Minä luen JT kirjallisuudesta ainoastaan Herätkää lehteä. Muuta en suostu lukemaan.
Herätkäästä
8
54
Vastaukset
- Anonyymi
Siellä on joskus ihan kiinnostavia juttuja. Harmi kyllä niilläkin lukijaa pyritään manipuloimaan Vt-seuran oppia ja raamatuntulkintoja kohti.
- Anonyymi
Toivottavaa olisi, että Jehovanntodistajat tekisivät supistwtun Raamatun, jossa on vain keskeisimmät asiat. Varsinainen Raamattu voisi siirtyä ainakin minulla rekvisiitaksi kirjakaappiin. Minä en ainakaan enää lue Raamattua. Se on liian raskasta luettavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavaa olisi, että Jehovanntodistajat tekisivät supistwtun Raamatun, jossa on vain keskeisimmät asiat. Varsinainen Raamattu voisi siirtyä ainakin minulla rekvisiitaksi kirjakaappiin. Minä en ainakaan enää lue Raamattua. Se on liian raskasta luettavaa.
Jehovantodistajien kokouksissa puheissa kiertää samat raamatunjakeet, joita lainaillaan. Niitä ei hirveän paljon ole, ehkä joitain kymmeniä, ja kokouksissa käyvälle ne tulevat äkkiä tutuksi. Riittäisi niistä painaa lyhyt vihkonen, jonka jokainen voisi hankkia omakseen vapaaehtoisella lahjoituksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jehovantodistajien kokouksissa puheissa kiertää samat raamatunjakeet, joita lainaillaan. Niitä ei hirveän paljon ole, ehkä joitain kymmeniä, ja kokouksissa käyvälle ne tulevat äkkiä tutuksi. Riittäisi niistä painaa lyhyt vihkonen, jonka jokainen voisi hankkia omakseen vapaaehtoisella lahjoituksella.
Keskeisimmät Raamatunjakeet ja Raamatun sanoma lyhennettynä riittävät. Muuta ei tarvitse. Kaikki muu on turhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskeisimmät Raamatunjakeet ja Raamatun sanoma lyhennettynä riittävät. Muuta ei tarvitse. Kaikki muu on turhaa.
Oikeastaan Jehovan todistajien Raamatussa riittäisi lukea sanat "tottele hallintoelintä". Kaiken muun tarvittavan saisi sitten hallintoelimeltä, jolta nytkin noudatettavaksi tarkoitettu oppi tulee riippumatta siitä, mitä Raamatussa lukee tai ei lue.
Niin minäkin. Eniten kuitenkin on hengen ravintoa antanut suurenmoinen jt opus: Päästele Perustellen ja Pinnistellen Peräilmaa.
Sillä onkin mielenkiintoinen mutta vähän tunnettu historia. Kirja löytyi Epyktin pyrammiitin yleisestä käymälästä 1914. Sen alkuperäinen nimihän oli: 𓀩𓁗𓁁𓁀𓅁𓃲. Ja sen ovat henkistyytyneesti kääntäneet samat reikkalaiset torikauppiaat, samalla henkisttytneellä tarkkuudella kuin käänsivät "uuden huuhaan raamatun".- Anonyymi
Takavuosina betelissä oli suosittu myös opus "Kiinnitä huomiota veli Kankaanpään peräilmaan".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik196070- 173636
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1193036Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1662249Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6432242Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja721515Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421455Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31258Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061176Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641137