En mä uskonut sitä aluksi todeksi

Anonyymi

mutta nyt uskon nimittäin rakkauteen ensisilmäyksellä. Siitä asti, kun sut ekaa kertaa näin, olen ollut jossain avaruudessa tai galaksin ulkopuolella. Pitäisi keskittyä ihan muuhun, mutta tekisi mieli vain katsella sua koko ajan.

27

1093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mieheltä naiselle meni. Liian väsynyt, että meinasi unohtua.

      • Anonyymi

        Muista levätä tarpeeksi, ettei tule stressiä!


      • Anonyymi

        Kuka mies
        kuka nainen
        missä näit eka kerran
        tai näet muuten


    • Anonyymi

      Hieno tunne, mitä ei unohda koskaan.

      Peukutus jokaiselle, joka on sellaisen kokenut.

    • Anonyymi

      Tiedän tuon tunteen 💗 näette vissiin usein? Töissä? Tai jomman kumman työpaikalla?

      • Anonyymi

        No kunhan veikkasin


    • Anonyymi

      Sellaista se on ❤

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Oli ihanaa nähdä tänään! Olet niin komea!

    • Anonyymi

      Katsele rauhassa vain. Toki toivon, että kerrot tuon minulle kasvotusten.

    • Anonyymi

      Kyllä se oli rakkautta ensisilmäyksellä, kun uppuduin tuon miehen silmiin. 🤓

      • Anonyymi

        Minkä väriset silmät miehellä on? Entä itselläsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä väriset silmät miehellä on? Entä itselläsi?

        Ei ole naisen kommentti tuo


    • Anonyymi

      Mihin hänessä rakastuit ensisilmäyksellä?

      • Anonyymi

        Mäkin luulin näin..mutta olin väärässä. Sivusta--


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin luulin näin..mutta olin väärässä. Sivusta--

        Miksi olit väärässä? Tai miten huomasit,että olit väärässä? Sivusta myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olit väärässä? Tai miten huomasit,että olit väärässä? Sivusta myös.

        Kun ihastuinkin toiseen. Siinäpäs se.. oikeastaan aika kauheaa hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ihastuinkin toiseen. Siinäpäs se.. oikeastaan aika kauheaa hänelle.

        No tuo kuulostaa kyllä pahalta 😔


    • Anonyymi

      Kirjoititpas kauniisti. Me ei vaan olla tänä vuonna nähty miehen kanssa.

    • Anonyymi

      Näin sattumalta miehen knotfestien aikaan ja samat tuntemukset tuli, kun näin katsovan mun kävelyä toisella puolen tietä. Joku niissä silmissä on, että menen aivan sekaisin ❤️

    • Anonyymi

      Samat fiilikset. Näin selkountakin hänestä keväällä, jossa hän sanoi minulle, että silmiäni voisi katsoa loppumattomiin. Ja minä katsoin siinä hänen silmiänsä hiljaa ja hymyiltiin. Heräsin siihen ihanan sähköiseen ja aaltoilevaan lämpösyleilyyn, minkä sain hänen kanssaan kokea viime vuonna pari kertaa. Se oli ihanaa.
      -tytsy

    • Anonyymi

      näytti siinä kun kallistit päätäs et ihanku pitää kattoo nyt monesta kulmaa, ajattelin kyllä itsekin siinä kahteen kertaan, et mikähän lie kangastus tässä nyt eteen osui ja upposi

    • Anonyymi

      Hauska kuulla! Ikävä on mulla sua täällä. Kunpa voisin jossain vaiheessa nähdä sut. Niin se on, suloinen oot. (naiselle).

      • Anonyymi

        Ei ole naisen aloitus. Miksi haluat elää mielikuvituksessa josta toinen ihminen kärsii


      • Anonyymi

        🤗💗 ite oot suloinen 💗🤗 mullakin on kova ikävä yhtä miestä...


    • Anonyymi

      Minä taas uskon pitkään tykästymiseen. Ensikseen nainen ei näyttänyt lainkaan viehättävältä. Mutta vuosian myötä opin rakastamaan hänen jokaista, ei niin täydellistä yksityiskohtaansa.

      Mies, aikuinen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe