Kun vihillä käynyt ja perheenkin perustanut.
Olisi varmaan järkevintä unhoittaa sinut.
32
67
Vastaukset
- Anonyymi
Se olis varmaan ihan kaikken sääntöjen ja moraalin mukaista.
- Anonyymi
Niih.
- Anonyymi
No jo on nyyhkyä tänään. Itsellesikö sinä mies näitä väsäilet...
- Anonyymi
Taikka itsellesikö sivusta vastailet, kellepäs muulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taikka itsellesikö sivusta vastailet, kellepäs muulle.
Minulta ei ainuttakaan nyyhkyaloitusta tulisi vaikka maksettais.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulta ei ainuttakaan nyyhkyaloitusta tulisi vaikka maksettais.
No tuleehan noita solkenaan. Epätoivoinen on ämmä, kun aloitus oli naiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuleehan noita solkenaan. Epätoivoinen on ämmä, kun aloitus oli naiselta.
Sinulta? Niin näyttää tulevan ämmältä nimenomaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulta? Niin näyttää tulevan ämmältä nimenomaan
Naiselta oli aloitus ja sinuunko se koski. Hae apua ongelmiisi muualta ei ne tuntemattomia haukkumalla poistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselta oli aloitus ja sinuunko se koski. Hae apua ongelmiisi muualta ei ne tuntemattomia haukkumalla poistu.
Kutsuitko sinä minua ensin ämmäksi? Ole hyvä ja varaa aika terapiaan, saattaisi tehdä ihan hyvää harhoihin ja ämmittelyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kutsuitko sinä minua ensin ämmäksi? Ole hyvä ja varaa aika terapiaan, saattaisi tehdä ihan hyvää harhoihin ja ämmittelyyn.
Asiayhteyden perusteella sopisit hyvinkin selvännäkijä tamaroihin, mutta päättelin sinulla oleva vain paha olo ja halu haukkua vaikka ihan tuntematonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiayhteyden perusteella sopisit hyvinkin selvännäkijä tamaroihin, mutta päättelin sinulla oleva vain paha olo ja halu haukkua vaikka ihan tuntematonta.
Hienoa projisointia sieltä bravo. Kyllä se siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa projisointia sieltä bravo. Kyllä se siitä.
Opettelisit ensin kirjoittamaan ennen kuin edes korvenmiehelle sönkötät.
- Anonyymi
Ei, älä tee niin.
- Anonyymi
Jaa vai semmoista olet mennyt tekemään. Normielämää.
- Anonyymi
Vihitty on vihitty ja itse puolisonsa valinnut, ei kukaan muu. Pössikään vihittyjä vokottele.
- Anonyymi
Pössit ei vokottele mutta kihloissa olevat pä ssit ne palstalla vasta viihtyykin.
- Anonyymi
Itsehän sitä on kumppaninsa valinnut. Aina on mahdollista myös erota.
- Anonyymi
Kukapa sitä kakkoshätävaraksi alkaa jos ennestään tuttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukapa sitä kakkoshätävaraksi alkaa jos ennestään tuttu.
No ei kai se hätävara ole,jos aloittaja ei vaan ensin tajunnut minkä menetti...erehdyksiäkin voi sattua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kai se hätävara ole,jos aloittaja ei vaan ensin tajunnut minkä menetti...erehdyksiäkin voi sattua
Eihän tässä aloittajan tajuamisesta ollut ensinkään kyse. Ei kait sitä mitään menettänyt jos morsian toisten kanssa köyri. Aika isoja on joillakin erehdykset elämässä ja ne ei koskaan enää palaa takaisin.
Tuo kyllä on jo sellainen melko hienovarainen "ei kiinnosta". 😉 No minkäs sitä tunteilleen voi eipä siinä, kannattanee keskittyä uusiin apajiin.
- Anonyymi
Kukapa se tosiaankaan vihityistä innostuisi.
Anonyymi kirjoitti:
Kukapa se tosiaankaan vihityistä innostuisi.
Toisen muuttunut parisuhdestatus harvoin automaattisesti laittaa tunteita offille, sitä vartenhan täällä palstalla kai suurin osa on, tiedä häntä. Mutta mitään varsinaista innostumista tuskin aiheuttaa kenessäkään..
- Anonyymi
ännelsaulch kirjoitti:
Toisen muuttunut parisuhdestatus harvoin automaattisesti laittaa tunteita offille, sitä vartenhan täällä palstalla kai suurin osa on, tiedä häntä. Mutta mitään varsinaista innostumista tuskin aiheuttaa kenessäkään..
Te tulitte tänne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te tulitte tänne?
Niin, eihän ne valintansa jo tehneet oikein aina innosta.
- Anonyymi
ännelsaulch kirjoitti:
Ei aina.
Edes joka toinen kerta.
- Anonyymi
Mitä sinä eniten pelkäät siinä asiassa? Sitä, että tykkäät liikaa, vai sitä että toinen leikkii, vai että tykkäät enemmän kuin se toinen? Vai sitä, että menet jonnekin väliin? Viimeiseen voi sanoa, ettei täällä kukaan toista omista, ja niistä toisten väleistä on mahdoton ulkopuolisen tietää.
Kyllä tietenkin sen itsensä suojelemisen tarpeenkin ymmärtää, yhtälailla tällä toisella saattaa olla tarve suojautua.- Anonyymi
Kukapa pössikään se vihittyjä vokottelisi, koska jo kumppalinsa valinneet .Ei kait ihminen ole tavallisesti mikään kärpikoira.
- Anonyymi
Kyllä voi muistaa, mutta ei toimia. Näin itse ajattelen. Perhettä ei saa rikkoa. Tunteille ei mitään välttämättä mahda.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023