Se pitää vaatia,Tarton rauhan rajat voimaan.
Valtiovallan pitää ajaa Sinivalkoisen Suomen etua,
Minä haluan Vuonna 1944 menetyt alueet takaisin Suomeen.
Nyt pitää vaatia.Jeltsin halusi antaa,aika on meidän
Karjalan takaisin
8
1004
Vastaukset
- Anonyymi
Jeltsin halusi, Suomi EI!
- Anonyymi
Koivisto sössi Karjalan palauttamisen. Jeltsin olisi palauttanut , joten vika on meidän silloisen sosialistipresidenttimme.
- Anonyymi
Tämä on vale, sillä Koivistolle ei ikinä ehdotettu karjalan palauttamista vaan se oli vain venäjän sisäpiirissä ollut hanke jota ei pistetty käytäntöön.
- Anonyymi
Jeltsini antoi rajat Ukrainallekin kun pyysi .
- Anonyymi
Suomella ei ole varaa Karjalan vastaan ottamiseen. Jo pelkätään Laatokan puhdistaminen saasteista olisi älytön kustannus.
- Anonyymi
nyt kun venäjä kohta romahtaa rähmälleen, suomalaiset voivat kävellä karjalaan ottaa omat maansa takaisin. minäkin haluaisin päästä isoisäni kotipelloille vielä. Tosin ne taitaa olla tuhottuja, jokin hiekka kuoppa siellä on tällä hetkellä.
- Anonyymi
Tarton Rauhan rajat ovat ne ainoat oikeat, jotka tehtiin Suomen ollessa itsenäinen. Sopimus tehtiin ilman aseellista painostamista, kahdenkeskisellä sopimuksella. Sinänsä harvinaista, monen sopimukset ovat tehtyjä "ase ohimolla"
On aivan turha kaivaa oikeutusta alueeseen vuosisataisten takaisista tapahtumista. Jos näin tehdään, niin maailman valtioiden rajat, ja maaomistukset menevät täydellisesti uusjakoon.
Neuvostoliiton hyökkäyksessä 1939 oli paljon samankaltaista, kuin nyt Venäjän hyökkäyksessä Ukrainaan. Sopimukset koskemattomista rajoista, natseja siellä, täällä, ja omat sisäpoliittiset ongelmat, ulkoisine uhkineen. Maa on aina keksinyt syyn hyökätä, kun oma etu on sitä vähänkään vaatinut. - Anonyymi
Olet oikeassa!! Baltian maat, Ukraina ym. saivat itsenäisyytensä takaisin, Tsekki, Romania, Bulgaria, Albania, Jugoslavia ja varsinkin Itä-saksa, näissä loppui kaikki venäjän raakuudet joita nyt tapahtuu Ukrainassa. Miksi täällä suomessa piti olla vellihousuja eivätkä sellaiset viisikot osaa vaatia omiaan takaisin!! Päälle päätteeksi muuan johtoon päässyt oivalsi poistaa jv-miinat eräältä rajaltamme (tosi isänmaallinen teko) Myöhemmin sama henkilö kehtasi mennä erääseen Baltian maahan vittuilemaan vaikka oli jo ex-johtaja, onneksi oli! Kyllä ehti paljon pilaamaankin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1058717
- 936670
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636459Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345211Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634387- 553481
- 503345
- 513062
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886