45 viiden vuoden jälkeen
Nouseeko Sex Pistolsin God Save The Queen listakärkeen
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno kappale vuodelta 1977 never mind the bollocks levyltä.
Muistatteko mitä bollocks tarkoittaa? - Anonyymi
Kannattaa kaikkien kuunnella youtube ja spotify
- Anonyymi
Pretty vacant oma suosikki noilta
- Anonyymi
Itsekin nuorena hämmästelin että miten suuri loukkaus ja miksi tuo biisi oli konservatiivisille briteille, nyt siitä että miksi se oli, saa hyvää käsitystä.
- Anonyymi
1977 Sex Pistolsia ei päästetty suomeen, ettei nuoriso olisi mennyt pilalle
Nyt kun katsoo niiden videoita, partiopoikia nykymenoon verrattuna- Anonyymi
Senpä taki Suomen nuoriso on vieläkin reipasta ja turmeltumatona.Hassisen koneen Rappiolla biisin tuhoisa vaikutus tosin näkyy vielä osassa nykyisiä kuuskymppisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senpä taki Suomen nuoriso on vieläkin reipasta ja turmeltumatona.Hassisen koneen Rappiolla biisin tuhoisa vaikutus tosin näkyy vielä osassa nykyisiä kuuskymppisiä.
Hyvän sketsin heitit 😀
- Anonyymi
Laitan soimaan Ellun hautajaisissa
- Anonyymi
Biisin nimi pitäisi muuttaa, kuten Britannian kansallialaulukin muuttui.
- Anonyymi
Panin kappaleen juuri soimaan täysille Elisabethin kunniaksi
- Anonyymi
Naapurisikin osallistuvat hautajaisiloosi. Vai asutko omakotitalossa metsän siimeksessä? Jos, niin susi juoksee kauhuissaan Venäjän puolelle ja karhuilta menee talviunien aloittaminen pieleen!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1432679Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3611984- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331584Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772