Kun vihillä käynyt ja perheenkin perustanut.
Olisi varmaan järkevintä unhoittaa sinut.
32
101
Vastaukset
- Anonyymi
Se olis varmaan ihan kaikken sääntöjen ja moraalin mukaista.
- Anonyymi
Niih.
- Anonyymi
No jo on nyyhkyä tänään. Itsellesikö sinä mies näitä väsäilet...
- Anonyymi
Taikka itsellesikö sivusta vastailet, kellepäs muulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taikka itsellesikö sivusta vastailet, kellepäs muulle.
Minulta ei ainuttakaan nyyhkyaloitusta tulisi vaikka maksettais.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulta ei ainuttakaan nyyhkyaloitusta tulisi vaikka maksettais.
No tuleehan noita solkenaan. Epätoivoinen on ämmä, kun aloitus oli naiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuleehan noita solkenaan. Epätoivoinen on ämmä, kun aloitus oli naiselta.
Sinulta? Niin näyttää tulevan ämmältä nimenomaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulta? Niin näyttää tulevan ämmältä nimenomaan
Naiselta oli aloitus ja sinuunko se koski. Hae apua ongelmiisi muualta ei ne tuntemattomia haukkumalla poistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselta oli aloitus ja sinuunko se koski. Hae apua ongelmiisi muualta ei ne tuntemattomia haukkumalla poistu.
Kutsuitko sinä minua ensin ämmäksi? Ole hyvä ja varaa aika terapiaan, saattaisi tehdä ihan hyvää harhoihin ja ämmittelyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kutsuitko sinä minua ensin ämmäksi? Ole hyvä ja varaa aika terapiaan, saattaisi tehdä ihan hyvää harhoihin ja ämmittelyyn.
Asiayhteyden perusteella sopisit hyvinkin selvännäkijä tamaroihin, mutta päättelin sinulla oleva vain paha olo ja halu haukkua vaikka ihan tuntematonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiayhteyden perusteella sopisit hyvinkin selvännäkijä tamaroihin, mutta päättelin sinulla oleva vain paha olo ja halu haukkua vaikka ihan tuntematonta.
Hienoa projisointia sieltä bravo. Kyllä se siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa projisointia sieltä bravo. Kyllä se siitä.
Opettelisit ensin kirjoittamaan ennen kuin edes korvenmiehelle sönkötät.
- Anonyymi
Ei, älä tee niin.
- Anonyymi
Jaa vai semmoista olet mennyt tekemään. Normielämää.
- Anonyymi
Vihitty on vihitty ja itse puolisonsa valinnut, ei kukaan muu. Pössikään vihittyjä vokottele.
- Anonyymi
Pössit ei vokottele mutta kihloissa olevat pä ssit ne palstalla vasta viihtyykin.
- Anonyymi
Itsehän sitä on kumppaninsa valinnut. Aina on mahdollista myös erota.
- Anonyymi
Kukapa sitä kakkoshätävaraksi alkaa jos ennestään tuttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukapa sitä kakkoshätävaraksi alkaa jos ennestään tuttu.
No ei kai se hätävara ole,jos aloittaja ei vaan ensin tajunnut minkä menetti...erehdyksiäkin voi sattua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kai se hätävara ole,jos aloittaja ei vaan ensin tajunnut minkä menetti...erehdyksiäkin voi sattua
Eihän tässä aloittajan tajuamisesta ollut ensinkään kyse. Ei kait sitä mitään menettänyt jos morsian toisten kanssa köyri. Aika isoja on joillakin erehdykset elämässä ja ne ei koskaan enää palaa takaisin.
Tuo kyllä on jo sellainen melko hienovarainen "ei kiinnosta". 😉 No minkäs sitä tunteilleen voi eipä siinä, kannattanee keskittyä uusiin apajiin.
- Anonyymi
Kukapa se tosiaankaan vihityistä innostuisi.
Anonyymi kirjoitti:
Kukapa se tosiaankaan vihityistä innostuisi.
Toisen muuttunut parisuhdestatus harvoin automaattisesti laittaa tunteita offille, sitä vartenhan täällä palstalla kai suurin osa on, tiedä häntä. Mutta mitään varsinaista innostumista tuskin aiheuttaa kenessäkään..
- Anonyymi
ännelsaulch kirjoitti:
Toisen muuttunut parisuhdestatus harvoin automaattisesti laittaa tunteita offille, sitä vartenhan täällä palstalla kai suurin osa on, tiedä häntä. Mutta mitään varsinaista innostumista tuskin aiheuttaa kenessäkään..
Te tulitte tänne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te tulitte tänne?
Niin, eihän ne valintansa jo tehneet oikein aina innosta.
- Anonyymi
ännelsaulch kirjoitti:
Ei aina.
Edes joka toinen kerta.
- Anonyymi
Mitä sinä eniten pelkäät siinä asiassa? Sitä, että tykkäät liikaa, vai sitä että toinen leikkii, vai että tykkäät enemmän kuin se toinen? Vai sitä, että menet jonnekin väliin? Viimeiseen voi sanoa, ettei täällä kukaan toista omista, ja niistä toisten väleistä on mahdoton ulkopuolisen tietää.
Kyllä tietenkin sen itsensä suojelemisen tarpeenkin ymmärtää, yhtälailla tällä toisella saattaa olla tarve suojautua.- Anonyymi
Kukapa pössikään se vihittyjä vokottelisi, koska jo kumppalinsa valinneet .Ei kait ihminen ole tavallisesti mikään kärpikoira.
- Anonyymi
Kyllä voi muistaa, mutta ei toimia. Näin itse ajattelen. Perhettä ei saa rikkoa. Tunteille ei mitään välttämättä mahda.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463