Kumpi on parempi, uusi vai vanha levy?

Ravenclaw

Kumpi on mielestänne parempi levy Antin uusi vai Ensimmäinen?

44

8189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suski^^

      Toinen tottakai... Vaik kyl se ekaki ihan OK oli mut... Tyykkäätkö sie Antist???

      • Antin fani

        Minusta Antti on tosi hyvä ja kaikki sen levyt on parhaita. Se uusi on loistava!


      • -JohQu-

        Antista tykkään jonki verran mutta en enää nii paljoo....


      • huhuhu

        samaa homoa eri paketissa tommosen hintin sais viedä saunan taakse ja lopettaa. tai ees munat pois ni ei tuu leikittyä pimeällä kadulla kun näkis ni vois vähä kopautta ottaan


      • perinteistä
        Antin fani kirjoitti:

        Minusta Antti on tosi hyvä ja kaikki sen levyt on parhaita. Se uusi on loistava!

        ei.. eihän tuollaista renkutusta jaksa kukaan täysjärkinen.....missä melodiat, missä sovitukset ?

        Tosin... en ole kuullutkaan kyseistä bändiä, mutta luulen että se on renkutusta !
        Hankkikaa ELÄMÄ ja siihen kunnon musaa.


      • on se perkele!!!
        Antin fani kirjoitti:

        Minusta Antti on tosi hyvä ja kaikki sen levyt on parhaita. Se uusi on loistava!

        ...PERSEESTÄ!!!!!!!!!!!
        suoraan sanottuna antti tuiski on h..o
        kerrankinkun se "lauloi jotain kappaletta niin luulin et sitä lauloi joku nainen..


      • Antti fani <3
        huhuhu kirjoitti:

        samaa homoa eri paketissa tommosen hintin sais viedä saunan taakse ja lopettaa. tai ees munat pois ni ei tuu leikittyä pimeällä kadulla kun näkis ni vois vähä kopautta ottaan

        HE TSOPSTOPSTOP!! EIPÄS PUHUTA ANTISTA TOLLASII.. HÄVETKÄÄ!!!
        ANTTI ON PARAS JA LÄMMINSYDÄMINEN LAULAJA/ESIINTYJÄ.


    • joo

      uusi on parempi

    • moi

      TYHJÄ HUONE BIISI RULETTAA!!!!!!!!!!!!!!!! muuten en tiedä...

    • pipo

      siinä hän se jo tulikin

    • ihmetellä pittää

      kuka helvetti on antti tuisku??????

      • asdasd

        simmonen hintti mitä ei kannata edes tietää


    • antifan

      Antti Tuiskun ei olisi pitänyt antaa tehdä sitä ensimmäistäkään levyä, saatikka toista. Levytyssopimuksia pitäisi antaa niille, jotka oikeasti osaavat laulaa, ja joilla muutenkin on lahjoja; ei vain niille, jotka ovat levy-yhtiöille turvallisia rahasampoja, koska aina voi luottaa helposti höynäytettäviin pikkutyttöihin, joihin uppoaa levyjen lisäksi ties minkälaiset sivutuotoshörhötykset.

      • mammuli

        mun mielest Antti on hyvä Esikuva nuorille.Ei käytä huumeita eikä törttöile koko ajan lehdessä yms.Mä en pistä pahakseni tyttäreni 9v.tykkää Antista on niitä pahempiakin Idoleita olemassa.Mä sydämmestäni toivotan Antille kaikkea hyvää.


      • tuisku fani

        Jos se antti tuiskun uusi levy on niin surkea, miten se on myynyt jo kultaa?


      • qwertyuiopåasdfg
        tuisku fani kirjoitti:

        Jos se antti tuiskun uusi levy on niin surkea, miten se on myynyt jo kultaa?

        Samalla tavalla, kuin kaikki muutkin paskat levyt. Lapset ostavat vanhempien rahoilla näitä levyjä, koska mainosmies pakkosyöttää heille moista paskaa. Tällainen toiminta pitäisi mielestäni kieltää, sillä se näivettää kulttuuria. Lapset eivät saa tietää paremmasta, joten he kuuntelevat parasta mahdollista eli Tuiskua ja muuta paskaa. Jos joku lapsi kuulee jotain parempaa, hänen ystävänsä tyrmäävät sen, koska sitä ei ei tule televisiosta.


      • antin fani
        tuisku fani kirjoitti:

        Jos se antti tuiskun uusi levy on niin surkea, miten se on myynyt jo kultaa?

        Antti osaa laulaa kaunis kaaoksessa. Siksi koska ihmiset tykkävät antista juuri sellaisena kun se on eikä tarvitsee esitä toista. KUN SE ON NIIN SÖPÖN NÄKÖNEN


    • Fani 23 vee

      Uus levy on ollu mulla tehokuuntelussa keskiviikosta asti. Kyllä siitä löytyy todellisia helmiä.. tosin eka levykin oli hyvä! Kyllä tää uusi silti sen taitaa voittaa, johtunee ehkä kyl siitäkin, et vanhan ekan levyn biisit osaa jo ulkoa unissaankin..

      Go Antti go! Odotan innolla uutta keikkakiertuetta..

      Ps. Antilla on aivan upea korkea miesääni :) Ihan ainutlaatuinen..

    • sssssssssssssssssssssssssss...

      Täytyy myöntää, että en oo kuullu vielä toista levyy...

    • joku tolkku

      siinä että ketä päästetään yleensä laulamaan , meidän porsaskin piti miellyttävämpää ääntä vaikka sitä teurastettiin.

      • Mape

        oottekko muuten koskaan astunu sammakon päälle? siitä lähtee kiva ääni


    • Viiveröinen

      Kummatki on yhtä paskoi...xD

      • manerd

        on aivan ihquja. voi nami nami.


    • tusikuttaa

      ehdottamasti uusi täyttä kamaa... 100% parempi kuin edellinen kannattaa ostaa..et kadu

    • -JohQu-

      Antin ekasta levystä mä en tykänny yhtään mutta tokalta ainaki se Tyhjä huone on hyvä... mä ite arvostan sitä tosi paljon ku antti sävels ja sanotti sen ite... mutta nyt en antista enää niin paljon välitäkkää mutta on se silti ihana...x)

    • Susan

      Uudelta levyltä löytyy mun mielestä todella mahtavia, tanssittavia biisejä verrattuna ekaan albumiin. Tulevat varmasti toimimaan keikoilla todella hyvin. Sanoituksetkin ovat ihan toista luokkaa kuin debyyttialbumilla. :)

      Ja mitä Antin lauluääneen tulee, niin sehän on jokaisen ihmisen henk.kohtainen mielipide. Antilla on mieslaulajaksi korkea ääni, mutta se ei tee hänestä mitenkään sen huonompaa laulajana. Persoonallisuushan pitäisi ottaa kuitenkin plussana. :)

    • utte456

      antti tuisku on ai van huono.kuka tykkää Antti tuiskusta niin on aika ällö.Antti tuiskun levyt ovat aivan pöljiä.

    • Karkki

      kummatki on hyviä, mutta tykkään eniten ekasta...

    • piglet12

      molemmat on ihan perseestä!!

      • pasi

        Antti on ihan jees kundi. se osaa laulaa tosi hyvin ja uudella levyllä on aivan fantsuja bilebiisejä, niiden mukana on hintsun hauskaa joraa. älkää mollatko anaa aina!


    • blackmagictiger

      HUOMATTAVASTI PARAS

    • nahkapää

      onhan se ainakin uudempi.

    • Mike1

      Ei se ainakaan huonompi voi olla. luultavasti yhtä surkea.

    • jorma25

      aika hyvä sen tytön ääni ,joka laulaa sillä levyllä.

    • tjs17

      antti tuiskun uusi levy on ihan surkeaa musaa niinkuin sen edellinenkin levy..

    • Tuisku anti fan club

      Siis voi vittu mitä paskaa. Kummatkin levyt ovat ihan hirveetä kuraa. Vois tyyppi opetella laulamaan ennenkuin studioon asti hilaa perseensä.

    • arpakuutio

      hei talipäät se on antti tuisku on täyttä sontaa. taas yksi joka hyötyy 10-15 vuotiaista tytöistä jotka haluu ostaa ihqun antin levyn. vanhassa se kuullosti naiselta joten se on parempi

      • at- fani

        Antti tuiskua kuuntele kaiken ikäset, Kannatta kuunnella tarkemmin sitä levyä eikä ajatella naisia. Koska minun korvaa kuulostaa ihan mieheltä ja kuunnellu monta kertaa sen levyyn. Sinun aivot on täyttää sontaa jos haukut antia niin mieti itsee laulajaksi.


    • axeli

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • sanoo

      ku et ihan hirveetä paskaa molemmat... mite joku voi ihailla tollasta hurjaa kynäniska homoo... :) No toine tykkää äitistä ja toine tyttärestä, näinhän se menee. Mut joku raja sentää.

    • Tyttö66

      Antti on tehnyt todella LOISTAVAN uuden levyn. Aivan mielettömän hyviä biisejä koko levy täynnä, sanokoot toiset ihan mitä tahtovat! Kateellisia tuntuu riittävän...

    • Caroline

      Musta tää Antin uusi levy on parempi, se on jotenki aikuistunu... Tätä musiikkia VOI kuunnella MYÖS yli 15 vuotiaat..

    • Aikuinen nainen

      Minusta Antin ensimmäiset biisit olivat parempia kuin nykyiset. Eli tyyli oli enemmän minun makuuni. Olen muuten aikuinen nainen ja olen alusta asti ollut Antin fani. Parasta kuitenkin on Antin lavaesiintyminen jollaista yksikään muu suomalainen poppari ei osaa ! Ulkonäkö, laulu ja tanssi yhdessä on se Antin juttu.
      Sitten seksuaalisesta suuntautumisesta. Mitä väliä sillä on , onko hän hetero, bi vai homo ??????? Kaikki nuoret miehet eivät ole "äijiä", onneksi !! Nykyään moni nuori heteromies laittautuu ja käyttäytyy samoin kuin Antti ja heistä käytetään nimeä "metroseksuaali". Nämä "äijä"-tyyppiset nuoret miehet ne täälläkin syyllistävät homoksi Suomen suosituinta miespopparia hänen tyylinsä perusteella ! Annas olla jos kyseessä on joku heviäijä jota naiset kuolaa niin yksikään mies ei valita siitä ! Kun tällaiseen äijäkulttuuriin sitten ponnahtaa erilainen mies kuin he itse ovat niin johan homottelu alkaa! Ja kuten jo sanoin, MITÄ SITTEN jos Antti on homo ???? Ei se hänen esiintymiseensä onneksi vaikuta mitenkään !

    • fsdgsafdg

      Kaikki Anan levyt ovat puhdasta sontaa.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      1368
    Aihe