Onko muita kenellä pallit koko ajan hiessä? Tuleeko teilläkin pyyhittyä niitä sit kädellä ja nuuskittua kättä? Aika pistävät tuoksut lähtee 🤔...
Itse haistelen pallihikeäni pitkin päivää. Tullut harrastus.
Pallihien haistelu
4
460
Vastaukset
- Anonyymi
Itsellä on tullut tavaksi kun hikoilee töissä niin päivän päätteeksi kun tulen kotiiin ja vaihdan puhtaat boxerit jalkaan niin pytyllä istuessa tulee haisteltua päivän palli ja persehien kyllästettyjä boxereita. hassua miten sitä voi kiihottua omasta hajusta niin että rupean siinä haistellessa runkkaamaan ja vedän ison spermalastin niihin boxereihin. Nuuhkin vielä kunnolla ja sitten heitän ne pyykkiin. Ei ole ainuttakaa alkkaria likapyykissä johon en olisi lastia heittänyt;) Onneksi pyykkään itse
- Anonyymi
Savottamiehillä oli mahtavat mehut joita pivän aikaan haistelivat. Illalla toistensa!
- Anonyymi
Kesä taas ja pallit hiessä. Lähtee kunnon hatsit mitä vetää nokkaan.
- Anonyymi
No en sitten ole yksin tän "harrastuksen" kanssa. Kyllä sperma lentää nopeesti kun omiakin tuoksuja haistalee.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077108
- 594672
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434494- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171690
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431247