Ei jaksa itse lähtee tarkastaa kun olen niin laiska. Eikä kukaan ole laittanut hintoja minnekään julkiseen palveluun kuten polttoaine.net , koska ihmiset on nykyään niin laiskoja, ettei mitään viitsitä tehdä muiden iloksi varsinkaan tällä alueella. Joten olisiko se alle 2 euroo, että kannattaisi lähtee pimeestä metsäluolasta liikkeelle tankkaamaan halpaa bensaa? Vai pysyisikö vaan pimeessä luolassaan.
Voisiko joku kertoa paljon 95 ja 98 bensa maksa per litra Mänttä-Vilppulassa?
13
966
Vastaukset
- Anonyymi
No mä oon niin laiska etten jaksa kertoo.
- Anonyymi
Sä oot kyllä laiska.
- Anonyymi
St1 vilppula 95e 2.12e. 98e 2.19e. mänttässä noin 2.18e
- Anonyymi
No sentään lähempänä 2 euroo kuin 3, mutta ei vielä alle 2e.
- Anonyymi
Lataa puhelimeen sovellus tankille..
- Anonyymi
Pitäisi kyllä kirjoittaa " lataa Tankille-sovellus" niin tajuaisivat helpommin.
- Anonyymi
Liikaa maksaa.
- Anonyymi
Täälläpäin taitaa olla joku hintakartelli, josta pitäisi ilmoitella iltapäivälehdille. Yleisesti on kerrottu, miten Suomessa polttoaineiden hinnat on alle 2 euroa, no ei ole täällä. Heti huomaa eron, kun vaihtaa paikkakuntaa.
- Anonyymi
No eipä nytkään monessa paikkaa oo alle 2€ harvassa on..
- Anonyymi
Monessakin paikassa. Nyt on jo joillakin paikkakunnilla alle 1,90 e/l, kertoi uutisointi.
- Anonyymi
Maksaa paljon ja vähän päälle.
- Anonyymi
Ei mitään esso vainaalta tankki täyteen ja menoksi. Nauraa
- Anonyymi
up
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516284
- 481743
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381394- 451018
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3201001Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45913Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13899Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845