2 Maailman Sotaa ja 2000 luvun alku.
Kolmatta ei vielä tulee tuhansiin vuosiin jälleen.
Vesimiehen lopussa voisi kuitenkin tulla suurempi sota taas.
Ellei välissä ole Välimaailman Sotia.
Mutta kysytään, että missä paikassa 3 rodun tasavertainen Maailman Sota syttyisi?
Paikan pitäisi olla sijainniltaan siinä, missä on keskeisintä Afrikkalaisten/etelämaalaisten rotujen kuningaskunnat
Mongoloidien aasialaisten lyhyin reitti muuhun kahteen kuningaskuntaan
jossa kolmas kunta ovat Kaukoloidit tai Arjaloidit tai Araviloidit yhdessä Eurooppaloidien ja Pohjois-Intialaisten kanssa.
Jos ei ole yhtä sijaintia, keskipistettä, niin silloin voi olla kaksikin yhtymäkohtaa, ellei kolme.
Pitää löytää ja tietää, missä tavataan vihaiset karmilliset sielut pitkän ajan kuluttua aseet kädessä.
Missä Maailmojen sodassa tapaavat 3 rotua keskenään?
Anonyymi
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1381676Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill551548Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671372Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761173- 591158
- 1191045