Maailmanlopun hälytys ohi

Anonyymi

Koronatilanne alkaa hellittää Suomessa. Vähitellen alkaa varmaan käydä muualla maailmaa samoin. Maailmanlopun hälytys on ohi siltä osin.

10

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki tulee aikanaan myös tämä aikausi on kerran päättyvä, millä puolen olet silloin pimeyden vain valkeuen joukossa seisot.

• Anonyymi

Älä ole pimeyden joukoissa. (Jehovan todistajien)

• Anonyymi

Kuinka teillä miespuolten sekaannus on toiminut?

• Anonyymi

Karttakaamme Jehovia, sillä he ovat vahingoksi sieluillemme.

• Anonyymi

Korona on ollut vartiotorniuskonnon yksi maailmanlopun ennuste.
      Se on siinä väärä profeetta, mutta se on myös oma keksimänsä, Jeesus ei puhunut koronasta lopun ajan merkkinä.
      Jeesus puhui rutosta, ja kun nyt ei ole ruttoa, ei ole pelkoa lopustakaan.

• Anonyymi

Taitaa olla se koronapiikki, joka on sitä ruttoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla se koronapiikki, joka on sitä ruttoa.

Korona on virustauti.
        Rutto on bakteeritauti.
        Ne ovat eri asioita myös ilmenemismuodoiltaan, joiden mukaan sairaudet 2 000 v sitten nimettiin ja tunnistettiin. Miksei muuten vartiotorni valista tässä asiassa ?

• Anonyymi

Kun uskova haluaa välttämättä nähdä "maailmanlopun merkkejä" meidän ajassamme, hän näkee niitä. Siitäkin huolimatta, että yleisesti ottaen esim. taudit ja nälänhädät ovat vähentyneet radikaalisti tekniikan ja lääketieteen kehityksen myötä. Älyllinen rehellisyys ja kyky suhteuttaa nykypäivän tapahtumia historiaan ei ole uskovien vahvaa aluetta.

• Anonyymi

Hälytys ei ole ohi niin kauan,kun putella on mahdollisuus käyttää ydinaseita.

• Ei se maailmanloppu tule ennen kuin Peräilma alkaa hiipumaan ja loppuu. Sillä näin minä olen ennustanut, ja myös vaarao Ramses ykkösen kamelisiittolan vanhempi tallirenki. Kaikki muut puheet ja ennustukset ovat täyttä vuskua, eikä niitä pidä uskoa.
      Minä saan vielä lähes reaaliaikaista tietoa värilähetyksinä taivaasta käsin YHWH-sedän itsensä minulle antamalla Himmelgerät-nimisellä viestilaiteella. Tästäpä tulikin mieleen, että täytyykin vaihtaa uudet kaasut Himmelgerätiin. Sitten se toimii taas seuraavan tuhannen vuotta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      399
      8566
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      171
      2897
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1252
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1008
    5. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      64
      938
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      916
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      913
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      903
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      852
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      832
    Aihe