Hyvä, että itsevarma, leuhka ja nokkava Evelina putosi!
Oikea putosi!
28
1467
Vastaukset
- Anonyymi
Ei liian isolla persuksilla pitkälle pötkitä.
- Anonyymi
Tälläkin typykällä vähän liian suuret luulot itsestään. Hyvä tulla korokkeelta alas.
- Anonyymi
Suomessa suositaan lattapeppuja. Suosikkimeteorologi voi huokaista helpotuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tälläkin typykällä vähän liian suuret luulot itsestään. Hyvä tulla korokkeelta alas.
Ihan oikea putosi, harmi vaan opettajan puolesta.
- Anonyymi
Miksi ei sais olla itsevarma.
- Anonyymi
Kyllä tuo Harkimon pelle on paljon huonompi.
- Anonyymi
Se on hauska
- Anonyymi
Miten Te Aina , löydätte haukkumisen aihetta !
Haukutte leuhkaksi ja nokkavaksi.
Minä en kyllä tunne , tätä Eveliinaa ja eikä jää kasvotkaan mieleen, Niin hyvin vaikka miten oisin nähnyt,
Hänet telkkarissa, Lehdissä toi tubes EI silti jää mieleen!
Saa tulla mun puolesta , vaikka ohikulkiessaan käydä ostaa Feelian tuotteita , Ja joku suuren mulle sanoa , Eveliina kävi täällä.
!
Mä suu auki silmät pyöreänä sanoisin hölmönä Ai jaa!
Eli kun on Huono kasvomuisti!
Joten , ihan mun puolesta ! Tehkööt mitä lystää.
En tunne kun vanhempia ihmisiä .
Presidentti Sauli Niinistö , Paavo Väyrysen,
Katri Helenan,jne.
Kun laulaja Saija Tuupanen on kävi ohi kulku matkalla en oisi häntäkään ,
Tuntenut mutta oli iso kuva ja teksti hänen keikka- autossaan luki että Saija Tuupanen ja samalla tunnistin Sami Hedbergin.
Niin kuka vaan nuorempi julkkis saa tulla nokkani eteen En tunne vaikka olisin nähnyt Hänet tuhat kertaa telkusta. - Anonyymi
Harkimo huonoin. Tekikö Evelina oman meikkinsä,oudosti meikattu nenä,kuin mustelma nenässä.
- Anonyymi
Niin en mä tiiä tekikö itse, eihän se nyt niin vaikeaa ole! Pahoittelen kirjoitus virheitä.Olen tuolla yllä
Yllä kuten mainitsin tämä Eveliina on minulle Outo, Tähtioppilaiden esittelystä vain lukkiin ketä on .
Ja tuumasin Ai tuoko on tuolla Alma Hätösen luulin tanssivan, ..
Sami Heleniuksen kanssa, ja sen sijaan
Maaret Kallion se mikä lie TV Terapeutti Marko Keräsen kanssa.- Anonyymi
Jännittää pysyykö Alman hampaat suussa, eka jaksossa oli jo vaikeuksia.
- Anonyymi
Törkeä asu, mauton. Sopisi jos olisi sopusuhtanen ylä ja alapää.
- Anonyymi
Ihan sama kuka putoo!! Ei kiinnosta enää on menny maku koko ohjelmaan tanssit on takapuolen pyöritystä ja venytystä ja nostoja!!!!.
- Anonyymi
Samaa mieltä, ei puuhun kiivetä perse edellä....tanssin opettajakin keskittyy silmiensä meikkaamiseen ...huh huh...miehen pitää olla miehen näköinen!
- Anonyymi
Yksi pari ei tiennyt, että oli tanssikilpailut, vaan toivat tyynyn ja patjan ,ja alkoivat harrastamaan jotain ihmeen seksijiveä, äkkiä ulos kilpailusta, ja muualle hommailemaan, alaaarvoista saanoi sin.
- Anonyymi
Nämä juurikin helvetti missä tanssi!!!! Nää on älyttömiä regvisiittaa!!!!!. On menny kyl maku!
- Anonyymi
*ittumainen akka muutemkin hyvä vaan että tippui kuin eno veneestä.
- Anonyymi
Seuraavaksi ulos tyyny ja sänky pari😉!!!!! Hemmetti et menny ihan 🤭🤭🤭.
- Anonyymi
Eveliinalla se asukin aivan uimarannalle sopiva🤣. Ja nyt en ymmärrä Markon meikkiä miksi ollaan pellejä!!! Tanssi kilpailu hei!!!!.
- Anonyymi
Hyvä ettei tarvitse katsella perseen esittelijää enää. Onneksi mei taida missikisatkaan tulla TV:stä enää, paljaita perseitä lehtikuvissa ja pikkukaistale römpsän peittona, ällöttävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ettei tarvitse katsella perseen esittelijää enää. Onneksi mei taida missikisatkaan tulla TV:stä enää, paljaita perseitä lehtikuvissa ja pikkukaistale römpsän peittona, ällöttävää.
Bikinit ja pyllyily ei uppoa ja se huomattiin,karsee ihrakas kankea keho,mene kotiin .Markoe olisin halunnut katsoa jatkossakin,mutta oppilas tyri .
- Anonyymi
Nyt ne kehuu Harkimoa vaikka on aivan hirveän näköistä, todella jäykkää eikä olenkaan sulavaa, ei silti kovin paljon pisteitä antaneet. Se kuuro tanssii parhaan näköisesti miehistä.
- Anonyymi
Harkimolla niin huono opettaja, ettei kehitystä tapahdu. Tiia keskittyy itsensä esittämiseen suu korvissa! Ärsyttävä nainen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harkimolla niin huono opettaja, ettei kehitystä tapahdu. Tiia keskittyy itsensä esittämiseen suu korvissa! Ärsyttävä nainen!
Tuollaisella vartalolla ei pysty hyvä olemaankaan, olisi kannattanut laihduttaa.
- Anonyymi
Taas putosi oikea, Hätölä on kömpelö, eikä tuota ison perseen paljastelua kukaan jaksa katsella.
- Anonyymi
Yleensä tyhmiä ja yksinkertaisia ihmisiä ärsyttää itsevarmat ihmiset kuten Eveliina.
Tunnistatko sinä itsessäsi tällaisia piirteitä? - Anonyymi
Katsojat erimielisiä tunareiden kanssa, yrittävät väkisin leipoa voittajaa lähes kanki kaikkoseen verrattavasta benjaminista jatkuvilla täysillä pisteillä ja pudottaa erittäin hyvin tanssivan yleisön suosikin Signmarkin antamalla seiskaa. Eihän nuo pisteet ole misään suhteessa, ennemin toisinpäin. Samalla tavalla joillekin muille antoivat liian huonoja pisteitä vaikkeivat ihan parhaita olisi olleetkaan.
"Katsojat tulistuivat: syyttävät TTK-tuomaristoa puolueelliseksi – ”Tuomarit vaihtoon”"
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/455e0808-ca15-4b2c-865f-69c666395481
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 864064
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353141Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1022295Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312118Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell821886Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281827- 311810
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271567Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91527- 281501