Ketä testannut Snellmannin uudet lihapyörykät

Anonyymi

Mainoksessa ainakin tuntuu maistuvan lapselle. Tosin ei tainnut kelvata kuin yksi.
Luultavasti ovat hyviä, koska lihaa 95 prosenttia.

46

1356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pumpulipallukoita, en toiste osta. 2,99 pakkaus

• Anonyymi

Kivikylän palvareissa näköjään vähemmän lihaa ja rasvaa. Snellmannissa jotain kaurajauhoa. Palvarissa korppujauhoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kivikylän palvareissa näköjään vähemmän lihaa ja rasvaa. Snellmannissa jotain kaurajauhoa. Palvarissa korppujauhoa.

Mutta Kivikylän paljon mehevämpiä. Göranin parhaita.

• Anonyymi

Mites kun mainoksessa on musta tyttö sehän on muslimi miten syö sianlihaa huhh mitä sanoo isä muslimi ostaako koko paketin sianlihaa. Muuten helkatin tyhmä mainos. Hihhh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites kun mainoksessa on musta tyttö sehän on muslimi miten syö sianlihaa huhh mitä sanoo isä muslimi ostaako koko paketin sianlihaa. Muuten helkatin tyhmä mainos. Hihhh

Typeryytenä voi osoittaa niin monin erin tavoin. Tuokin on yksi keino.

• Anonyymi

Onko laspen nimi siis ketä?

• Anonyymi

En ole maistanut vielä, mutta Kivikylän pyörykät ovat sikasuolaista muutenkin kuin hinnaltaan. Otin testiin Lidlin alle euron paketin, onko kukaan maistanut? En olisi muuten ostanut, mutta ruoka on nykyään niin törkeän kallista Marinin hallituksen takia.

• Anonyymi

Niin ja todellakaan ei ole minkään Venäjän ja Ukrainan sodan syy, vaan ihan selkeästi typerän demarihallituksen ja mielenvikaisten vihreiden maailmanparantajien syy.

• Anonyymi

Lidlin halpispyörykät nyt testattu ja vahva suositus lähtee. Suuria, miedonmakuisia pyöryköitä. Täytyy ottaa hinta-laatusuhde huomioon. Vain 0,89 euroa maksoi 360 grammaa. Paistettujen perunoiden kanssa kelpo eväs.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lidlin halpispyörykät nyt testattu ja vahva suositus lähtee. Suuria, miedonmakuisia pyöryköitä. Täytyy ottaa hinta-laatusuhde huomioon. Vain 0,89 euroa maksoi 360 grammaa. Paistettujen perunoiden kanssa kelpo eväs.

Snellmaninkin ovat miedonmaksuisia =pliisuja . Pullissa pitää olla makua ja aromia, ei kuitenkaan suuta polttavaa chiliä yms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Snellmaninkin ovat miedonmaksuisia =pliisuja . Pullissa pitää olla makua ja aromia, ei kuitenkaan suuta polttavaa chiliä yms.

Eikös siinä lue ei lisäaineita? siis ei mausteita.

• Anonyymi

Koirille olen syöttänyt joskus. Itse tekemällä saa parempia ja vähemmän suolaisia sekä maukkaampia.

• Anonyymi

Hyvä isäntä ei syötä koirillekaan Kivikylän pyöryköitä. Suolaa on 2,5 prosenttia, joka on haitallista eläinten munuaisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä isäntä ei syötä koirillekaan Kivikylän pyöryköitä. Suolaa on 2,5 prosenttia, joka on haitallista eläinten munuaisille.

Vertailun vuoksi Taffel-perunalastuissa on suolaa 1,3 prosenttia. Suolalla peitetään eineksen huonoa makua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kivikylän pullat minusta ylisuolaisia ole. Suolaton ruoka on mautonta.

• Anonyymi

Kaurapuurojauhorasvapalloja, eivät lihapullia.
      Jos aikoo syödä oikeita lihapullia, ne pitää itse tehdä.

• Anonyymi

Vihreät kieltäisivät lihansyönnin kokonaan. Naudanliha on paha ilmastolle ja johtaa maailmanloppuun. Maailman ylikansoitus ei ole kuitenkaan vihreille ongelma. Olen kysynyt, enkä ole saanut siihen korjaavaa ehdotusta. Päinvastoin Suomeen pitää lennättää lentokoneilla kaikki afrikkalaiset ja lähi-itäläiset yksittäin, niin maailma pelastuu.

• Anonyymi

Mihin pakastelihapullat ovat kadonneet? Oli sikahyviä ja niitä sai joka ruokakaupasta vielä reilu kymmenen vuotta sitten.

• Anonyymi

Varmaan sitä vihreää siirtymää. Pakkasessa pitäminen kuluttaa energiaa. On parempi pakata suojakaasuun ja tönkkösuolata lihapullat 2,5 prosentin suolapitoisuuteen, niin maailma pelastuu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan sitä vihreää siirtymää. Pakkasessa pitäminen kuluttaa energiaa. On parempi pakata suojakaasuun ja tönkkösuolata lihapullat 2,5 prosentin suolapitoisuuteen, niin maailma pelastuu!

Oletko ottanut jo yhteyttä lääkäriin, tuon vihreät-pakkomielteen vuoksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En, kun olen täysin terve. Samaa ei voi sanoa teistä kusetetuista maailmanparantaja-ituhipeistä! 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aiheeseen liittyen, miten tofupallerot pärjäävät vertailussa Lidlin mainioille halpispyöryköille, joissa on lihaan verrannollisia aineksia 50 prosenttia?

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Onkohan soijaa?

• Anonyymi

Lidlissä hyviä ruåtsalaisia pullia kilon pakkauksessa. Vähän suolaisia.

• Anonyymi

On myös Halpahallissa, mutta ei makua . Kerran ostin.

• Anonyymi

Nyt pitää keksiä ruokia, mitä voi syödä kylmänä.
      Säästää sähköä, kun ei lämmittele.

Lihapullat
      Papusoppa
      Rahka

• Anonyymi

Snellman mainostaa lihaansa parhaana pakadtamattomana..

Testasin grillissä possun ulkofilettä leikkattuna pihveiksi. Atria, HK, Snellman.

HK ehdottomasti paras.

Sama kaslerin kanssa.

• Anonyymi

Missähän päin sinä asut..:) hesalaisten mielestä hk on aina paras.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missähän päin sinä asut..:) hesalaisten mielestä hk on aina paras.

Hesalaisethan kaiken tietää..

• Anonyymi

Sianpersettä jauhettu ja lisukkeena mRNA-marinadia.

• Anonyymi

Älkää syökö tuota teollisuusmössöä. Se ei ole terveellistä. Niin tölkkituotteet kuin nämä puolivalmisteet on alunperin kehitetty sotilaille väliaikaiseksi ravinnoksi. On jo kauan tiedetty, että ne eivät ole ihmisille terveellisiä, mutta koska huomattiin siinä hyvä bisnes, niin niitä ihmisille syötetään.

• Anonyymi

"Mainoksessa ainakin tuntuu maistuvan lapselle."

Minä toivoisin, että ne maistuisivat naudan- ja sianlihalle.

• Anonyymi

Pitää maistaa varmaan hyviä tuotteita

• Anonyymi

Pärjäisikö Atrian Arkiliha Pyörykät? Niissä on ravintokolmiossa suositeltuja kaikkia kolmea eri lihaa, eli sikaa, kanaa ja lehmää. Lisäksi lehmän sidekudosta, silavaa ja lehmärasvaa.

Suolaa vain 1,2 g/100g, eikä rasvaakaan kuin 12,0g.

• Anonyymi

Jos ne sais ne joskus toimitettu kauppaan jotta vois maistaa

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ristiriitainen mainos kun siihen on yritetty tuoda 70-luvun tunnelma mutta yksi kiintiö.kiellettysana on kuitenkin jonoon laitettu. Lihapullajuntit ei osta tätä.

• Anonyymi

En kehuisi ollenkaan.kumipalloja jotka karkaavat haarukalta.makukin on lihapullasta jäänyt.valovuoden päässä mummon lihapullasta

• Anonyymi

en osta mitään jacobstadista

• Anonyymi

Kerran maistoin Snellmannin lihapullia ja ne ainakin maistuivat kanalle.
      Loput heitin roskiin.

• Anonyymi

Kyllä se edelleen on se kuka, ei ketä.

• Anonyymi

Ketähän syö mitä vaan.

• Anonyymi

Ei ole aavistustakaan, miltä valmiit kaupan erimerkkiset lihapullat maistuvat, sillä en ole koskaan maistanut.
      Minä olen aina tehnyt lihapullat itse.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7505
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      261
      4669
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4555
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      64
      3302
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2728
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      51
      2362
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2352
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2214
    Aihe