Onko Lieksa paras kaupunki?

Anonyymi

Kerro mielipiteesi.

27

303

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

paras missä olen asunut ja asuinpaikkoja on kertynyt elämän kuluessa ympäri maailmaa

• Anonyymi

Et tiedä hyvästä asuinpaikasta mitään.

• Anonyymi

Ihan ylivoimanen ainahi espooseen verrattuna

• Anonyymi

Lieksa on paras Gay pride kaupunki

• Anonyymi

Sitä ainakin on, muttei kovin paljon muuta.

• Anonyymi

Miten Nurmeslainen sen tietää, käytkö täällä shoppailemassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten Nurmeslainen sen tietää, käytkö täällä shoppailemassa?

Käyn, muuttoa en kuitenkaan suunnittele. Lieksassa on liikaa homoja ja lesboja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

et sitten erottuisi katukuvassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmeen paljon Lieksan homopojat Pride juttuja virittää.

• Anonyymi

Paras niistä viidestä, joissa olen asustellut useamman vuoden kussakin.
      On tilaa ja hiljaisuutta. Voi oleilla omassa pihassaan ja asua ilman naapureita ylhäällä, alhaalla ja kaikilla kupeilla. Vesistöt lähellä,
      Ei ole joutavia houkutuksia, ei ole pakko olla aina ostamassa jotain.
      Lyhyet matkat kaikkialle.
      Kotikaupunkini.

• Anonyymi

Onko tämä Lieksan kaupungin maksettu mainos? 😂

• Anonyymi

Lieksassa on mukava käydä ostoksilla, mutta en suunnittele muuttoa Lieksaan.

• Anonyymi

Asutko Höntössä vai Siltavaarassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asutko Höntössä vai Siltavaarassa?

Ihan sama. Asuinpaikka siellä, missä on sielu.
        Turkulaisia paljon, lieksan osastolla.

Mene turkuun valittaja.
        Lieksa 🤪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sama. Asuinpaikka siellä, missä on sielu.
        Turkulaisia paljon, lieksan osastolla.

Mene turkuun valittaja.
        Lieksa 🤪

En valita, kehun toki, kun kerran asun täällä ja jopa viihdyn.

• Anonyymi

Paras yhdelle, huonoin toiselle. Riippuu keneltä kysyy. Lieksassa asuu ihmisiä jotka tykkäävät asua syrjäisessä pikku kaupungissa. Sellaiset ihmiset jotka pitävät muunlaisesta elämästä eivät Lieksassa asu, näin se menee.
      Hyvä että Suomesta löytyy sopivia kaupunkeja monenlaiseen makuun.
      Kysymys sinänsä oli vähän pöhkö, koska ennalta jo tietää vastauksen kun kysytään lieksalaisilta. Mikäli kysyttäisiin sama kysymys jossain oikeassa kaupungissa, niin monikaan ei haluaisi asua Lieksassa.

• Anonyymi

Miten täällä ikinä asumattomat tietävät, millaista täällä on asua? Siksi asiaa on kysyttävä nimenomaan lieksalaisilta.
        Mitä minä vastaisin, jos kysyttäisiin, millaista on oleskella Rovaniemellä? En voisi tietää, kun en siellä edes käynyt, saati asunut.
        Mikä on "oikea" kaupunki? Kaikki ovat oikeita, joilla on kaupunkistatus.
        Olkoon asukkaita miten vähän hyvänsä. Suomessa on useita pienempiä paikkoja kuin Lieksa, yksi pienimpiä on Ikaalinen,.parituhatta asujaa.
        Ei täällä ketään pakosta pidetä, kukin menköön sinne, missä on hyvä. Onhan aivan naurettavaa olla täällä vaikka koko ikänsä ja valittaa ja itkeä, kun on kurjaa ja kaikki on ihan p...stä.
        Suomi on vielä vapaa maa tulla ja mennä.
        Mitä se normaali elämä on muuta kuin työssä käyntiä ja kotihommia. Lomalla voi sitten vähän liikuskella siellä täällä.
        Mitä on se muunlainen elämä, jota ei täällä ole? En ole tullut ajatelleeksi, että ole syrjäisessä pikkukaupungissa. Kun on tarvinnut, olen ajellut sinne, minne on asiaa ollut. Aina olen päässyt, ei mitään ongelmaa, junat kulkevat, samoin bussit ja l.koneetkin taas pian. Oma auto on hyvä olla olemassa.
        En osaa erottaa ihmisistä, kuka missäkin asuu, onko korvesta vaiko citystä. Samanlaisia pottunokkia, samoja suomalaisia olemme kaikki.
        Muuten, iso osa Ukrainan pakolaisista on Kiovasta, joka on miljoonakaupunki. Eivät tiettävästi ole valittaneet pikkukylistä, ovat siellä, minne on ohjattu tai mistä on töitä löytynyt. Helsinki on kuin Lieksa verrattuna Kiovaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten täällä ikinä asumattomat tietävät, millaista täällä on asua? Siksi asiaa on kysyttävä nimenomaan lieksalaisilta.
        Mitä minä vastaisin, jos kysyttäisiin, millaista on oleskella Rovaniemellä? En voisi tietää, kun en siellä edes käynyt, saati asunut.
        Mikä on "oikea" kaupunki? Kaikki ovat oikeita, joilla on kaupunkistatus.
        Olkoon asukkaita miten vähän hyvänsä. Suomessa on useita pienempiä paikkoja kuin Lieksa, yksi pienimpiä on Ikaalinen,.parituhatta asujaa.
        Ei täällä ketään pakosta pidetä, kukin menköön sinne, missä on hyvä. Onhan aivan naurettavaa olla täällä vaikka koko ikänsä ja valittaa ja itkeä, kun on kurjaa ja kaikki on ihan p...stä.
        Suomi on vielä vapaa maa tulla ja mennä.
        Mitä se normaali elämä on muuta kuin työssä käyntiä ja kotihommia. Lomalla voi sitten vähän liikuskella siellä täällä.
        Mitä on se muunlainen elämä, jota ei täällä ole? En ole tullut ajatelleeksi, että ole syrjäisessä pikkukaupungissa. Kun on tarvinnut, olen ajellut sinne, minne on asiaa ollut. Aina olen päässyt, ei mitään ongelmaa, junat kulkevat, samoin bussit ja l.koneetkin taas pian. Oma auto on hyvä olla olemassa.
        En osaa erottaa ihmisistä, kuka missäkin asuu, onko korvesta vaiko citystä. Samanlaisia pottunokkia, samoja suomalaisia olemme kaikki.
        Muuten, iso osa Ukrainan pakolaisista on Kiovasta, joka on miljoonakaupunki. Eivät tiettävästi ole valittaneet pikkukylistä, ovat siellä, minne on ohjattu tai mistä on töitä löytynyt. Helsinki on kuin Lieksa verrattuna Kiovaan.

Mumbai on miljoonakaupunki ja siellä on hyvä pöhinä ja mukava asua.

• Anonyymi

Lieksa alkaa olemaan paras Pride järjestäjä.

• Anonyymi

olipa siisti mesta kun kiersin kesällä itä-suomea, tykkäsin

• Anonyymi

Kävitkö edes Lieksassa, ehkä olit Nurmeksessa.

• Anonyymi

Olen pannut Lieksassa 🥸

• Anonyymi

Joskus nurmeslaistakin onnistaa.

• Anonyymi

Millanen yöelämä lieksassa nykyään? Kävin viimeksi reilu 10 vuotta sitten. Vieläkö yökerho pystyssä?

• Anonyymi

Sopivan kokoinen kaupunki ihmiselle elää hyvää elämää.

• Anonyymi

Samaa mieltä, täällä Lieksassa lapsista kasvaa terveitä aikuisia, on vähemmän masennusta ja muita mielenterveysongelmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä, täällä Lieksassa lapsista kasvaa terveitä aikuisia, on vähemmän masennusta ja muita mielenterveysongelmia.

Ruuhka Suomessa on joka toisella diagnoosi mielenterveyshäiriöstä ja joka toinen kärsii niistä muuten vaan.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Esko Eerikäinen sai karvaan muiston Martina Aitolehden kanssa tosi-tv:stä: "Pureskelen vieläkin..."

Esko Eerikäinen ja Martina Aitolehti olivat kyllä aikamoinen pari, totta tosiaan. Räväkät persoonat ovat kumpikin monilahjakkuuksia. Eerikäinen on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      2615
    2. Ökyä! Aki Manninen tykittää Putin-koiran ja mega-kärryn kanssa: "Känni ja kihlat, molemmista..."

Kolme kovaa: Aki Manninen! Putin-koira! Öky-auto! Ja nyt Akilla on todellakin asiaa, sillä hän on kirjoittanut Instassa vaikeistakin asioista elämässä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      2090
    3. No nyt! Vappu Pimiä hehkuttaa tätä "salaista asetta" - Peffa ei reagoi, kun sen sujauttaa alle

No nyt on nokkela "salainen ase"! Pimiä on kyllä aikamoinen pakkaus, energiaa riittää. Hän varmasti herättää vahvoja tunteita suuntaan ja toiseen...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1622
    4. Uudet Eränkävijät yllättävät: Ex-ammattisotilas, YouTube-tähti, 11-vuotias eräjorma, nuoripari...

Harmi, ettei Äijä-koira ja Aki Huhtanen ainakaan ohjelmatietojen mukaan ole enää mukana ohjelmassa. Mutta onhan tuossa toki ihan hyvä kattaus ja katso
      Tv-sarjat
      17
      1587
    5. Riparilaisista vain 48 prosenttia uskoo jumalaan

Seurakuntalaisessa on julkaistu tietoa riparilaisten uskosta jumalaan. Vain noin 48 prosenttia heistä uskoo jumalaan. Kun miettii ettei läheskään kaik
      Luterilaisuus
      220
      1233
    6. 68
      1160
    7. Iskeekö Venäjä Suomeen?

Mitä mieltä ootte iskeekö Venäjä Suomeen? Pelottaako teitä miten tässä käy? Mä tunnustan että mua pelottaa. Mun äiti sanoi aikoinaan että Venäjältä
      Maailman menoa
      271
      1046
    8. Milloin sä olet viimeksi nähnyt kaipaamasi henkilön?

Mä näin maanantaina pikaisesti naisen.
      Ikävä
      90
      1045
    9. Vain idiootti ei tajua että USA räjäytti kaasuputken

Tavoitehan oli tuhota Saksan ja EU:n talous.
      Maailman menoa
      347
      1039
    10. Taidat muija vieläkin elätellä toiveita

Siitä, että ottaisin suhun yhteyttä. Mun aivopuolikkaat on laskeneet jo kaikki potentiaaliset syy-seuraus tulemat siitä.
      Ikävä
      53
      979
    Aihe