Opiskelijatyttö

Anonyymi

Nähtiin kaupan nurkalla perjantai iltapäivällä, kävelit autoni ohi ja hymyilit, käännytit vielä nurkan takaa katsomaan ja hymyilit. Kävisikö treffit, vaikka vanhempi olenkin, mutta vapaa?

32

1051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käy mulle. Miten saadaan sovittua aika ja paikka? Terveisin opiskelijatyttö

    • Anonyymi

      Nähdäänkö samassa pihassa joku ilta?

      • Anonyymi

        Nähdään tänä iltana klo 18:-) T. opiskelijatyttö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdään tänä iltana klo 18:-) T. opiskelijatyttö

        Olin siellä kuudelta, sua ei näkyny:( T. opiskelijatyttö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin siellä kuudelta, sua ei näkyny:( T. opiskelijatyttö

        Sori muistin väärin kellonajan. Oon täällä nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin siellä kuudelta, sua ei näkyny:( T. opiskelijatyttö

        Voi anteeksi, otetaanko joku ilta uusiksi, en katsonut viestejäni. Viestitän, mikä ilta minulle sopii, kun en asu lähelläkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori muistin väärin kellonajan. Oon täällä nyt.

        Tämä ei ollut minulta, joku muu huutelee väliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi anteeksi, otetaanko joku ilta uusiksi, en katsonut viestejäni. Viestitän, mikä ilta minulle sopii, kun en asu lähelläkään.

        Otetaan vaan! T. opiskelijatyttö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ollut minulta, joku muu huutelee väliin

        Tämä taas ei ollut minulta. Tosi outoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otetaan vaan! T. opiskelijatyttö

        Sopisiko tänään 20.00 aikaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopisiko tänään 20.00 aikaan?

        Oletko tulossa, et vastannut ja minä en ole netissä tunnin päästä, niin ehkä tämäkin ilta menee ohi. M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tulossa, et vastannut ja minä en ole netissä tunnin päästä, niin ehkä tämäkin ilta menee ohi. M

        Voi, kävin täällä lukemassa viestisi vasta nyt:(
        Ehkä huomenna?:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, kävin täällä lukemassa viestisi vasta nyt:(
        Ehkä huomenna?:)

        Kävin kyllä paikalla kääntymässä ja odottelin vähän aikaa, arvasin ettet ehkä lukenut viestejä täältä? Voihan sitä yrittää tiistaina uudestaan, jos ei tule mitään estettä kummallekkaan. M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin kyllä paikalla kääntymässä ja odottelin vähän aikaa, arvasin ettet ehkä lukenut viestejä täältä? Voihan sitä yrittää tiistaina uudestaan, jos ei tule mitään estettä kummallekkaan. M

        Kiva yksinpuhelu.. 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin kyllä paikalla kääntymässä ja odottelin vähän aikaa, arvasin ettet ehkä lukenut viestejä täältä? Voihan sitä yrittää tiistaina uudestaan, jos ei tule mitään estettä kummallekkaan. M

        Tänään sopisi klo 19:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään sopisi klo 19:)

        Kävin 19.00 ja odotin puoli tuntia, nyt et sitten sinä tullut? Et ehkä ehtinyt tai sinulle tuli muita menoja? M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin 19.00 ja odotin puoli tuntia, nyt et sitten sinä tullut? Et ehkä ehtinyt tai sinulle tuli muita menoja? M

        Ei enää kiinnostakaan. Sori ja jatkoja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin 19.00 ja odotin puoli tuntia, nyt et sitten sinä tullut? Et ehkä ehtinyt tai sinulle tuli muita menoja? M

        Minulle tuli muita menoja. Tuo alla oleva ilkeä kommentti ei ole minun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle tuli muita menoja. Tuo alla oleva ilkeä kommentti ei ole minun.

        Tarkoitan tuo yllä oleva kommentti:D T. opiskelijatyttö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin 19.00 ja odotin puoli tuntia, nyt et sitten sinä tullut? Et ehkä ehtinyt tai sinulle tuli muita menoja? M

        Tänään sopisi klo 18:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin 19.00 ja odotin puoli tuntia, nyt et sitten sinä tullut? Et ehkä ehtinyt tai sinulle tuli muita menoja? M

        Et sitten tullut tänään:(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten tullut tänään:(

        Olin liikenteessä muualla. Enkä selannut nettiä välillä. Oli vähän nopea varoitusaika sinulla, enkä asu teidän nurkilla. M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin liikenteessä muualla. Enkä selannut nettiä välillä. Oli vähän nopea varoitusaika sinulla, enkä asu teidän nurkilla. M

        Varmistatko vielä missä ja mikä kauppa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin liikenteessä muualla. Enkä selannut nettiä välillä. Oli vähän nopea varoitusaika sinulla, enkä asu teidän nurkilla. M

        Taidat vain leikkiä tunteillani:(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat vain leikkiä tunteillani:(

        En leiki tunteillasi, mutta ei olla samaan aikaan paikalla, ehkä joku päivä osuu kellonajat?Miten kävisi 27.9. klo.20.00 sama paikka? M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En leiki tunteillasi, mutta ei olla samaan aikaan paikalla, ehkä joku päivä osuu kellonajat?Miten kävisi 27.9. klo.20.00 sama paikka? M

        Sopii:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii:)

        Voi ei, olin 20.00 ja odottelin puoli tuntia, et ilmestynyt? Katsotaan joku muu ilta, nyt en ajele pariin päivään sielläpäin. M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei, olin 20.00 ja odottelin puoli tuntia, et ilmestynyt? Katsotaan joku muu ilta, nyt en ajele pariin päivään sielläpäin. M

        Oho, pitikö sen tapaamisen olla eilen? Mulla meni päivät sekaisin, sorry:(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, pitikö sen tapaamisen olla eilen? Mulla meni päivät sekaisin, sorry:(

        Juu, sellaista sattuu, kävin eilen paikalla. Joku toinen päivä. M


    • Anonyymi

      Jotkut haluaa vain olla ystävällisiä toisille, hymyillä vastaantulijoille ja levittää hyvää ilmapiiriä. Niin autoilijoille kuin jalankulkijoillekin. Suomessa ystävällisyys ja hymyilevyys on niin harvinaista tuntemattomilta, että sitä ei voida uskoa muuksi kuin flirttailuksi. Hymy eikä muuta. 😊

      • Anonyymi

        Moni voi ikävä kyllä käsittää väärin. Ei liian naiivi kannata olla mieluummin aina vähän varuillaan.


    • Anonyymi

      Älä ota itseesi hän vain hymyili.Tarkoittamatta yhtään itään! Jos olisi olut kinostunnut olisi siihen jäänyt.Opiskelijana hän ei edes ole tämä sivusto.Kaikki ovat insagram ja F.B. ymm. Koulujen sivut.Itse sain riesan kuin vain ystävälisesti vuokratalon asukaana tervehdin samaan rapuun tulijoita tai pois menijöitä. Itä-Helsinki.Leskimies eläkellä luulin on mahollisuuksia ja toinen eronnut,työssä käyvä mies. Molemat kaljoissa piha piiri eri aikaan tahdotomasti selitivät seksin puute ja tarttis naista. täysin asiatonta.Naista alentavaa lisäksi.Kun en muistanut ilmotustaulu laitaa lappua. Vaikka asun yksin ei tarkoita minulla ei elämää ja ei miestä! Koskee kaikkia naisia ikään katsomatta.: Asuvat yksin tai tulevat menevät kaupalle yksin. EIVÄT OLE VAPAATA RIISTAA. Samaa huonoa käytöstä erässä kerhotoiminassa mies meinasi olen vapaata riistaa. Asia on tapu ja useimpi joutunut kohteksi ympäri suomea. Kun ei ymmäretä nainen ei ole esine.Ei naista kinosta olla pelkkä patja. Jotain pahasti vialla kun luullan helpoin nakki iskeä nainen kadulta tai esim. kerrostalojen piha piiri tai kerhot. ymm.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe