10 vitsausta määrättiin 2008

Anonyymi

Isä ja Kristus ilmestyi 2008. He vaati pahojen tekojen tunnustamista elokuun 2008 loppuun mennessä. Tai Suomen kansa ja kotieläimet annetaan Saatanan haltuun 2009 alusta.
Jehovaa alettiin pilkata ja hän suuttui sanoen tulee nyt Egyptin 10 vitsauksen kaltaisuus teidän osaksenne.

Niin onkin vitsaukset lähteneet liikkeelle:
1. Arabikevät 2011
2. Isis 2014 ja pakolaisvyöry 2015
3. Covind korona 2019
4. Inflaatio ja Ukrainan sota 2022
5. ????
6. Etc.

Jouduin itse rukoilemaan 2008 Jehovan edessä: Muista poikasi hartain rukous:
Tulta minä olen tullut tuomaan maan päälle ja kuinka toivonkaan että se jo olisi syttynyt.

Niin alkoi tuli leimuta 2011 kesästä alkaen......

Vitsaukset alkoivat kyvyttömyydestä ripittäytyä pahojen tekojen jälkeen. Mutta nyt kun Jumala vitsaa kovalla kädellä näyttää Jumala itse melkein pahimman onnettomuuden aiheuttajalta.

Aikakausi on vierähtänyt loppuunsa ja loppu on tullut. Painopiste kulttuurien ja rikkauden on valunut itään. Kiina ja Intia sekä Arabia nousee kohisten. Eurooppa kuihtuu.

2

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilmestyksiä on ollut yhteensä viisi ja ne kaikki viittaa maailmanloppuun.

      1998 ilmestyksessä sanottiin Ilmestys 12 on nyt totta, demonit syösty alas maan päälle, saatanalle annettu Jumalan koko Voima vaikka Antikristuksen pystyttämiseen. Joh. 16:25 myös menossa.

      2003 ilmestyksessä Jeesus kertoi: Minun perintöosani ryöstettiin ja turmeltiin paratiisia myöten. Siksi maailma muuttuu nyt yhdeksi suureksi uhrialttariksi, jolla kaikki kaunis uhrataan.

      2008 saatanan valtaan joutuu Suomi 2009 lukien. Egyptin 10 vitsausta tulee.

      2012 Demonit ovat nyt voiton puolella Jumalasta ja Jumala tarjoaa Maailmanlaajuisen kansalaispalkan rauhan välineeksi. Merkit Imaami Mahdin tulosta alkoivat.

      2017 Tästä lähtien päivät pahenevat eivät parane enää vaan kulkevat tappioon. Myös joitakin karttoja imperiumeista piirrettiin kansalaispalkan tueksi.

    • Anonyymi

      "Isä ja Kristus ilmestyi 2008."

      Ilmestyi kenelle? Aloittajalle?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe