Nurjat puolet

Anonyymi

Oletko koskaan joutunut ns. Pohjalle elämässäsi väärien valintojen seurauksena jolloin olet menettänyt asuntosi ja ihmissuhteesi mutta olet ajan kanssa onnistunut rakentamaan kaiken takaisin?

11

341

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen pohjalla kokoajan traumojen kanssa. Niistä ei voi selvitä jollei muuta johonkin autiolle saarelle ja elä yksin.

• Kyllä olen, se oli positiivinen kokemus. Etkö ole lukenut että täällä joku filosofi ilmoitti että ihminen ei ole keksinyt itse mitään, vaan ihminen on löytänyt kaiken. Siinä on kiteytettynä koko juttu. ☺️

• Anonyymi

Mutta tuohan väite ei pidä paikkaansa, ihminen on keksinyt auton, tietokoneen jne.
        Autovaras voisi sanoa että "löysin" auton.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta tuohan väite ei pidä paikkaansa, ihminen on keksinyt auton, tietokoneen jne.
        Autovaras voisi sanoa että "löysin" auton.

Näin juuri. :) Löytäjä saa pitää.

• Anonyymi
        Perhosvaikutus kirjoitti:

Näin juuri. :) Löytäjä saa pitää.

Suomen rikoslakihan noudattaa juuri tuota periaatetta esim. yksityisajoneuvoa ei voi virallisesti edes varastaa vain ottaa luvattomasti käyttöön

• Anonyymi

Minä olen pohjalla kiltteyteni vuoksi, laitoin naisen kaiken edelle joka väitti rakastavansa.
      Itse näytän tunteeni voimakkaasti ja teen kaiken toisen vuoksi, hän lopulta käytti minua hyväksi.

• Naiset ovat julmia ja miehet ovat viattomia. 😂 Joopa joo.

• Anonyymi
        Perhosvaikutus kirjoitti:

Naiset ovat julmia ja miehet ovat viattomia. 😂 Joopa joo.

No minä olin mitä kiltein, auttavin, ymmärtävin ja romanttisin kumppani ja tein kaiken toisen eteen.
        Hän joskus riidoissa väitti sitten kun kerroin mitä kaikkea olin tehnyt hänen eteensä että minulla on joku marttyyrikompkeksi.

• Anonyymi

Jos jokin asia on opetusministeriön mukaan pakollinen ja kuuluu kaikkiin koulutuksiin niin silloinhan kyseessä ei ole valinta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      702
      3163
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      72
      1013
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      41
      900
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      815
    5. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      637
    6. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      59
      612
    7. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      43
      603
    8. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      44
      518
    9. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      507
    10. Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri

Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.
      Ikävä
      86
      495
    Aihe