Kumpi on mielestänne parempi levy Antin uusi vai Ensimmäinen?
Kumpi on parempi, uusi vai vanha levy?
44
8202
Vastaukset
- Suski^^
Toinen tottakai... Vaik kyl se ekaki ihan OK oli mut... Tyykkäätkö sie Antist???
- Antin fani
Minusta Antti on tosi hyvä ja kaikki sen levyt on parhaita. Se uusi on loistava!
- -JohQu-
Antista tykkään jonki verran mutta en enää nii paljoo....
- huhuhu
samaa homoa eri paketissa tommosen hintin sais viedä saunan taakse ja lopettaa. tai ees munat pois ni ei tuu leikittyä pimeällä kadulla kun näkis ni vois vähä kopautta ottaan
- perinteistä
Antin fani kirjoitti:
Minusta Antti on tosi hyvä ja kaikki sen levyt on parhaita. Se uusi on loistava!
ei.. eihän tuollaista renkutusta jaksa kukaan täysjärkinen.....missä melodiat, missä sovitukset ?
Tosin... en ole kuullutkaan kyseistä bändiä, mutta luulen että se on renkutusta !
Hankkikaa ELÄMÄ ja siihen kunnon musaa. - on se perkele!!!
Antin fani kirjoitti:
...PERSEESTÄ!!!!!!!!!!!
suoraan sanottuna antti tuiski on h..o
kerrankinkun se "lauloi jotain kappaletta niin luulin et sitä lauloi joku nainen.. - Antti fani <3
huhuhu kirjoitti:
samaa homoa eri paketissa tommosen hintin sais viedä saunan taakse ja lopettaa. tai ees munat pois ni ei tuu leikittyä pimeällä kadulla kun näkis ni vois vähä kopautta ottaan
HE TSOPSTOPSTOP!! EIPÄS PUHUTA ANTISTA TOLLASII.. HÄVETKÄÄ!!!
ANTTI ON PARAS JA LÄMMINSYDÄMINEN LAULAJA/ESIINTYJÄ.
- joo
uusi on parempi
- moi
TYHJÄ HUONE BIISI RULETTAA!!!!!!!!!!!!!!!! muuten en tiedä...
- pipo
siinä hän se jo tulikin
- ihmetellä pittää
kuka helvetti on antti tuisku??????
- asdasd
simmonen hintti mitä ei kannata edes tietää
- antifan
Antti Tuiskun ei olisi pitänyt antaa tehdä sitä ensimmäistäkään levyä, saatikka toista. Levytyssopimuksia pitäisi antaa niille, jotka oikeasti osaavat laulaa, ja joilla muutenkin on lahjoja; ei vain niille, jotka ovat levy-yhtiöille turvallisia rahasampoja, koska aina voi luottaa helposti höynäytettäviin pikkutyttöihin, joihin uppoaa levyjen lisäksi ties minkälaiset sivutuotoshörhötykset.
- mammuli
mun mielest Antti on hyvä Esikuva nuorille.Ei käytä huumeita eikä törttöile koko ajan lehdessä yms.Mä en pistä pahakseni tyttäreni 9v.tykkää Antista on niitä pahempiakin Idoleita olemassa.Mä sydämmestäni toivotan Antille kaikkea hyvää.
- tuisku fani
Jos se antti tuiskun uusi levy on niin surkea, miten se on myynyt jo kultaa?
- qwertyuiopåasdfg
tuisku fani kirjoitti:
Samalla tavalla, kuin kaikki muutkin paskat levyt. Lapset ostavat vanhempien rahoilla näitä levyjä, koska mainosmies pakkosyöttää heille moista paskaa. Tällainen toiminta pitäisi mielestäni kieltää, sillä se näivettää kulttuuria. Lapset eivät saa tietää paremmasta, joten he kuuntelevat parasta mahdollista eli Tuiskua ja muuta paskaa. Jos joku lapsi kuulee jotain parempaa, hänen ystävänsä tyrmäävät sen, koska sitä ei ei tule televisiosta.
- antin fani
tuisku fani kirjoitti:
Antti osaa laulaa kaunis kaaoksessa. Siksi koska ihmiset tykkävät antista juuri sellaisena kun se on eikä tarvitsee esitä toista. KUN SE ON NIIN SÖPÖN NÄKÖNEN
- Fani 23 vee
Uus levy on ollu mulla tehokuuntelussa keskiviikosta asti. Kyllä siitä löytyy todellisia helmiä.. tosin eka levykin oli hyvä! Kyllä tää uusi silti sen taitaa voittaa, johtunee ehkä kyl siitäkin, et vanhan ekan levyn biisit osaa jo ulkoa unissaankin..
Go Antti go! Odotan innolla uutta keikkakiertuetta..
Ps. Antilla on aivan upea korkea miesääni :) Ihan ainutlaatuinen.. - sssssssssssssssssssssssssss...
Täytyy myöntää, että en oo kuullu vielä toista levyy...
- joku tolkku
siinä että ketä päästetään yleensä laulamaan , meidän porsaskin piti miellyttävämpää ääntä vaikka sitä teurastettiin.
- Mape
oottekko muuten koskaan astunu sammakon päälle? siitä lähtee kiva ääni
- Viiveröinen
Kummatki on yhtä paskoi...xD
- manerd
on aivan ihquja. voi nami nami.
- tusikuttaa
ehdottamasti uusi täyttä kamaa... 100% parempi kuin edellinen kannattaa ostaa..et kadu
- -JohQu-
Antin ekasta levystä mä en tykänny yhtään mutta tokalta ainaki se Tyhjä huone on hyvä... mä ite arvostan sitä tosi paljon ku antti sävels ja sanotti sen ite... mutta nyt en antista enää niin paljon välitäkkää mutta on se silti ihana...x)
- Susan
Uudelta levyltä löytyy mun mielestä todella mahtavia, tanssittavia biisejä verrattuna ekaan albumiin. Tulevat varmasti toimimaan keikoilla todella hyvin. Sanoituksetkin ovat ihan toista luokkaa kuin debyyttialbumilla. :)
Ja mitä Antin lauluääneen tulee, niin sehän on jokaisen ihmisen henk.kohtainen mielipide. Antilla on mieslaulajaksi korkea ääni, mutta se ei tee hänestä mitenkään sen huonompaa laulajana. Persoonallisuushan pitäisi ottaa kuitenkin plussana. :) - utte456
antti tuisku on ai van huono.kuka tykkää Antti tuiskusta niin on aika ällö.Antti tuiskun levyt ovat aivan pöljiä.
- Karkki
kummatki on hyviä, mutta tykkään eniten ekasta...
- piglet12
molemmat on ihan perseestä!!
- pasi
Antti on ihan jees kundi. se osaa laulaa tosi hyvin ja uudella levyllä on aivan fantsuja bilebiisejä, niiden mukana on hintsun hauskaa joraa. älkää mollatko anaa aina!
- blackmagictiger
HUOMATTAVASTI PARAS
- nahkapää
onhan se ainakin uudempi.
- Mike1
Ei se ainakaan huonompi voi olla. luultavasti yhtä surkea.
- jorma25
aika hyvä sen tytön ääni ,joka laulaa sillä levyllä.
- tjs17
antti tuiskun uusi levy on ihan surkeaa musaa niinkuin sen edellinenkin levy..
- Tuisku anti fan club
Siis voi vittu mitä paskaa. Kummatkin levyt ovat ihan hirveetä kuraa. Vois tyyppi opetella laulamaan ennenkuin studioon asti hilaa perseensä.
- arpakuutio
hei talipäät se on antti tuisku on täyttä sontaa. taas yksi joka hyötyy 10-15 vuotiaista tytöistä jotka haluu ostaa ihqun antin levyn. vanhassa se kuullosti naiselta joten se on parempi
- at- fani
Antti tuiskua kuuntele kaiken ikäset, Kannatta kuunnella tarkemmin sitä levyä eikä ajatella naisia. Koska minun korvaa kuulostaa ihan mieheltä ja kuunnellu monta kertaa sen levyyn. Sinun aivot on täyttää sontaa jos haukut antia niin mieti itsee laulajaksi.
- axeli
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- sanoo
ku et ihan hirveetä paskaa molemmat... mite joku voi ihailla tollasta hurjaa kynäniska homoo... :) No toine tykkää äitistä ja toine tyttärestä, näinhän se menee. Mut joku raja sentää.
- Tyttö66
Antti on tehnyt todella LOISTAVAN uuden levyn. Aivan mielettömän hyviä biisejä koko levy täynnä, sanokoot toiset ihan mitä tahtovat! Kateellisia tuntuu riittävän...
- Caroline
Musta tää Antin uusi levy on parempi, se on jotenki aikuistunu... Tätä musiikkia VOI kuunnella MYÖS yli 15 vuotiaat..
- Aikuinen nainen
Minusta Antin ensimmäiset biisit olivat parempia kuin nykyiset. Eli tyyli oli enemmän minun makuuni. Olen muuten aikuinen nainen ja olen alusta asti ollut Antin fani. Parasta kuitenkin on Antin lavaesiintyminen jollaista yksikään muu suomalainen poppari ei osaa ! Ulkonäkö, laulu ja tanssi yhdessä on se Antin juttu.
Sitten seksuaalisesta suuntautumisesta. Mitä väliä sillä on , onko hän hetero, bi vai homo ??????? Kaikki nuoret miehet eivät ole "äijiä", onneksi !! Nykyään moni nuori heteromies laittautuu ja käyttäytyy samoin kuin Antti ja heistä käytetään nimeä "metroseksuaali". Nämä "äijä"-tyyppiset nuoret miehet ne täälläkin syyllistävät homoksi Suomen suosituinta miespopparia hänen tyylinsä perusteella ! Annas olla jos kyseessä on joku heviäijä jota naiset kuolaa niin yksikään mies ei valita siitä ! Kun tällaiseen äijäkulttuuriin sitten ponnahtaa erilainen mies kuin he itse ovat niin johan homottelu alkaa! Ja kuten jo sanoin, MITÄ SITTEN jos Antti on homo ???? Ei se hänen esiintymiseensä onneksi vaikuta mitenkään ! - fsdgsafdg
Kaikki Anan levyt ovat puhdasta sontaa.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808