Vaikuttaa hyvältä on arvontaa ym. järjestetty ihan erilailla kuin entisellä kauppiaalla. Tuottajat ym yritykset antaa tuotteita ja tavaroita arvottavaksi kaupoille kauppiaan omien arvontojen ja kilpailujen lisäksi. Toivotaan nyt että alkaa olemaan kivoja arvontoja ym.
Pattijoen uusi k-kauppias
Anonyymi
3
696
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä nämä arvonnat kuuluvat uuden kauppiaan metodeihin, houkuttelua asiakkaille.
Tavallinen kukuttaja tulee kauppaan tekemään päivittäiset ostoksensa, ei arvontojen houkuttelemana.
Entisestä kauppiaasta ei ole kuin positiivista sanottavaa. Aina iloinen tervehdys ja reipasta asiakaspalvelua ! - Anonyymi
Katotaan sitten kun alkuhuuma kauppiaana on ohi :D ei tule arvontoja
- Anonyymi
K kauppaan täytyy kyllä jollain houkutella on se niin kallis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733121
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802246
- 602063
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408