En ole ikinä saanut orgasmia yhdynnässä ja poikaystäväni saa melko nopeasti. Olen kokeillut myös yksin mutta ei tunnu onnistuvan. Joskus poikaystäväni oli seksin tarpeessa usein mutta se on vähentynyt, voiko se johtus siitä että minä en saa orgasmia? Kuinka onnistuisin siinä yhdessä ja yksin? Haluaisin kovasti päästä tuntemaan sen. Millaisia kokemuksia naisilla on orgasmista? Voiko olle että minun kohdallani se ei ole edes mahdollista? Olen kuitenkin melko kokematon näissä jutuissa. Luin jostain että nainen tarvitsisi pitkän esileikin mutta poikaystävääni se ei oikein huvita. Minä kun tykkään siitä että hän hyväilee rintojani se saa mut nopeasti kostumaan.
Kysyttävää orgasmista
7
1074
Vastaukset
- Anonyymi
kieli leikit ihanii katsoa kun nainen saa orkun
- Anonyymi
Vaihdettava reikää, tai tappia! :D
- Anonyymi
Hyvä ja tyydyttävä seksi alkaa aivan muista asioista kuin orgasmin yrittäminen suorituksena. Toivon, että löydät itsellesi miehen, joka osaa opastaa sut hyvän parisuhteen kautta myös orgasmin saloihin.
- Anonyymi
Joo, kyllä se on kabut, jos sä luulet saavas orkun kun sanotaan käsipäivää ja puristetaan tissiä pikkasen. Orkkuja ei ostella, eikä haaveilla, ne koetaan, yhdessä, tai erikseen. Taidatte olla vielä lapsia, kyllä elämä opettaa!
Hy hieronta/hyväily auttaa.Suuseksin antaminen myös..Todennäköisesti kaipaisit osaavampaa käsittelyä.
- Anonyymi
Oletko hieronut klitoristasi? Sitä voi joutua hieromaan pidempäänkin, jos et saa orgasmia helposti. Siksi olisi hyvä, jos poikaystäväsi tekee sen. Onko poikakaverillasi pieni vehje? Iso tyydyttää paremmin. Poikakaveriasi ei ehkä innosta panna patjaa, joka ei nauti. Ymmärtämättä, että se on osin hänen omaa syytä.
Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1092965Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171852647Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina612109Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.11421Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2221310Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät221293Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31011Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115870Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103843Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3782