seitsämäntoista lihasta ja kulmien kurtistamiseen neljäkymmentäkolme.:o))))))))
Hymyyn tarvitaan
86
1716
Vastaukset
- ykstypy
määrä lihaksia tarvitaan noin pieneen suoritukseen :=)) Mutta hyvät huomenet quistis. Tässä aamupalaa pistän poskeeni, eli ruisleipää ja teetä ja kohta baanalle. Niin kait sinäkin. Hyvät päivän jatkot vaan :=))))))
- quistis
Ihan jumpasta käy tää hymyileminen:o)))Tuoremehua aamuisin ja sillä jaksaa töihin saakka:o))
- Otso
aamulla kannattaa kurtistaa kulmia niin useampi lihas saa voimistelua. Muuten: Pelkällä kahvilla liikkeelle.
- ykstypy
Missäs se tervellinen aamupala. Tyhjään vatsaan kahvia ja tupakka päälle. huh, huh.
No hyvät päivän jatkot. Nyt on kiire :=)))) - quistis
mitä kouristuksia kasvoillasi:o)))Kahvia,mut vasta töissä...muuten vatsa kouristelee:o(
- Otso
ykstypy kirjoitti:
Missäs se tervellinen aamupala. Tyhjään vatsaan kahvia ja tupakka päälle. huh, huh.
No hyvät päivän jatkot. Nyt on kiire :=))))kuule hävettää. Sulla oli kyllä väärä järjestys: Tupakka ensin kahvi sitten. Orja mikä orja..Hauskaa päivää.
- Otso
quistis kirjoitti:
mitä kouristuksia kasvoillasi:o)))Kahvia,mut vasta töissä...muuten vatsa kouristelee:o(
vaan kahviakin, niin vatsalihaksetkin saavat aamujumppaa ???
- quistis
Otso kirjoitti:
vaan kahviakin, niin vatsalihaksetkin saavat aamujumppaa ???
yhdeksältä töissä.Join just lasillisen tuoremehua.Se kyl riittää näin alkuun :o))))))Huomaa aamujumppaa kaikenaikaa:o)))))
- Otso
quistis kirjoitti:
yhdeksältä töissä.Join just lasillisen tuoremehua.Se kyl riittää näin alkuun :o))))))Huomaa aamujumppaa kaikenaikaa:o)))))
sä pärjäät niin pitkään ilman kahvia. Eihän sitä herääkään pelkällä tuoremehulla? No se jumppa kait herättää???
- quistis
Otso kirjoitti:
sä pärjäät niin pitkään ilman kahvia. Eihän sitä herääkään pelkällä tuoremehulla? No se jumppa kait herättää???
et vaellan töihin ihan unisena...Onneksi kaikki tunte mut..Voivat töniä oikeeseen paikkaan,jos eksyilen tai harhailen jossain onnellisen näköisenä;o)))
- Otso
quistis kirjoitti:
et vaellan töihin ihan unisena...Onneksi kaikki tunte mut..Voivat töniä oikeeseen paikkaan,jos eksyilen tai harhailen jossain onnellisen näköisenä;o)))
kyllä hyvä palvelu siellä! Olet varmaankin suosittu tyttö?
- quistis
Otso kirjoitti:
kyllä hyvä palvelu siellä! Olet varmaankin suosittu tyttö?
Huomaa vaatimaton hymy! Olethan Sä sen huomannu jo täällä huuhaallakin...ruusuja satelee.....
- Otso
quistis kirjoitti:
Huomaa vaatimaton hymy! Olethan Sä sen huomannu jo täällä huuhaallakin...ruusuja satelee.....
sulle satelee.......tietyiltä tahoilta.......
- quistis
Otso kirjoitti:
sulle satelee.......tietyiltä tahoilta.......
hymyillä viel:o))Tarkoitat kai niitä risuja!!!
- Otso
quistis kirjoitti:
hymyillä viel:o))Tarkoitat kai niitä risuja!!!
Jollakin oli ilmeisesti hampaankolossa .......tai sit muuten kateellinen. Ei niistä kande välittää tietystikään... Ei muuta kuin hymyä huuleen.
- quistis
Otso kirjoitti:
Jollakin oli ilmeisesti hampaankolossa .......tai sit muuten kateellinen. Ei niistä kande välittää tietystikään... Ei muuta kuin hymyä huuleen.
No viel irtoaa hymyä....Kiitos Otso!!!! Ja viel yksi hymy vain Sulle;o)))))
- Otso
quistis kirjoitti:
No viel irtoaa hymyä....Kiitos Otso!!!! Ja viel yksi hymy vain Sulle;o)))))
Sinulla on viehkeä hymy, täytyy myöntää.Tuohon en pysty...... :-) (Vaatimaton takaisin)
- quistis
Otso kirjoitti:
Sinulla on viehkeä hymy, täytyy myöntää.Tuohon en pysty...... :-) (Vaatimaton takaisin)
kuin konekiväärillä tulittais....Siis mun hemmetillinen kikatus:o))) Sulla se hymy on komia!
- Otso
quistis kirjoitti:
kuin konekiväärillä tulittais....Siis mun hemmetillinen kikatus:o))) Sulla se hymy on komia!
pikkasen antaa sitä kikatusta kun en kuulluut sitä?
- quistis
Otso kirjoitti:
pikkasen antaa sitä kikatusta kun en kuulluut sitä?
kuullut sarjatulitusta..iloista sellaista...Nyt sit.......:o))))))Huh en jaksa enää;o)
- Otso
quistis kirjoitti:
kuullut sarjatulitusta..iloista sellaista...Nyt sit.......:o))))))Huh en jaksa enää;o)
Kuulostipa kivalta? Pikkasen vielä, jooko?
- quistis
Otso kirjoitti:
Riittääkö jo....mul niin koskee jo palleaan...Sitäpaitsi kohta joku tilaa mulle lanssipojat...
- Otso
Otso kirjoitti:
Nyt peliä seuraan ku kärpät voittaa!!
- Carmencita
kaikki 17 lihasta minulta. ;-))
Huomenta kaikille!- quistis
Kaunis hymy heti aamusta:o)
- Carmencita
quistis kirjoitti:
Kaunis hymy heti aamusta:o)
yritin jo tossa aikaisemminkin, mutta viestit ei taas menny mihinkään. ;-/ Noh, parempi myöhään kun ei milloinkaan. ;-))
- quistis
Carmencita kirjoitti:
yritin jo tossa aikaisemminkin, mutta viestit ei taas menny mihinkään. ;-/ Noh, parempi myöhään kun ei milloinkaan. ;-))
Mun postitkin viivästellet...Mä muuten luulin.et se on niinet parempi myöhään,kuin ei silloinkaan!
- Otso
myös kuudellatoista lihaksella. Yks menetti toimintakykynsä eilen. Siis huomenta.
- Carmencita
quistis kirjoitti:
Mun postitkin viivästellet...Mä muuten luulin.et se on niinet parempi myöhään,kuin ei silloinkaan!
se olla niinkin niin. ;-)) mutta näin tässä nyt kävi. Pitäs taas hypätä ratsun selkään ja porhaltaa länteen päin.. ;-))
- quistis
Carmencita kirjoitti:
se olla niinkin niin. ;-)) mutta näin tässä nyt kävi. Pitäs taas hypätä ratsun selkään ja porhaltaa länteen päin.. ;-))
turvallisesti ja hyviä hoitoja sit Ceee!!Oletko siel koko loppu viikon?
- Carmencita
Otso kirjoitti:
myös kuudellatoista lihaksella. Yks menetti toimintakykynsä eilen. Siis huomenta.
sille yhdelle kävi??
Minulla muuten oli keuhkoputkentulehdus. ;-/
huomenta sinullekin otso. ;-)) - Carmencita
quistis kirjoitti:
turvallisesti ja hyviä hoitoja sit Ceee!!Oletko siel koko loppu viikon?
hyvinkin, mutta on siellä taas kone kunnossa, joten saatan tulla ( ehkä!!) kurkkaamaan välillä.
;-)) - Otso
Carmencita kirjoitti:
sille yhdelle kävi??
Minulla muuten oli keuhkoputkentulehdus. ;-/
huomenta sinullekin otso. ;-))kurttunaamalihakset valtasivat sen yhden puolelleen. Oli vaikee päivä eilen, nääs, mut kait se joskus palautuu. Oletko jo parantunut
- sydänystävä
Sinä otit sitten silmän iskunkin mukaan hymyyn ;))
- quistis
Carmencita kirjoitti:
hyvinkin, mutta on siellä taas kone kunnossa, joten saatan tulla ( ehkä!!) kurkkaamaan välillä.
;-))jos vaik satutaan yhtäaikaa linjoille:o)
..huomataan mikä kannattaa vaikka maailmassa ei paljon hymyilymisen aiheita oo..
- quistis
Ainakin itsestään löytää paljon aiheita nauruun!
- sydänystävä
Heti aamusta olet hymy päällä,hyvä :))
Työn iloa vielä muutamaksi tunniksi sulle.- Otso
Oletko vasta herännyt? No hymyile edes hieman????
- sydänystävä
Otso kirjoitti:
Oletko vasta herännyt? No hymyile edes hieman????
Riittääkö,vai vieläkö :)))))))))))))
Sait mut hymyilemään! - Otso
sydänystävä kirjoitti:
Riittääkö,vai vieläkö :)))))))))))))
Sait mut hymyilemään!näyttää todella hyyyyyyyyyyyvältä. Olit jotenkin apean kuulonen.
- sydänystävä
Otso kirjoitti:
näyttää todella hyyyyyyyyyyyvältä. Olit jotenkin apean kuulonen.
apea ollenkaan :))
Mitäs sulle kuuluu,et sitten päässyt yhteis tapaamiseen silloin? Olisi ollut mukava tavata sinutkin :)) - Otso
sydänystävä kirjoitti:
apea ollenkaan :))
Mitäs sulle kuuluu,et sitten päässyt yhteis tapaamiseen silloin? Olisi ollut mukava tavata sinutkin :))en päässyt. Olis ollut kiva kyllä tavata, mutta.....Ihan tavallista kuuluu, mut toisaalta se on ihan hyvä. Yleensä jos epätavallista niin se on jotain ikävää ainakin mun kohdalla.Täytyy olla tyytväinen ja muistaa hymyillä niin kauan kun voi....
- sydänystävä
Otso kirjoitti:
en päässyt. Olis ollut kiva kyllä tavata, mutta.....Ihan tavallista kuuluu, mut toisaalta se on ihan hyvä. Yleensä jos epätavallista niin se on jotain ikävää ainakin mun kohdalla.Täytyy olla tyytväinen ja muistaa hymyillä niin kauan kun voi....
Minä muuten uskon nyt siihen,että paistaa se aurinko joskus risukasaankin.
Olin nimittäin niin alamaissa kuin vain voi,mutta nyt jo hymyilyttää :))
Ja todellakin pitää muistaa olla virne naamalla silloin kun tuntuu siltä,joten hymyä huuleen ja menoksi ulos aurinkoon,palaillaan :)) - Otso
sydänystävä kirjoitti:
Minä muuten uskon nyt siihen,että paistaa se aurinko joskus risukasaankin.
Olin nimittäin niin alamaissa kuin vain voi,mutta nyt jo hymyilyttää :))
Ja todellakin pitää muistaa olla virne naamalla silloin kun tuntuu siltä,joten hymyä huuleen ja menoksi ulos aurinkoon,palaillaan :))Sydänystävä ja vielä kerran hyvä.Nyt sulla on asennetta!!!!!!!!!!Vasta katsoin yhden Tv ohjelman, joka herätteli mua. ON MULLA ASIAT HYVIN.
- sydänystävä
Otso kirjoitti:
Sydänystävä ja vielä kerran hyvä.Nyt sulla on asennetta!!!!!!!!!!Vasta katsoin yhden Tv ohjelman, joka herätteli mua. ON MULLA ASIAT HYVIN.
pitäs joskus pysähtyä miettimään asioita oikein kunnolla.
Mut et kai ihan heränneeksi alkanut ;)) - Otso
sydänystävä kirjoitti:
pitäs joskus pysähtyä miettimään asioita oikein kunnolla.
Mut et kai ihan heränneeksi alkanut ;))vielä ainaskaan. Syntinen olen ja taidan sellasena pysyäkin. Mut ei haittaa ku joltisenkin onnellinen ja terve ja ... siis vaikka mitä.
- quistis
sellanen naamari päällä:o))))))
- quistis
kovin nykii kasvoissa...Migreeni pahus yrittää kaataa mua:o/Mut iltapäivät vain kaikille.Töitä viel ainakin viiteen!
- kippari
kipparilla on ne lihakseet ainakin hyvässä kunnossa kun nauran aina ja perkl... viellä itsellenikin;=))))
- quistis
Sua ajattelin..Itselleni minäkin useimmiten..niin on aihetta:o))))Toiv kaikki hyvin!
- kippari
quistis kirjoitti:
Sua ajattelin..Itselleni minäkin useimmiten..niin on aihetta:o))))Toiv kaikki hyvin!
et joku minuukin ajattelee:=))Niin mäkin useimmin nauran omille toheloinneille;=))Kyllä täs kaikki on aika ok ;=)
- quistis
kippari kirjoitti:
et joku minuukin ajattelee:=))Niin mäkin useimmin nauran omille toheloinneille;=))Kyllä täs kaikki on aika ok ;=)
et kaikki aikas OK!!Mäkin vihdoin kotona:o)))
- kippari
quistis kirjoitti:
et kaikki aikas OK!!Mäkin vihdoin kotona:o)))
osin kunnossa,mut vika ei viellä löytynyt se on kurjaa;=)
- quistis
kippari kirjoitti:
osin kunnossa,mut vika ei viellä löytynyt se on kurjaa;=)
Toivottavasti et hurjan kipeä enää!Miten voit seurata suomi lätkää,jos jännittää..auts ?
- kippari
quistis kirjoitti:
Toivottavasti et hurjan kipeä enää!Miten voit seurata suomi lätkää,jos jännittää..auts ?
tässä pärjää,mut olis kiva päästä kuntoon lopultakin,no kaipa sekin aika koittaa joskus;=)No lätkää pitäs alkaa katselemaan nyt;=))
- quistis
kippari kirjoitti:
tässä pärjää,mut olis kiva päästä kuntoon lopultakin,no kaipa sekin aika koittaa joskus;=)No lätkää pitäs alkaa katselemaan nyt;=))
suomipoika voittaa;o)))))
- kippari
quistis kirjoitti:
et voittaa ettei tarvii hermostua enempää;=))
- Otso
quistis kirjoitti:
kyllä kysyä Typyltä kannattaako katsoa peliä.
- ykstypy
Otso kirjoitti:
kyllä kysyä Typyltä kannattaako katsoa peliä.
Mitä peliä? Sano vaan ketkä nyt pelaa, niin heti katson kristallipallostani, niin ei tartte kenenkään suotta valvoa. :=)))
- quistis
kippari kirjoitti:
toivoo nyt tosi kovaaa:o))))
- Otso
ykstypy kirjoitti:
Mitä peliä? Sano vaan ketkä nyt pelaa, niin heti katson kristallipallostani, niin ei tartte kenenkään suotta valvoa. :=)))
nyt viitsi. Tiedät kyllä että Kärpät pelaa Jokereita vastaan. Kuis Käy?
- ykstypy
kippari kirjoitti:
sinäkin jääkiekkofani? Kaikkiko niitä täällä huuhaallakin on? Mä en jaksa kattoo, kun joku musta lätkä liikkuu jäällä. Niin pitkästyttävää :=))
- kippari
quistis kirjoitti:
toivoo nyt tosi kovaaa:o))))
kova matsi tulossa;=))
- kippari
ykstypy kirjoitti:
sinäkin jääkiekkofani? Kaikkiko niitä täällä huuhaallakin on? Mä en jaksa kattoo, kun joku musta lätkä liikkuu jäällä. Niin pitkästyttävää :=))
niin kauhee lätkä fani ole,mut eipä tässä muutakaan ole nyt tällä hetkellä;=))
- quistis
kippari kirjoitti:
kova matsi tulossa;=))
ei kovin verinen sentään:o(
- ykstypy
Otso kirjoitti:
nyt viitsi. Tiedät kyllä että Kärpät pelaa Jokereita vastaan. Kuis Käy?
luulin jo että Kärpät voitti. En enää pysy kärryillä. :=((
No..Kärpät voittaa maailmanmestaruuden. Tiedän sen varmasti :=)) - kippari
quistis kirjoitti:
ei kovin verinen sentään:o(
sentään verinen:=)))
- ykstypy
kippari kirjoitti:
niin kauhee lätkä fani ole,mut eipä tässä muutakaan ole nyt tällä hetkellä;=))
se sänky. Typy ainakin ajatteli mennä nyt sänkyyn ihanan peitteen alle lueskelemaan ja laskemaan lampaita :=)))
Huomenna sitten onkin oikea kävelyurakka edessä. Mutta onneks pääsee heti saunomaan ja pitämään lystiä kavereiden kanssa. Hyviä öitä Kippari :=))) - quistis
kippari kirjoitti:
sentään verinen:=)))
seuraan peliä....Siis kuuntelen Mertarantaa:o)))
- kippari
ykstypy kirjoitti:
se sänky. Typy ainakin ajatteli mennä nyt sänkyyn ihanan peitteen alle lueskelemaan ja laskemaan lampaita :=)))
Huomenna sitten onkin oikea kävelyurakka edessä. Mutta onneks pääsee heti saunomaan ja pitämään lystiä kavereiden kanssa. Hyviä öitä Kippari :=)))sä meet jo nukkumaan enhänmä saa edes unta viellä tähänaikaan;=))Mut hyvää yötä ja kauniita unia sinulle:=)))
- kippari
quistis kirjoitti:
seuraan peliä....Siis kuuntelen Mertarantaa:o)))
on melkein yhtähyvä selostaja kuin Häyrinen aikoinaan;=)))
- quistis
kippari kirjoitti:
on melkein yhtähyvä selostaja kuin Häyrinen aikoinaan;=)))
Peli on paljon elävämpää hyvän selostajan kanssa..siis värikkään sellaisen:o))
- kippari
quistis kirjoitti:
Peli on paljon elävämpää hyvän selostajan kanssa..siis värikkään sellaisen:o))
aikoinaan höyryhäyrinen oli kyllä legenda jutut meni välillä ihan ulalle kun selosti jotain matseja;=))Nyt näyttää hyvältä suomen kannalta;=))
- quistis
kippari kirjoitti:
aikoinaan höyryhäyrinen oli kyllä legenda jutut meni välillä ihan ulalle kun selosti jotain matseja;=))Nyt näyttää hyvältä suomen kannalta;=))
jos noi venäläiset tekee vaik omia maaleja...Noo parempi voittaa ja noita jäähyjä ei saisi tulla:o)
- kippari
quistis kirjoitti:
kauheen hyvältä näytä kun päästää tekee maaleja noinkin helposti,mut toivotaan et suomi voittaa;=))
- quistis
kippari kirjoitti:
kauheen hyvältä näytä kun päästää tekee maaleja noinkin helposti,mut toivotaan et suomi voittaa;=))
toivotaan.Ja hyvät yöt Sinulle ja mukavat unet myös..mut kohta taas häädetään:o)))))
- kippari
quistis kirjoitti:
toivotaan.Ja hyvät yöt Sinulle ja mukavat unet myös..mut kohta taas häädetään:o)))))
hyvät yöt sinulle myös ja kauniita unia:=)))
- sydänystävä
kippari kirjoitti:
Ei voittanut suomi,ei :(((
Ihan piti asiakseen sulle laittaa viesti,kun et minua ole huomaavanasikaan (olipa vaikea sana)!!
Mitä kuuluu? - kippari
sydänystävä kirjoitti:
Ei voittanut suomi,ei :(((
Ihan piti asiakseen sulle laittaa viesti,kun et minua ole huomaavanasikaan (olipa vaikea sana)!!
Mitä kuuluu?voittanut ei:=(((Miten niin en sinuu huomaa enhän mä ole kirjoittanut kellekään mitään ja aamulla koitin sinulle vastaa tohon yhteen viestin,mut eipä mennyt läpi taas mun viesti:=((No tässä himassa ja koitan pikkusen syödä jotain ja sit makailla vähäsen:=))
- sydänystävä
kippari kirjoitti:
voittanut ei:=(((Miten niin en sinuu huomaa enhän mä ole kirjoittanut kellekään mitään ja aamulla koitin sinulle vastaa tohon yhteen viestin,mut eipä mennyt läpi taas mun viesti:=((No tässä himassa ja koitan pikkusen syödä jotain ja sit makailla vähäsen:=))
konettasi riivaa,kun ei aamuisin pelaa?? Taitaa olla aamukankeutta? ;))
Juuripa heräsin päikkäreiltä,nyt sitä taas jaksaa :)) - kippari
sydänystävä kirjoitti:
konettasi riivaa,kun ei aamuisin pelaa?? Taitaa olla aamukankeutta? ;))
Juuripa heräsin päikkäreiltä,nyt sitä taas jaksaa :))sanoo mikä tätä riivaa,mut monena aamuna olen koittanut vastaa jonkun viesteihin ja eipä onnistu:=((((
- quistis
mä en häiritse peliä...seuraa vain Kärppiä:o)))
- ykstypy
Kyllä ne Kärpät voittaa :=)))
Mä menen nyt nukkumaan. Huomenna saunailta naisten kesken, mutta jatkoille en aio mennä :=))) - ykstypy
ykstypy kirjoitti:
Kyllä ne Kärpät voittaa :=)))
Mä menen nyt nukkumaan. Huomenna saunailta naisten kesken, mutta jatkoille en aio mennä :=)))siis sauna-päivä paremminkin. Lähtään jo kahdelta päivällä :=)) Joten huuhaalla illalla nähdään.
- quistis
ykstypy kirjoitti:
siis sauna-päivä paremminkin. Lähtään jo kahdelta päivällä :=)) Joten huuhaalla illalla nähdään.
ja oikein hauska saunapäivä tytöille sinne Ouluun!Hitto en meinannu saada Sulle viestiä millään:o(
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674312Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D903870- 503406
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul202646Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!242498Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562353- 432187
- 471848
- 361810
- 301616