Tuo on sexy kokemus, jo pelkästään tuo ääni on ihana kun nahka on nahkaa vasten.
Musta nahkasohva ja mustat legginsit toisiaan vasten ovat kiihoittava yhdistelmä.
https://www.shutterstock.com/fi/image-photo/blonde-girl-leather-pants-sitting-couch-396047896
Nainen nahkasohvalla nahkalegginsit jalassa
Anonyymi
7
284
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka näistä vetää herneen nenään?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
On täällä ihme porukkaa.🤣- Anonyymi
Niin on. Puhutaan sohvasta, vaikka sellaista ei ole.
- Anonyymi
Niinpä. Ehkä siistein kuva hetkeen tällä foorumilla. Kommentoikaa nahkahousunaiset!
- Anonyymi
Tämä on vaan väärä foorumi kuvien lähettelyyn ja kommentointiin.
- Anonyymi
Lasten ainut seksi-ilottelu.
- Anonyymi
Kommentti: missä se sova?
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844