Koronatilanne alkaa hellittää Suomessa. Vähitellen alkaa varmaan käydä muualla maailmaa samoin. Maailmanlopun hälytys on ohi siltä osin.
Maailmanlopun hälytys ohi
10
81
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki tulee aikanaan myös tämä aikausi on kerran päättyvä, millä puolen olet silloin pimeyden vain valkeuen joukossa seisot.
- Anonyymi
Älä ole pimeyden joukoissa. (Jehovan todistajien)
- Anonyymi
Kuinka teillä miespuolten sekaannus on toiminut?
- Anonyymi
Karttakaamme Jehovia, sillä he ovat vahingoksi sieluillemme.
- Anonyymi
Korona on ollut vartiotorniuskonnon yksi maailmanlopun ennuste.
Se on siinä väärä profeetta, mutta se on myös oma keksimänsä, Jeesus ei puhunut koronasta lopun ajan merkkinä.
Jeesus puhui rutosta, ja kun nyt ei ole ruttoa, ei ole pelkoa lopustakaan.- Anonyymi
Taitaa olla se koronapiikki, joka on sitä ruttoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla se koronapiikki, joka on sitä ruttoa.
Korona on virustauti.
Rutto on bakteeritauti.
Ne ovat eri asioita myös ilmenemismuodoiltaan, joiden mukaan sairaudet 2 000 v sitten nimettiin ja tunnistettiin. Miksei muuten vartiotorni valista tässä asiassa ?
- Anonyymi
Kun uskova haluaa välttämättä nähdä "maailmanlopun merkkejä" meidän ajassamme, hän näkee niitä. Siitäkin huolimatta, että yleisesti ottaen esim. taudit ja nälänhädät ovat vähentyneet radikaalisti tekniikan ja lääketieteen kehityksen myötä. Älyllinen rehellisyys ja kyky suhteuttaa nykypäivän tapahtumia historiaan ei ole uskovien vahvaa aluetta.
- Anonyymi
Hälytys ei ole ohi niin kauan,kun putella on mahdollisuus käyttää ydinaseita.
Ei se maailmanloppu tule ennen kuin Peräilma alkaa hiipumaan ja loppuu. Sillä näin minä olen ennustanut, ja myös vaarao Ramses ykkösen kamelisiittolan vanhempi tallirenki. Kaikki muut puheet ja ennustukset ovat täyttä vuskua, eikä niitä pidä uskoa.
Minä saan vielä lähes reaaliaikaista tietoa värilähetyksinä taivaasta käsin YHWH-sedän itsensä minulle antamalla Himmelgerät-nimisellä viestilaiteella. Tästäpä tulikin mieleen, että täytyykin vaihtaa uudet kaasut Himmelgerätiin. Sitten se toimii taas seuraavan tuhannen vuotta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2166828Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p3134778"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1433626Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1153444Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m673405Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492876Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2652710Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.832449- 252366
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1011951