Ostin torilta belgialaisen vohvelin (4 €) ja kupin kahvia (2,50 €). Parikymppinen mies tarvitsi taskulaskimen saadakseen ostosteni kokonaissumman selville.
Taskulaskin tarpeen!
8
175
Vastaukset
- Anonyymi
Tähän on tultu, surullista
- Anonyymi
Se ei lohduta enää vaikka kertoisi summan. Ehkä elämä opettaa!
- Anonyymi
Oisit antanu koko kympin ja sanonu, että se on tasaraha. Molemmille ois tullu hyvä mieli tai ainakin toiselle. Kunnon baltialainen lihapiirarakkakin on arvokkaampi. Virolaista ei nyt hyväksytä hintavertailuun.
- Anonyymi
Seuraava sukupolvi tarvitsee lukea joka kerta käyttöohjeet sille taskulaskimelle...
- Anonyymi
Ei tuo vielä mitään muovialan liikkeessä kävin ostamassa ohutta muovilevyä jota tarvitsin puolineliötä. Neliö maksoi 30 ja myyjä otti laskimen paljonko puolet siitä maksaisi ja kerto minulle hinnan ...
- Anonyymi
No jakolaskuhan on tietysti paljon vaikeampaa kuin yhteenlasku! 😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jakolaskuhan on tietysti paljon vaikeampaa kuin yhteenlasku! 😎
Ei nuoret osaa kuin lausekkeen: jos jakaa niin ei saa kertoa...
- Anonyymi
Entisenä kieltenopettajana kerroin oppilailIe, että lasken kokeiden pisteet aina päässäni yhteen! Katsoivat minua suu auki! Joskus tulivat vaatimaan pisteiden oikaisua, kun laskivat taskulaskimillaankin pisteet väärin. Varmaan tulee vaikuttamaan yleiseen älykkyyteen yhteiskunnassa, ettei päässä laskemista enää opeteta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03850- 433442
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv563177Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv343038- 163028
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452820- 442470
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h392381- 422235
- 451999