Olen 60 v. mies ja eronnut avioliitosta jo 30 vuotta sitten. Minulla ei eron jälkeen, eli siis 30 vuoteen, ole ollut ns. normaalia parisuhdetta tai edes tavallista seksisuhdetta naisen kanssa. Olen aina ollut sovinisti ja haluan kohdella naisia alentuvasti. En ole väkivaltainen enkä lyö ketään, mutta voin käyttää sanallista alistamista.
Seksiä olen saanut maksullisilta naisilta viimeiset 30 vuotta. Etsin myös aktiivisesti harrastelija-huoria, jotka suostuisivat seksiin maksusta satunnaisesti. Heitäkin olen muutaman löytänyt ja heitä on facebook kavereissani.
Saatan kysyä joskus kohtaamaltani naiselta suoraan, että käviskö jos maksan pari sataa? Toisinaan tärppää.
Avioliitostani minulle jäi kuitenkin tytär, jonka yh-isänä olin siitä asti kun hän oli pikkutyttö. Häntä en halunnut kasvattaa huoraksi, mutta hänellä on aikuisena ollut mielenterveys- ja päihdeongelmia, vaikka sai ihan vapaan kasvatuksen. Tytär on nyt 37 vuotias ja hänellä on kaksi aviotonta lasta, eli olen myös kahden pojan isoisä.
Olen sovinisti, huorien asiakas ja tyttären isä
11
1587
Vastaukset
- Anonyymi
Painu niuvanniemeen pipipää
- Anonyymi
Mitä sä yrität tällä sanoa?
- Anonyymi
No otahan rauhoittavasi jos ne auttas sua spede.
- Anonyymi
Oletko jo kokeillut mieshuoraa, suosittelen mustaa isokullista miestä joka laittaa sinut maanpinnalle miehuutesi harhoinesi.
- Anonyymi
Ei ihme, että tyttäresi on sairastunut.
- Anonyymi
Kuinka pitkä olet?
- Anonyymi
Naisvihaaja kuvittelee ansaitsevansa kaikenlaista...
- Anonyymi
Selvä?
- Anonyymi
Ööööö niin sitten olet. Sinähän se ittes parhaiten tunnet.
- Anonyymi
Tällainen sopimus amatööri huorana satunnaisesti on kiihottava ajatus. Naiselle joka ollut pitkässä liitossa ja ei saa haluamaansa eli tuntea olevansa haluttu. Tässä voisi olla molempia tyydyttävä ratkaisi.
- Anonyymi
Tarkennus tuolle amatööri huorana kirjoitukselle. Kouluttaisitko minusta oman huorasi, kun ei kokemusta huorata muille.
Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065