Oletko koskaan joutunut ns. Pohjalle elämässäsi väärien valintojen seurauksena jolloin olet menettänyt asuntosi ja ihmissuhteesi mutta olet ajan kanssa onnistunut rakentamaan kaiken takaisin?
Nurjat puolet
11
340
Vastaukset
- Anonyymi
Olen pohjalla kokoajan traumojen kanssa. Niistä ei voi selvitä jollei muuta johonkin autiolle saarelle ja elä yksin.
Kyllä olen, se oli positiivinen kokemus. Etkö ole lukenut että täällä joku filosofi ilmoitti että ihminen ei ole keksinyt itse mitään, vaan ihminen on löytänyt kaiken. Siinä on kiteytettynä koko juttu. ☺️
- Anonyymi
Mutta tuohan väite ei pidä paikkaansa, ihminen on keksinyt auton, tietokoneen jne.
Autovaras voisi sanoa että "löysin" auton. Anonyymi kirjoitti:
Mutta tuohan väite ei pidä paikkaansa, ihminen on keksinyt auton, tietokoneen jne.
Autovaras voisi sanoa että "löysin" auton.Näin juuri. :) Löytäjä saa pitää.
- Anonyymi
Perhosvaikutus kirjoitti:
Näin juuri. :) Löytäjä saa pitää.
Suomen rikoslakihan noudattaa juuri tuota periaatetta esim. yksityisajoneuvoa ei voi virallisesti edes varastaa vain ottaa luvattomasti käyttöön
- Anonyymi
Minä olen pohjalla kiltteyteni vuoksi, laitoin naisen kaiken edelle joka väitti rakastavansa.
Itse näytän tunteeni voimakkaasti ja teen kaiken toisen vuoksi, hän lopulta käytti minua hyväksi.- Anonyymi
Perhosvaikutus kirjoitti:
Naiset ovat julmia ja miehet ovat viattomia. 😂 Joopa joo.
No minä olin mitä kiltein, auttavin, ymmärtävin ja romanttisin kumppani ja tein kaiken toisen eteen.
Hän joskus riidoissa väitti sitten kun kerroin mitä kaikkea olin tehnyt hänen eteensä että minulla on joku marttyyrikompkeksi.
- Anonyymi
Jos jokin asia on opetusministeriön mukaan pakollinen ja kuuluu kaikkiin koulutuksiin niin silloinhan kyseessä ei ole valinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101080
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86733
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 49539
- 36536
- 25515
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa125511