Pakkokokouksista ja pakkokentästä

Anonyymi

Mikäs ne kokoukset ja kentät on joillekin, jotka ovat hyvin uskonnollisia luonteeltaan. Heille ne sopivat varmaan hyvin. Mutta monille muille ne ovat vastenmielistä pakkopullaa. Moni käy niissä vain kuoleman pelosta, koska pelkäävät kuolevansa Harmagedonissa. Mutta lopulta tulee sellainen piste, että edes kuolemanpelko ei saa enää kumpaakaan tekemään. Niin vastenmielusiä ne ovat. Eihän kukaan jaksa kauaa tehdä sellaista, mikä on vastenmielistä pakkopullaa.

15

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuohon auttaa se että rupee alkaan ymmärtään, että pitää ruveta alkaan nauttiin henkisttyyttyneemmin Peräilmasta. Näin tehtiin jo muinaisina aikoina Epydtkissä kaksoisvirtsojen maassa. Nauttimisen ymmärtämisessä on oiva apu suurenmoisen jt kirjallisuuden luomus Päästä Peräilmaa Ilolla ja Hartaudella.

    • Anonyymi

      "Mutta lopulta tulee sellainen piste, että edes kuolemanpelko ei saa enää kumpaakaan tekemään. Niin vastenmielusiä ne ovat."

      Jotkut tosiaan uskovat edelleen Vartiotornin oppiin ja pitävät itseään tuomittuna, vaikka eivät ole enää Jehovan todistajien seurakunnassa. Kertoo aika paljon Jehovan todistajien uskonnosta, että ihminen mieluummin valitsee kuoleman harmageddonissa kuin tekee kenttää ja käy kokouksissa, vaikka uskoo, että nuo asiat voisivat tuoda pelastuksen.

      Siksi onkin tärkeää hankkia tietoa Jehovan todistajien uskonnosta ja järjestöstä, ettei jäisi välitilaan, jossa edelleen kuvittelee järjestön olevan oikeassa.

      • Anonyymi

        Lahkon kolminaisuutta tulisi vartiotornikaupittelijan pohtia
        1. Sanoo olevansa jehovakanava
        2. Väärentänyt Raamatun
        3. Määrännyt vanhempia vartiotorneja revittäviksi


      • Anonyymi

        Se on pakkouskonto, jossa kytätään toisia. Missään pakkotoiminnoissa ei muutamaa kertaa kauemmin jaksa olla. Jehovan todistajilta puuttuu se erittäin tärkeä asia, josta Raamattu puhuu, eli missä Jumalan Henki on, siellä on vapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on pakkouskonto, jossa kytätään toisia. Missään pakkotoiminnoissa ei muutamaa kertaa kauemmin jaksa olla. Jehovan todistajilta puuttuu se erittäin tärkeä asia, josta Raamattu puhuu, eli missä Jumalan Henki on, siellä on vapaus.

        Oikeaan suuntaan on menty vapaudessa siinä asiassa, että raportointiin riittää, kun sanoo olleensa kentällä. Vapaamuotoisuus ja vapaus ovat ensiarvoisen tärkeitä. Samaan suuntaan pitäisi mennä kokouksien , konventtien ja yleensäkin kentän suhteen. Ne pitäisivät toimia omasta vapaasta halusta vapaamuotoisina. Ei pakosta, vaan niin kuin itselle sopii ilman karttamista ja pakkoa. Kokoustenkin pitäisi olla vapaaehtoisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on pakkouskonto, jossa kytätään toisia. Missään pakkotoiminnoissa ei muutamaa kertaa kauemmin jaksa olla. Jehovan todistajilta puuttuu se erittäin tärkeä asia, josta Raamattu puhuu, eli missä Jumalan Henki on, siellä on vapaus.

        Kiitos tiedosta.
        TV -dokumentti jo kertoikin kuinka semmoisiin kynsiin lahkossa joutunut, vai pitäisikö että jonka vanhin on sellaiselle tuulelle hassahtanut, liikkuu lahkotoverien kyttäämänä kaupungillakin, koska jotain syytettävää häntä vastaan tulisi saada keksityksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeaan suuntaan on menty vapaudessa siinä asiassa, että raportointiin riittää, kun sanoo olleensa kentällä. Vapaamuotoisuus ja vapaus ovat ensiarvoisen tärkeitä. Samaan suuntaan pitäisi mennä kokouksien , konventtien ja yleensäkin kentän suhteen. Ne pitäisivät toimia omasta vapaasta halusta vapaamuotoisina. Ei pakosta, vaan niin kuin itselle sopii ilman karttamista ja pakkoa. Kokoustenkin pitäisi olla vapaaehtoisia.

        Ja kokouksessa voi olle tietsikan kautta ilman kuvayhteyttä.
        Tai kuvayhteuydessä voi olla valkoisen kauluspaidan kanssa mutta jaloissa ei mittää. Kelteisillään. M. .asillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kokouksessa voi olle tietsikan kautta ilman kuvayhteyttä.
        Tai kuvayhteuydessä voi olla valkoisen kauluspaidan kanssa mutta jaloissa ei mittää. Kelteisillään. M. .asillaan.

        Kuvayhteyttä ei tarvita ollenkaan. Kotona ollaan vapaa-ajan vaatteissa, vaikka katsotaan esimerkiksi tv:tä. Uutisten katselemista varten ei käydä vaihtamassa pyhävaatteita Siksi, että uutisten lukijalla on puvun takki, valkoinen paitakauluspusero ja kravatti. Kotona ollaan rennosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeaan suuntaan on menty vapaudessa siinä asiassa, että raportointiin riittää, kun sanoo olleensa kentällä. Vapaamuotoisuus ja vapaus ovat ensiarvoisen tärkeitä. Samaan suuntaan pitäisi mennä kokouksien , konventtien ja yleensäkin kentän suhteen. Ne pitäisivät toimia omasta vapaasta halusta vapaamuotoisina. Ei pakosta, vaan niin kuin itselle sopii ilman karttamista ja pakkoa. Kokoustenkin pitäisi olla vapaaehtoisia.

        Jehovan todistajissa lainataan joskus sitä raamatunkohtaa, että Jumala rakastaa iloista antajaa, mutta tämä jää todistajissa melko kuolleeksi kirjaimeksi. Paljon asioita pitää tehdä saadakseen hyväksytyn aseman seurakunnassa, vaikka niitä ei niin iloisesti tekisikään. Jehova ilmeisesti kai rakastaa antajaa ja suorittajaa, olipa tämä iloinen tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jehovan todistajissa lainataan joskus sitä raamatunkohtaa, että Jumala rakastaa iloista antajaa, mutta tämä jää todistajissa melko kuolleeksi kirjaimeksi. Paljon asioita pitää tehdä saadakseen hyväksytyn aseman seurakunnassa, vaikka niitä ei niin iloisesti tekisikään. Jehova ilmeisesti kai rakastaa antajaa ja suorittajaa, olipa tämä iloinen tai ei.

        Tuntuu niinnluonnottomalta, että ihmisen pitäisi omistaa elämänsä kokouksissa istumisella ja ovilla kiertelyä, vaikka tuntuisi kuinka pakkopullalta ja vastenmieliseltä. Useilla ainoa motivaatio on oman hengen pelastaminen Harmagedonissa, vaikka asiat ja niiden jatkuva toistelu tympivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu niinnluonnottomalta, että ihmisen pitäisi omistaa elämänsä kokouksissa istumisella ja ovilla kiertelyä, vaikka tuntuisi kuinka pakkopullalta ja vastenmieliseltä. Useilla ainoa motivaatio on oman hengen pelastaminen Harmagedonissa, vaikka asiat ja niiden jatkuva toistelu tympivät.

        "Useilla ainoa motivaatio on oman hengen pelastaminen Harmagedonissa, vaikka asiat ja niiden jatkuva toistelu tympivät."

        Siitä siinä on kysymys. Kuvitellaan, että pelastutaan ja saadaan ikuinen elämä, kun tehdään jotain mitä ei muuten huvittaisi tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Useilla ainoa motivaatio on oman hengen pelastaminen Harmagedonissa, vaikka asiat ja niiden jatkuva toistelu tympivät."

        Siitä siinä on kysymys. Kuvitellaan, että pelastutaan ja saadaan ikuinen elämä, kun tehdään jotain mitä ei muuten huvittaisi tehdä.

        "Iloista antajaa Jumala rakastaa", mutta jos siihen "iloisuuteen" pakotetaan, ei siitä ole hyötyä kenellekään.
        Eikä muutenkaan voida pakottaa sellaiseen ilouseen antamiseen ( ovilla ramppaaminen ) josta raamattu sanoo:" älkää menkö talosta taloon".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Iloista antajaa Jumala rakastaa", mutta jos siihen "iloisuuteen" pakotetaan, ei siitä ole hyötyä kenellekään.
        Eikä muutenkaan voida pakottaa sellaiseen ilouseen antamiseen ( ovilla ramppaaminen ) josta raamattu sanoo:" älkää menkö talosta taloon".

        Pakotettu "ilo" ei tietenkään ole aitoa, mutta todistajissa siitä ei välitetä, onko ilo aitoa. Tärkeintä on, että suoritetaan lahkotyötä ja kehutaan miten mukavaa se on, vaikka ei oikeasti olisikaan. Feikkiä koko touhu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Useilla ainoa motivaatio on oman hengen pelastaminen Harmagedonissa, vaikka asiat ja niiden jatkuva toistelu tympivät."

        Siitä siinä on kysymys. Kuvitellaan, että pelastutaan ja saadaan ikuinen elämä, kun tehdään jotain mitä ei muuten huvittaisi tehdä.

        Ja se on alkanut siitä rakkauspommituksesta, kun ovensa avanneen asunto kehutaan, hänet itsensä imarrellaan, puhutaan muuten mukavia ...

        Mutta voi niitä, jotka synnyttävät lapsia lahkon kynsiin.
        Kantamaan jäätelörahansa lahjalootaan, pedofiilin uhrina joutumaan syylliseksi ilman kahta todistajaa ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jehovan todistajissa lainataan joskus sitä raamatunkohtaa, että Jumala rakastaa iloista antajaa, mutta tämä jää todistajissa melko kuolleeksi kirjaimeksi. Paljon asioita pitää tehdä saadakseen hyväksytyn aseman seurakunnassa, vaikka niitä ei niin iloisesti tekisikään. Jehova ilmeisesti kai rakastaa antajaa ja suorittajaa, olipa tämä iloinen tai ei.

        Olen ratkaissut epäsuositun ihmisen aseman seurakunnassa sillä, että en käy enkä näyttäydy enää missään. Kun ei käy missään, edes ulkona, ei tarvitse nähdä JT mielenosoituksia huonosta seurasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      74
      3278
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1182
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1048
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      981
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      933
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      811
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      90
      713
    9. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      690
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    Aihe