Roskalehti - itapäivälehti mainostaa sähköpyörää otsikon mukaisesti vertailemalla. Minua vaan kovasti naurattaa, kun mainoksen tavallisella pyörällä poljetaan Lukonmäkeä ylös suurimmalla mahdollisella vaihteella.
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/b3fb494b-ac54-4629-9bc4-8d5965805046
Tavallinen polkupyörä vs. sähköpyörä Tampereen jyrkimmässä mäessä
12
328
Vastaukset
- Anonyymi
Sähköpyörät sopii sairaille ja invalideille sekä vanhuksille.
Muuten sähköpyörä on turhake. - Anonyymi
Kumpaa sinä polkisit 🤣
- Anonyymi
Minä en ole invalidi ja jerkkua riittää pohkeissa.
Sähköpyörän ostaminen EI ole ilmastoteko vaan sen valmistaminen tuhoaa maapallon rajallisia mineraali varantoja ja lapsityövoimaa käytetään paljon kaivoksilla.
Mutta pääasia on ettei länsimainen ihminen joudu hikoilemaan kuntoillessa.
Hikoileminen on vaarallista.
Varsinkin vihervasemmistolaiset kasvissyöjät uupuvat jo pelkän kuntoilun ajattelemisesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole invalidi ja jerkkua riittää pohkeissa.
Sähköpyörän ostaminen EI ole ilmastoteko vaan sen valmistaminen tuhoaa maapallon rajallisia mineraali varantoja ja lapsityövoimaa käytetään paljon kaivoksilla.
Mutta pääasia on ettei länsimainen ihminen joudu hikoilemaan kuntoillessa.
Hikoileminen on vaarallista.
Varsinkin vihervasemmistolaiset kasvissyöjät uupuvat jo pelkän kuntoilun ajattelemisesta.oikealla pyörällä pysyy hyvässä kunnossa !!!
- Anonyymi
Sitä nuorempaa tietenkin , kuka vajakki nyt invalideja polkee 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin matut 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä sinä olet hauska. Keksiikö äitisi vitsit?
- Anonyymi
Ei ollut "suurin mahdollinen vaihde" mutta ei myöskään mäkivaihde jolla mäen olisi noussut kevyesti. Ei oltu osattu vaihtaa eturattaalta pienemmälle.
- Anonyymi
Sähköpotkulautaa niin ei tarvitsisi polkea.......
- Anonyymi
Tämän kauppa lupaa erälle pyörälleen jossa on 612 WH tehoakku jopa 160 km ajomatkan. Meidän perheellä oli kyseinen akku pyörässä, paras matka oli 75 km. Huoltoon soiteltiin ja kyseltiin miten tämä voi olla totta, vastaus oli että millä teholla ajoit, oliko renkaissa ilmaa, kuka nyt tyhjillä renkailla ajaa. Sitten tämä viisas mies sanoi että akkua pitää ladata 15 kertaa ennen kun antaa täyden tehon, kerroin että eikös näillä kilometreillä mitä tällä pyörällä on ajettu latauksia on yli 15, ei vastausta.
Onneksi pyörän sain palautettua, muidenkin vikojen takia. Vanha sähköpyörä joka on ollut perhessä on ajettu yli 10000 kilometriä 5 vuotta vanha, akku 418 Wh, sillä ajaa vielä noin 40 km. Tämä näistä tehoakuista. - Anonyymi
Eräs Tamperelainen firma mainostaa että heidän pyörillään on parhaat akut,ei pidä paikkaansa. Minulla on ollut ksksi kyseisen firman pyörää tehoakuilla joilla luvattiin jopa 150km ajomatka, molemmilla pyörillä pääsi vain noin 75km. Kyseisen firman mies kysyi että onko ollut tarpeeksi ilmaa renkaissa, lisäksi sanoi että täytyy ladata 15 kertaa että akun tehot tulee esiin. Voi pyhä sylvi näiyä huoltoukkoja, piyävät meitä asiakkaita sivan tolloina. Onneksi sain molemmat pyörät palautettua.
- Anonyymi
Miksi saa suoraan valehdella näissä sähköpyörien mainoksissa. Luvataan että sillä isolla akulla pääsee vähintään 100 km, ei todellakaan pääse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006