Kertokaas miten runkkaatte ja mitä apuvälineitä tms näytätte.
Itse tykkään käydä suihkussa jossa suihkukahvasta tulee vesi "terävästi" ja tuntuvasti. Paljon ohuita ja voimakkaita suihkuja. Tuntui hyvältä suihkuttaa kiveksiä ja peppuvakoa ja samalla runkata. Orkku on nopea ja voimakas.
Runkkaustyyli yms
27
2313
Vastaukset
- Anonyymi
Lihashuoltovasara.
- Anonyymi
Mitä teet sillä? Työnnätkö peppuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä teet sillä? Työnnätkö peppuun?
No ei, tai olen kokeillut mutta se ei tunnu oikein hyvältä. Päältäpäin kyllä ihan mukava täristellä takamustakin. Mutta siis varovasti vien värisevän pään (siihen voi laittaa myös pehmusteeksi silikonipallukan) terskan alle ja tuon lähemmäksi, kunnes tuntuu just täydelliseltä. Oon muutenkin tosi herkkä tulemaan, niin noin se käy vähän turhankin nopeesti.
- Anonyymi
ootko herkkä pallinen vai välilihaako sillä pamputat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ootko herkkä pallinen vai välilihaako sillä pamputat
Terskaa. Ei palleja siedä 😅 Eikä välilihalla oikein hyvältä tunnu. Peppureiän puolelta kyllä (päältäpäin vaan, en tiiä jos laittas dildon pyllyyn ja täristäs sitä sivulta 🤔).
- Anonyymi
puoli kovana kiritettävä regas juureen runkkausta kun kova kiristys sitten rasvattu iso vibra ujutellen sisään runkkausta kun löysään renkaan kyllä lentää sitten vibra täysille kovenee ja jatkan ihanaa
- Anonyymi
Minäkin käytän kalun juurensa rengasta tms. Joskus kiristän narun kakun ja kiveksen ympärille ja narun päät vedän peppuvakoon. Naruun kun tekee solmuja niin kivasti runkatessa liikkuvat peppuvaossa, toinen tyyli on kiertää loput narun päät dildon ympärille kun dildo on pepussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin käytän kalun juurensa rengasta tms. Joskus kiristän narun kakun ja kiveksen ympärille ja narun päät vedän peppuvakoon. Naruun kun tekee solmuja niin kivasti runkatessa liikkuvat peppuvaossa, toinen tyyli on kiertää loput narun päät dildon ympärille kun dildo on pepussa.
mun jätti vibrassa on niin suuret suoni nystyrät että enempää ei mahdu
- Anonyymi
Yleensä istun nojatuolissa jalat sänkyllä.Tosinaan laitan pyykit koneeseen ja pyöritän rumpua kädellä kontillani ja samalla haistelen pyykkipulveria.Vatkaan toisella kädellä kaluani.
- Anonyymi
Mikset laita dildoa kiinni linkoavaan rumpsutukseen?
- Anonyymi
Kontiokumisaappaat laitan jalkaani ja palleihini laitan kumit ja usein www.whereby.com/ukko60 kamerassa runkkaan ja tykkään näyttää kulliani ja katsojat ja runkkaajat kiihottaa
Kik nimellä pussihousu - Anonyymi
itse tykkään suurentaa dildoa joka kerta kun on käynyt pohjassa aina vaan lisää rasvaa lopuksi niin kovana että paksu 36cm liukuu helposti pohjaan siinä vibra tulee kyllä varmasti
- Anonyymi
kuulostaa mahtavalta
- Anonyymi
Tiukka perse oikeille miehille 👉 http://306181.com/G/Aw6bI 👈
- Anonyymi
Terskan alla olevaa poimua kun hieroo sormien välissä niin laukeaminen tulee salakavalasti ja vloimakkaana
- Anonyymi
Minä hieron myös tuolleen terskan alapintaa parilla sormella. Yleensä olen vatsallani ja laitan jalkaan lyhyet alkkarit joussa on tiukka kullin aukko. Sitten hieron patjaan ja avitan sormilla terskan alapinnasta. Kun on lähellä kietaisen talouspaperia kalun ympäri ja jatkan maaliin. Joskus ei tulee niin että sperma tursuaa paperin läpi ja tuntuu että olen hetken tajuton. Kulli nytkähtelle varmaan minuutin.
- Anonyymi
Kaikki miesten hauskuudet Suomessa löytyvät miesten luettelosta 👉 http://3944333.com/G/t7VM 👈
- Anonyymi
Tiukka perse oikeille miehille 👉 http://3711222.com/G/7zWH 👈
- Anonyymi
imukuppi sauva jossa vibra vessan pytyn kannen päälle rasvattuna iso liukuu pohjaan vibra täysille pari vetoo johan lähtee istun hyväilen kullin vartta kovenee nyt kova runkkaus kestää kauan mutta ihana laukeaminen ulos liuutus myös tuntuu mutta säästän illaks
- Anonyymi
Ensin penis hieronta pitkän kaavan mukaan ja sitten runkku runsaalla öljyllä.
- Anonyymi
Seläleni jalat koukussa ja sähköhammasharja reisien väliin niin että harjaosan toinen puoli koskettaa terskan alapoimua. Virta päälle ja samalla hieron herkkiä nännejäni kevyesti niin pian lähtee oikein nautinnolla. Olen jo 70 .
- Anonyymi
Tiukka perse oikeille miehille 👉 http://2955222.com/G/Cv4XQ 👈
- Anonyymi
Itse käytän välillä anaalitappi samalla kun runkkaan , tuntuu kyllä hyvältä .
M 63 CD 💃 - Anonyymi
Peilin edessä vetelen haara asennossa ja paljon levareilla käyn vatkaamassa, no niin runkkari mikä runkkari
- Anonyymi
" ... imukuppi sauva jossa vibra vessan pytyn kannen päälle rasvattuna iso liukuu pohjaan ... "
Mikäs tuollanen merkki ja malli on, mitä materiaalia ja onko siitä maltillisia kokoja?
Aikas jännä idea tuossa ylempänä tuo sähköhamasharja & siihen käytetty asento, jossa kädet vapaana,. Jos jostakin peppukivasta nautii niin sellaisenkin voisi tuohon luontevasti lisätä. Samalla idealla vois käyttää myös jotakin pyöreä-pehmeäpäistä hierontalaitetta. Moni ehkä unonhtaa ja siivuuttaa, mutta myös miehen nännit voi olla nautitava juttu.
Tyynyleikki. Taannoin luin ideasta, jossa hommataan korkea, pehmeä tyyny ja se sidotaan narulla keskeltä, jolloin siitä tulee kuin pyöreät pakarat peppuvakoineen. Sitten sen pukee makunsa mukaisilla naisten satiinialkkareilla ja saa mukavan sileän uoman sauvallensa. - Anonyymi
Tiukka perse oikeille miehille 👉 http://6453777.com/G/8Cky 👈
- Anonyymi
Kaikki miesten hauskuudet Suomessa löytyvät miesten luettelosta 👉 http://6015555.com/G/aK5Lr 👈
Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672451Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis451465Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999