Seisoo Ainoan vieressä kyltteineen ja kirjasineen
Jo klo 7.20 aamulla. Tehden pahan mielen. Saastuttavat lut ympRiston
Uskonnollinen ryhmittyma
9
214
Vastaukset 9
- Anonyymi
Mutta jumalan valtakunta tule ihan kaikkialle, myös AInon alueelle. Ennusmerkit kaikkialla maailmassa ovat aivan selvät, jumalan valtakunta on hyvin lähellä toteutumista.
- Anonyymi
tuu kokeilee ⚔️♿️
- Anonyymi
Ne on niitä Jehovia
- Anonyymi
maahanmuuton lieveilmiö
Eihän niistä ole maallistuneille mitään häiriötä.
Yhä harvempi piittaa uskonosta ja kirkosta eroaminen jatkuu jatkumistaan ja seurakunnat vähentävät toimintaansa.- Anonyymi
En ole koskaan käynyt Tapiolan Ainoan kauppakeskuksessa. Asun2,5 km päässä, mutta ei ole kiinnostanut mennä tuonne ahtauteen.
- Anonyymi
Aivan ihme kun Ap ei tuohon ole vastannut hyvin kiireisesti Ap
- Anonyymi
Kertokaa, mitä tarkoittaa anonyymi- ap? Näitä näkyy joskus, mutta en käsitä mitä se tarkoittaa ap?…..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertokaa, mitä tarkoittaa anonyymi- ap? Näitä näkyy joskus, mutta en käsitä mitä se tarkoittaa ap?…..?
Ap tarkoittaa "alkuperäistä", siis viestiketjun tekijää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483