JT ovat kovia tuomitsemaan disko ja muut tanssit. Mutta intohimoista ja kiihkeää tangoa harrastetaan joukolla. Se hyväksytään, koska tangoa tanssitaan hienot ylhäisöllä vaatteet kimaltelemaan päällä. Tango ei ole kuitenkaan moraalisesti sen parempaa kuin moni muukaan tanssi. Se on kiihkeää ja intohimoista, jossa lähennellään tanssipartneria. Iltasanomissa on juttu Tanssii tähtien kanssa ohjelmasta, ja kuva lähentelevällä kiihkeästä parista. JT on kahdenlaiset punnuksen. Liikemies tai lakimies kun on, ja on heidän tyyliset vaatteet ja ammatit, niin intohimoa saa kyllä osoittaa. Letkajenkkakin on yksi kyseenalainen tanssilavoja. Eikö siinäkin laiteta kädet edessä tanssivan lanteilla? Entisaikojen ihmiset eivät kumpaakaan tanssilattia hyväksyisi. Siihen saavat kyllä tangon tahdissa tanssivat varautua, että ylösnousseet eivät tangoa tule hyväksymään. Olisivat kauhuissaan, jos näkisivät. Kansantanssia voivat hyväksyä, ja siitäkään ei voi olla varma.
Intohimoista tanssia
7
97
Vastaukset
jt on salittu Peräilmapolkka. Sitä tanssivat jo tase ja ruttervoorti Jerusalemin öljymäellä 1914 aikansa kuluksi, kun odottivat ylöstempausta.
https://img.jehovahs-witness.com/image/a618b5c799dd3fda771223e6d4f4d6b1?s=580- Anonyymi
Tangotanssi ei ole Raamatunmukainen tanssi.
- Anonyymi
Minä en ole löytänyt samanhenkisyyttä ja seuraa JT uskonnon tangon ja humpanharrastajien joukosta.
- Anonyymi
Betelissä veljet antavat toisilleen sylitansseja.
- Anonyymi
Soppaa jauhot!
- Anonyymi
Kävin kerran jossain Valtakunnansalilla. Siellä avustava palvelija soitti nauhamagnetofonilta niin Tiputanssia kuin Lambadaakin seurakuntalaisten tanssiessa hurmiossa. Jossain vaiheessa vaihdettiin pareja ja miehet tanssivat miesten kanssa, naiset naisien. Moni suutelikin kun himmennettiin valoja!! Poistuin kun avustava palvelija kuulutti mikrofooniin että seuraavaksi tanssittaisiin tunti Letkajenkkaa.
- Anonyymi
Siellä näyttää olevan aivan erilaisia ihmisiä kuin itse olen. Nuo musiikkilajit eivät ole makuuni ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514