Nähtiin kaupan nurkalla perjantai iltapäivällä, kävelit autoni ohi ja hymyilit, käännytit vielä nurkan takaa katsomaan ja hymyilit. Kävisikö treffit, vaikka vanhempi olenkin, mutta vapaa?
Opiskelijatyttö
32
933
Vastaukset
- Anonyymi
Käy mulle. Miten saadaan sovittua aika ja paikka? Terveisin opiskelijatyttö
- Anonyymi
Nähdäänkö samassa pihassa joku ilta?
- Anonyymi
Nähdään tänä iltana klo 18:-) T. opiskelijatyttö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdään tänä iltana klo 18:-) T. opiskelijatyttö
Olin siellä kuudelta, sua ei näkyny:( T. opiskelijatyttö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori muistin väärin kellonajan. Oon täällä nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi anteeksi, otetaanko joku ilta uusiksi, en katsonut viestejäni. Viestitän, mikä ilta minulle sopii, kun en asu lähelläkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori muistin väärin kellonajan. Oon täällä nyt.
Tämä ei ollut minulta, joku muu huutelee väliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi anteeksi, otetaanko joku ilta uusiksi, en katsonut viestejäni. Viestitän, mikä ilta minulle sopii, kun en asu lähelläkään.
Otetaan vaan! T. opiskelijatyttö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei ollut minulta, joku muu huutelee väliin
Tämä taas ei ollut minulta. Tosi outoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otetaan vaan! T. opiskelijatyttö
Sopisiko tänään 20.00 aikaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopisiko tänään 20.00 aikaan?
Oletko tulossa, et vastannut ja minä en ole netissä tunnin päästä, niin ehkä tämäkin ilta menee ohi. M
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tulossa, et vastannut ja minä en ole netissä tunnin päästä, niin ehkä tämäkin ilta menee ohi. M
Voi, kävin täällä lukemassa viestisi vasta nyt:(
Ehkä huomenna?:) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi, kävin täällä lukemassa viestisi vasta nyt:(
Ehkä huomenna?:)Kävin kyllä paikalla kääntymässä ja odottelin vähän aikaa, arvasin ettet ehkä lukenut viestejä täältä? Voihan sitä yrittää tiistaina uudestaan, jos ei tule mitään estettä kummallekkaan. M
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin kyllä paikalla kääntymässä ja odottelin vähän aikaa, arvasin ettet ehkä lukenut viestejä täältä? Voihan sitä yrittää tiistaina uudestaan, jos ei tule mitään estettä kummallekkaan. M
Kiva yksinpuhelu.. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin kyllä paikalla kääntymässä ja odottelin vähän aikaa, arvasin ettet ehkä lukenut viestejä täältä? Voihan sitä yrittää tiistaina uudestaan, jos ei tule mitään estettä kummallekkaan. M
Tänään sopisi klo 19:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään sopisi klo 19:)
Kävin 19.00 ja odotin puoli tuntia, nyt et sitten sinä tullut? Et ehkä ehtinyt tai sinulle tuli muita menoja? M
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin 19.00 ja odotin puoli tuntia, nyt et sitten sinä tullut? Et ehkä ehtinyt tai sinulle tuli muita menoja? M
Ei enää kiinnostakaan. Sori ja jatkoja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle tuli muita menoja. Tuo alla oleva ilkeä kommentti ei ole minun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle tuli muita menoja. Tuo alla oleva ilkeä kommentti ei ole minun.
Tarkoitan tuo yllä oleva kommentti:D T. opiskelijatyttö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään sopisi klo 18:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten tullut tänään:(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten tullut tänään:(
Olin liikenteessä muualla. Enkä selannut nettiä välillä. Oli vähän nopea varoitusaika sinulla, enkä asu teidän nurkilla. M
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin liikenteessä muualla. Enkä selannut nettiä välillä. Oli vähän nopea varoitusaika sinulla, enkä asu teidän nurkilla. M
Varmistatko vielä missä ja mikä kauppa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat vain leikkiä tunteillani:(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat vain leikkiä tunteillani:(
En leiki tunteillasi, mutta ei olla samaan aikaan paikalla, ehkä joku päivä osuu kellonajat?Miten kävisi 27.9. klo.20.00 sama paikka? M
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En leiki tunteillasi, mutta ei olla samaan aikaan paikalla, ehkä joku päivä osuu kellonajat?Miten kävisi 27.9. klo.20.00 sama paikka? M
Sopii:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopii:)
Voi ei, olin 20.00 ja odottelin puoli tuntia, et ilmestynyt? Katsotaan joku muu ilta, nyt en ajele pariin päivään sielläpäin. M
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei, olin 20.00 ja odottelin puoli tuntia, et ilmestynyt? Katsotaan joku muu ilta, nyt en ajele pariin päivään sielläpäin. M
Oho, pitikö sen tapaamisen olla eilen? Mulla meni päivät sekaisin, sorry:(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho, pitikö sen tapaamisen olla eilen? Mulla meni päivät sekaisin, sorry:(
Juu, sellaista sattuu, kävin eilen paikalla. Joku toinen päivä. M
- Anonyymi
Jotkut haluaa vain olla ystävällisiä toisille, hymyillä vastaantulijoille ja levittää hyvää ilmapiiriä. Niin autoilijoille kuin jalankulkijoillekin. Suomessa ystävällisyys ja hymyilevyys on niin harvinaista tuntemattomilta, että sitä ei voida uskoa muuksi kuin flirttailuksi. Hymy eikä muuta. 😊
- Anonyymi
Moni voi ikävä kyllä käsittää väärin. Ei liian naiivi kannata olla mieluummin aina vähän varuillaan.
- Anonyymi
Älä ota itseesi hän vain hymyili.Tarkoittamatta yhtään itään! Jos olisi olut kinostunnut olisi siihen jäänyt.Opiskelijana hän ei edes ole tämä sivusto.Kaikki ovat insagram ja F.B. ymm. Koulujen sivut.Itse sain riesan kuin vain ystävälisesti vuokratalon asukaana tervehdin samaan rapuun tulijoita tai pois menijöitä. Itä-Helsinki.Leskimies eläkellä luulin on mahollisuuksia ja toinen eronnut,työssä käyvä mies. Molemat kaljoissa piha piiri eri aikaan tahdotomasti selitivät seksin puute ja tarttis naista. täysin asiatonta.Naista alentavaa lisäksi.Kun en muistanut ilmotustaulu laitaa lappua. Vaikka asun yksin ei tarkoita minulla ei elämää ja ei miestä! Koskee kaikkia naisia ikään katsomatta.: Asuvat yksin tai tulevat menevät kaupalle yksin. EIVÄT OLE VAPAATA RIISTAA. Samaa huonoa käytöstä erässä kerhotoiminassa mies meinasi olen vapaata riistaa. Asia on tapu ja useimpi joutunut kohteksi ympäri suomea. Kun ei ymmäretä nainen ei ole esine.Ei naista kinosta olla pelkkä patja. Jotain pahasti vialla kun luullan helpoin nakki iskeä nainen kadulta tai esim. kerrostalojen piha piiri tai kerhot. ymm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982