10 vitsausta määrättiin 2008

Anonyymi

Isä ja Kristus ilmestyi 2008. He vaati pahojen tekojen tunnustamista elokuun 2008 loppuun mennessä. Tai Suomen kansa ja kotieläimet annetaan Saatanan haltuun 2009 alusta.
Jehovaa alettiin pilkata ja hän suuttui sanoen tulee nyt Egyptin 10 vitsauksen kaltaisuus teidän osaksenne.

Niin onkin vitsaukset lähteneet liikkeelle:
1. Arabikevät 2011
2. Isis 2014 ja pakolaisvyöry 2015
3. Covind korona 2019
4. Inflaatio ja Ukrainan sota 2022
5. ????
6. Etc.

Jouduin itse rukoilemaan 2008 Jehovan edessä: Muista poikasi hartain rukous:
Tulta minä olen tullut tuomaan maan päälle ja kuinka toivonkaan että se jo olisi syttynyt.

Niin alkoi tuli leimuta 2011 kesästä alkaen......

Vitsaukset alkoivat kyvyttömyydestä ripittäytyä pahojen tekojen jälkeen. Mutta nyt kun Jumala vitsaa kovalla kädellä näyttää Jumala itse melkein pahimman onnettomuuden aiheuttajalta.

Aikakausi on vierähtänyt loppuunsa ja loppu on tullut. Painopiste kulttuurien ja rikkauden on valunut itään. Kiina ja Intia sekä Arabia nousee kohisten. Eurooppa kuihtuu.

2

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilmestyksiä on ollut yhteensä viisi ja ne kaikki viittaa maailmanloppuun.

1998 ilmestyksessä sanottiin Ilmestys 12 on nyt totta, demonit syösty alas maan päälle, saatanalle annettu Jumalan koko Voima vaikka Antikristuksen pystyttämiseen. Joh. 16:25 myös menossa.

2003 ilmestyksessä Jeesus kertoi: Minun perintöosani ryöstettiin ja turmeltiin paratiisia myöten. Siksi maailma muuttuu nyt yhdeksi suureksi uhrialttariksi, jolla kaikki kaunis uhrataan.

2008 saatanan valtaan joutuu Suomi 2009 lukien. Egyptin 10 vitsausta tulee.

2012 Demonit ovat nyt voiton puolella Jumalasta ja Jumala tarjoaa Maailmanlaajuisen kansalaispalkan rauhan välineeksi. Merkit Imaami Mahdin tulosta alkoivat.

2017 Tästä lähtien päivät pahenevat eivät parane enää vaan kulkevat tappioon. Myös joitakin karttoja imperiumeista piirrettiin kansalaispalkan tueksi.

• Anonyymi

"Isä ja Kristus ilmestyi 2008."

Ilmestyi kenelle? Aloittajalle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      222
      2936
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      173
      2556
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      109
      1208
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      132
      1112
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      70
      1068
    6. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1045
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      1021
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      341
      996
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      929
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      788
    Aihe