Huolisitko jonkun palstalaisen?
Vastaukset 26
- Anonyymi
Huolisin.
- Anonyymi
Kenet? 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenet? 🥰
Viikingin.
Nalle on jo mun :)
- Anonyymi
Nalle on kiva 😀
- Anonyymi
Ok
- Anonyymi
Eihän sun pitän lukee palstaa :Dmitähän nalle sanoo ku kuulee
Paha sanoa, kerron kun ehdin tutustumaan ensin.
Ehkä voisin yhden miehen..
- Anonyymi
En. t. anneli
- Anonyymi
noseanneli kirjoitti:
😡👆😡
No Anneli, miksi noin myrtsinä..
Anonyymi kirjoitti:
No Anneli, miksi noin myrtsinä..
Anneli ei pidä siitä että joku puhuu hänen puolestaan.
- Anonyymi
Ehkä sen runoilijan
- Anonyymi
En tiedä keitä täällä on, mutta ystäväksi kyllä. En halua minkäänlaista suhteilua kenenkään kanssa.
Kyll maar.. kevyesti.
- Anonyymi
Jos hän käy palstalla niin hänet kyllä. En ketään vierasta
Ei taida käyttää tätä palstaa hän.
- Anonyymi
En.
Mulla lukee profiilissakin, että kaikkeen on vastaus ei.
- Anonyymi
En, koska mun kohde tuskin täällä hengaa. Täällä tuntuu samat kirjoittelevan päivästä toiseen. Tässä parin kuukauden aikana hyvin oppinut noita kirjoitustyylejä.
Tietysti, jos...
- Anonyymi
Kelpuuttaisin omalta puoleltani. Tärkeää toimivuudelle kuitenkin on molemminpuolinen katseltavuus, mihin se kantaa.
- Anonyymi
En! Luottamus olis jo mennyt, nii ei onnistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1251065- 1471043
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät63778PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.49567- 42529
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33511- 63483
- 22437
- 13421
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7391