Oikea putosi!

Anonyymi

Hyvä, että itsevarma, leuhka ja nokkava Evelina putosi!

28

1405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei liian isolla persuksilla pitkälle pötkitä.

      • Anonyymi

        Tälläkin typykällä vähän liian suuret luulot itsestään. Hyvä tulla korokkeelta alas.


      • Anonyymi

        Suomessa suositaan lattapeppuja. Suosikkimeteorologi voi huokaista helpotuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tälläkin typykällä vähän liian suuret luulot itsestään. Hyvä tulla korokkeelta alas.

        Ihan oikea putosi, harmi vaan opettajan puolesta.


      • Anonyymi

        Miksi ei sais olla itsevarma.


    • Anonyymi

      Kyllä tuo Harkimon pelle on paljon huonompi.

      • Anonyymi

        Se on hauska


    • Anonyymi

      Miten Te Aina , löydätte haukkumisen aihetta !

      Haukutte leuhkaksi ja nokkavaksi.

      Minä en kyllä tunne , tätä Eveliinaa ja eikä jää kasvotkaan mieleen, Niin hyvin vaikka miten oisin nähnyt,

      Hänet telkkarissa, Lehdissä toi tubes EI silti jää mieleen!

      Saa tulla mun puolesta , vaikka ohikulkiessaan käydä ostaa Feelian tuotteita , Ja joku suuren mulle sanoa , Eveliina kävi täällä.

      !

      Mä suu auki silmät pyöreänä sanoisin hölmönä Ai jaa!

      Eli kun on Huono kasvomuisti!

      Joten , ihan mun puolesta ! Tehkööt mitä lystää.

      En tunne kun vanhempia ihmisiä .

      Presidentti Sauli Niinistö , Paavo Väyrysen,
      Katri Helenan,jne.

      Kun laulaja Saija Tuupanen on kävi ohi kulku matkalla en oisi häntäkään ,
      Tuntenut mutta oli iso kuva ja teksti hänen keikka- autossaan luki että Saija Tuupanen ja samalla tunnistin Sami Hedbergin.

      Niin kuka vaan nuorempi julkkis saa tulla nokkani eteen En tunne vaikka olisin nähnyt Hänet tuhat kertaa telkusta.

    • Anonyymi

      Harkimo huonoin. Tekikö Evelina oman meikkinsä,oudosti meikattu nenä,kuin mustelma nenässä.

    • Anonyymi

      Niin en mä tiiä tekikö itse, eihän se nyt niin vaikeaa ole! Pahoittelen kirjoitus virheitä.Olen tuolla yllä

      Yllä kuten mainitsin tämä Eveliina on minulle Outo, Tähtioppilaiden esittelystä vain lukkiin ketä on .

      Ja tuumasin Ai tuoko on tuolla Alma Hätösen luulin tanssivan, ..

      Sami Heleniuksen kanssa, ja sen sijaan

      Maaret Kallion se mikä lie TV Terapeutti Marko Keräsen kanssa.

      • Anonyymi

        Jännittää pysyykö Alman hampaat suussa, eka jaksossa oli jo vaikeuksia.


    • Anonyymi

      Törkeä asu, mauton. Sopisi jos olisi sopusuhtanen ylä ja alapää.

    • Anonyymi

      Ihan sama kuka putoo!! Ei kiinnosta enää on menny maku koko ohjelmaan tanssit on takapuolen pyöritystä ja venytystä ja nostoja!!!!.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä, ei puuhun kiivetä perse edellä....tanssin opettajakin keskittyy silmiensä meikkaamiseen ...huh huh...miehen pitää olla miehen näköinen!

    • Anonyymi

      Yksi pari ei tiennyt, että oli tanssikilpailut, vaan toivat tyynyn ja patjan ,ja alkoivat harrastamaan jotain ihmeen seksijiveä, äkkiä ulos kilpailusta, ja muualle hommailemaan, alaaarvoista saanoi sin.

    • Anonyymi

      Nämä juurikin helvetti missä tanssi!!!! Nää on älyttömiä regvisiittaa!!!!!. On menny kyl maku!

    • Anonyymi

      *ittumainen akka muutemkin hyvä vaan että tippui kuin eno veneestä.

    • Anonyymi

      Seuraavaksi ulos tyyny ja sänky pari😉!!!!! Hemmetti et menny ihan 🤭🤭🤭.

    • Anonyymi

      Eveliinalla se asukin aivan uimarannalle sopiva🤣. Ja nyt en ymmärrä Markon meikkiä miksi ollaan pellejä!!! Tanssi kilpailu hei!!!!.

      • Anonyymi

        Hyvä ettei tarvitse katsella perseen esittelijää enää. Onneksi mei taida missikisatkaan tulla TV:stä enää, paljaita perseitä lehtikuvissa ja pikkukaistale römpsän peittona, ällöttävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ettei tarvitse katsella perseen esittelijää enää. Onneksi mei taida missikisatkaan tulla TV:stä enää, paljaita perseitä lehtikuvissa ja pikkukaistale römpsän peittona, ällöttävää.

        Bikinit ja pyllyily ei uppoa ja se huomattiin,karsee ihrakas kankea keho,mene kotiin .Markoe olisin halunnut katsoa jatkossakin,mutta oppilas tyri .


    • Anonyymi

      Nyt ne kehuu Harkimoa vaikka on aivan hirveän näköistä, todella jäykkää eikä olenkaan sulavaa, ei silti kovin paljon pisteitä antaneet. Se kuuro tanssii parhaan näköisesti miehistä.

      • Anonyymi

        Harkimolla niin huono opettaja, ettei kehitystä tapahdu. Tiia keskittyy itsensä esittämiseen suu korvissa! Ärsyttävä nainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harkimolla niin huono opettaja, ettei kehitystä tapahdu. Tiia keskittyy itsensä esittämiseen suu korvissa! Ärsyttävä nainen!

        Tuollaisella vartalolla ei pysty hyvä olemaankaan, olisi kannattanut laihduttaa.


    • Anonyymi

      Taas putosi oikea, Hätölä on kömpelö, eikä tuota ison perseen paljastelua kukaan jaksa katsella.

    • Anonyymi

      Yleensä tyhmiä ja yksinkertaisia ihmisiä ärsyttää itsevarmat ihmiset kuten Eveliina.

      Tunnistatko sinä itsessäsi tällaisia piirteitä?

    • Anonyymi

      Katsojat erimielisiä tunareiden kanssa, yrittävät väkisin leipoa voittajaa lähes kanki kaikkoseen verrattavasta benjaminista jatkuvilla täysillä pisteillä ja pudottaa erittäin hyvin tanssivan yleisön suosikin Signmarkin antamalla seiskaa. Eihän nuo pisteet ole misään suhteessa, ennemin toisinpäin. Samalla tavalla joillekin muille antoivat liian huonoja pisteitä vaikkeivat ihan parhaita olisi olleetkaan.

      "Katsojat tulistuivat: syyttävät TTK-tuomaristoa puolueelliseksi – ”Tuomarit vaihtoon”"
      https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/455e0808-ca15-4b2c-865f-69c666395481

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe