Minulla on perhe, eli vaimo ja kaksi lasta. jotka vihaa minua suuresti eikä halua olla tekemisissä kanssani. Asumme vaimoni kanssa yhdessä mutta hän ei minun kanssani juttele yhtään, eli olen hänelle kuin ilmaa vaan ja juuri siksi hyvin yksinäinen. Kuitenkin minulla on lämmin ja rakastava luonne ja olen kiltti empaattinen ihminen. Toivoisin elämässä tulla nähdyksi ja kuulluksi sekä rakastetuksi. Tunnen itseni arvottomaksi, kuten likainen tiskirätti kaatopaikalla. Olen yrittänyt harrastaa myös erästä pallopeliä, mutta en sitäkään ole oppinut kunnolla. Johtopäätokseni on, että olen yhteiskunnan alinta pohjasakkaa. Anteeksi koko Suomen yhteiskunta. Haluaisin olla ja elää sekä katsoa maaailmaa omin viattomin silmin, uskoa rauhaan, rakkauteen ja elämän hyvyyteen. Uskon, että minullakin on elämässä paikkani......
Yhteiskunnan pohjasakkaa, ehkä
Anonyymi
4
240
Vastaukset
- Anonyymi
Sinähän olet masentunut. Hakeudu hyvä ihminen kiireesti hoitoon.
- Anonyymi
Joo tosi surullista. Olet todella masentunut mene johonkin mistä saat apua,. en nyt vittuile vaikka psykiatrian poliklinikka . Toivon , että joku kuuntelee sinua ennen kuin teet jotain jota kukaan meistä ei halua sinulle. Tsemppiä elämä voittaa vaikka myönnä n vaikea välistä uskoa.
- Anonyymi
Uskoisin, että apu löytyy lähempää kuin tiedätkään.
Katso videosta alkuohjeet kaiken korjaantumiseen:
https://youtu.be/RO91rM_GMg4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837111Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv173477Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003390