Päänahka on saatu

Anonyymi

Noniin, nyt on sitten virallista se pitkään ennustettu päänahkan ottaminen.
Triplapöksy on tänään saanut potkut ja lähteä vetämään konsernista. Yllättävän kauan sijoittajafirman hermo kesti tätä säälittävää räpeltämistä.
Eläköön, joukkoliikenneNERO, jota kaikki kuuntelevat herkällä korvalla.
Buahhahahhhaaaahaaaa. Muahhahhaaa. Hahaa

68

1069

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noniin, kädet ylös siitä, että kuka yllättyi näistä potkuista...

      ...käsiä ei nouse yhtään? Outoa, todella kummallista!

      No ei todella! Ihmeen kauankin sai huseerata ja viedä konsernia syvemmälle.

      • Anonyymi

        Ei joukkoliikenneneron potkut ylittänyt edes Hesarin uutiskynnystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei joukkoliikenneneron potkut ylittänyt edes Hesarin uutiskynnystä.

        Miksi säälittävän pellen epäonnesta pitäisi uutisoida Hesarissa? Ehkä Hesarillakin on periaate, että lyötyä ei lyödä lisää. Konsernijohdolta kuitenkin hyvä päätös. Punapöksyn poistaminen antaa oikeille liikemiehille mahdollisuuden kehittää konsernia puhtaalta pöydältä ja varmasti myös henkilökunta on hyvillään epäsuositun johtajan poistumisesta takavasemmalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi säälittävän pellen epäonnesta pitäisi uutisoida Hesarissa? Ehkä Hesarillakin on periaate, että lyötyä ei lyödä lisää. Konsernijohdolta kuitenkin hyvä päätös. Punapöksyn poistaminen antaa oikeille liikemiehille mahdollisuuden kehittää konsernia puhtaalta pöydältä ja varmasti myös henkilökunta on hyvillään epäsuositun johtajan poistumisesta takavasemmalle.

        Luulisi täällä oltavan nyt tyytyväisiä siihen, että Helke ja Möttö, kumpikin tahoillaan, lähtevät haastamaan VR:ää raiteilla. Sitähän täällä on huudettu bussien monopoleista puhuttaessa, että miksei VR:n monopolia haasta kukaan. Toiset puhuvat, toiset tekevät. Helke ja Möttö tekevät. Eikä monopolit bussialallekaan enää koskaan palaa. Siitä on turha unelmoida. Helken seuraaja tulee olemaan yhtä kova kilpakumppani muille bussifirmoille kuin Helkekin. Mitkään paronien kissanpäivät eivät tule palaamaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisi täällä oltavan nyt tyytyväisiä siihen, että Helke ja Möttö, kumpikin tahoillaan, lähtevät haastamaan VR:ää raiteilla. Sitähän täällä on huudettu bussien monopoleista puhuttaessa, että miksei VR:n monopolia haasta kukaan. Toiset puhuvat, toiset tekevät. Helke ja Möttö tekevät. Eikä monopolit bussialallekaan enää koskaan palaa. Siitä on turha unelmoida. Helken seuraaja tulee olemaan yhtä kova kilpakumppani muille bussifirmoille kuin Helkekin. Mitkään paronien kissanpäivät eivät tule palaamaan!

        Eipä Möttö, eikä Helkekään ole rautateillä muuta tehneet kuin puhuneet.
        Fenniarail on toiminut jo vuosia, Suomen lähijunat oy on vasta paperilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisi täällä oltavan nyt tyytyväisiä siihen, että Helke ja Möttö, kumpikin tahoillaan, lähtevät haastamaan VR:ää raiteilla. Sitähän täällä on huudettu bussien monopoleista puhuttaessa, että miksei VR:n monopolia haasta kukaan. Toiset puhuvat, toiset tekevät. Helke ja Möttö tekevät. Eikä monopolit bussialallekaan enää koskaan palaa. Siitä on turha unelmoida. Helken seuraaja tulee olemaan yhtä kova kilpakumppani muille bussifirmoille kuin Helkekin. Mitkään paronien kissanpäivät eivät tule palaamaan!

        Monopolit ovat bussialalla todellisuutta tänä päivänäkin. Viranomaiset ovat betonoineet oman "liiketoimintansa" julkisen monopolin suojaan. Todellista kilpailua ei enää ole kuin muutamilla kaukoliikennereiteillä.

        Jos Helke ja Möttö onnistuvat kaatamaan vr:n monopolin, niin siitä hatunnosto molemmille. Vähän kuitenkin huvittaa, kun Helke sai monoa takapuoleen surkeiden epäonnistumisten jälkeen, niin sekin yritetään naamioida uusien haasteiden vastaanottamiseksi ja keskittymisellä raideliikenteen muutoksiin. Tämä Laurin epäonnistuminen ja potkut on vahvistettu kahdenkin eri henkilön toimesta, jotka vaikuttavat konsernin näköalapaikoilla. Turha on siis totuutta muuksi muuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monopolit ovat bussialalla todellisuutta tänä päivänäkin. Viranomaiset ovat betonoineet oman "liiketoimintansa" julkisen monopolin suojaan. Todellista kilpailua ei enää ole kuin muutamilla kaukoliikennereiteillä.

        Jos Helke ja Möttö onnistuvat kaatamaan vr:n monopolin, niin siitä hatunnosto molemmille. Vähän kuitenkin huvittaa, kun Helke sai monoa takapuoleen surkeiden epäonnistumisten jälkeen, niin sekin yritetään naamioida uusien haasteiden vastaanottamiseksi ja keskittymisellä raideliikenteen muutoksiin. Tämä Laurin epäonnistuminen ja potkut on vahvistettu kahdenkin eri henkilön toimesta, jotka vaikuttavat konsernin näköalapaikoilla. Turha on siis totuutta muuksi muuttaa.

        Selkeä juttuhan tuo Helken poistaminen on. Tuollainen on aina ikävää kohdata,
        Epäilen ettei tuo ura junafirmassa ole pitkäaikainen, toivotaan kuitenkin Laurille hyvää onnea uudessa työssä ja elämässä.
        Onnibussiseikkailu on varmasti ollut mielenkiintoinen ja lukuisia onnekkaita sattumuksia täynnä, kunnes onni sitten loppui, kuten sillä on tapana tehdä ennen pitkää.


    • Anonyymi

      Hauska syksyinen visa tähän väliin.

      Saiko triplapöksy/porin paroni/pöksymies potkunsa mistä syystä?
      A) onnibussin katastrofalisen huono tulos
      B) onnibussin jatkuvat kalustorikot
      C) onnibussin jatkuvat ajamatta jääneet vuorot
      D) Satakunnan Liikenteen jyrkkä alamäki
      E) Satakunnan Liikenteen täydellinen häviö Rauman paikallisliiketeessä
      F) Satakunnan Liikenteen ajamatta jääneet vuorot
      G) Pirkanmaan tilausliikenteen ajamatta jääneet vuorot ja tappiot
      H) muu

      • Anonyymi

        Kaikki ovat oikeita vastauksia. Voidaan vielä lisätä neron toistuva selittely, valehtelu ym. epämieluisat käytöstavat. Pirkanmaan Tilausliikenteen osalta suoritus oli varsinainen pohjanoteeraus, joka lopulta johti Laurin potkuihin (lähde: henkilö Onnibussin sisäpiiristä). Nyt kun lellikkipoika on poissa kuvioista, odotamme mielenkiinnolla, puuttuuko Tampereen kaupunki viimeinkin ko. yrityksen jatkuviin sopimusrikkomuksiin vai jatkuuko entinen meno. Mielenkiintoista on myös se, kuka lopulta kantaa vastuun sekoiluista. Lähteeni mukaan ostajan ja myyjän välit ovat lievästi sanoen räjähdyspisteessä, eli CapMan on huomannut tulleensa kusetetuksi. Pitkään se kestikin, ennen kuin ymmärsivät tosiasiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ovat oikeita vastauksia. Voidaan vielä lisätä neron toistuva selittely, valehtelu ym. epämieluisat käytöstavat. Pirkanmaan Tilausliikenteen osalta suoritus oli varsinainen pohjanoteeraus, joka lopulta johti Laurin potkuihin (lähde: henkilö Onnibussin sisäpiiristä). Nyt kun lellikkipoika on poissa kuvioista, odotamme mielenkiinnolla, puuttuuko Tampereen kaupunki viimeinkin ko. yrityksen jatkuviin sopimusrikkomuksiin vai jatkuuko entinen meno. Mielenkiintoista on myös se, kuka lopulta kantaa vastuun sekoiluista. Lähteeni mukaan ostajan ja myyjän välit ovat lievästi sanoen räjähdyspisteessä, eli CapMan on huomannut tulleensa kusetetuksi. Pitkään se kestikin, ennen kuin ymmärsivät tosiasiat.

        Eihän ostajalla ja myyjällä pitäisi olla mitään skismaa? Ostaja voi syyttää vain ja ainoastaan itseään jos nyt tuntuu pahalta. Kotiläksyt on siinä tapauksessa jäänyt tekemättä.
        Mutta enpä ihmettele kun isännätön rahajohtajisto tekee typeriä päätöksiä.
        Joskus ennustamani OB;n kaukoliikennetoiminnan alasajo voi olla lähempänä kuin koskaan.
        Tai jos onnistuu löytämään vielä typerämmän ostajan sille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän ostajalla ja myyjällä pitäisi olla mitään skismaa? Ostaja voi syyttää vain ja ainoastaan itseään jos nyt tuntuu pahalta. Kotiläksyt on siinä tapauksessa jäänyt tekemättä.
        Mutta enpä ihmettele kun isännätön rahajohtajisto tekee typeriä päätöksiä.
        Joskus ennustamani OB;n kaukoliikennetoiminnan alasajo voi olla lähempänä kuin koskaan.
        Tai jos onnistuu löytämään vielä typerämmän ostajan sille.

        Paronit ovat ajaneet kaukoliikenteensä alas jo kauan sitten. Jos eivät omistaisi firmojaan, heidät olisi kengitty pihalle jo vuosia sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paronit ovat ajaneet kaukoliikenteensä alas jo kauan sitten. Jos eivät omistaisi firmojaan, heidät olisi kengitty pihalle jo vuosia sitten.

        Onpa taas kommentti. No nyt tullaan näkemään kaukoliikenteen uusjako ja runsaasti eri toimijoita.
        Paronit varmaankin antoivat Latelle potkut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa taas kommentti. No nyt tullaan näkemään kaukoliikenteen uusjako ja runsaasti eri toimijoita.
        Paronit varmaankin antoivat Latelle potkut?

        Kyllä juuri näin. Paroonit mustamaalasivat niin paljon että Laurin johtamat yhtiöt menettivät matkustajat, kuljettajat ja rahansa. Näin ollen we on paronien syytä kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä juuri näin. Paroonit mustamaalasivat niin paljon että Laurin johtamat yhtiöt menettivät matkustajat, kuljettajat ja rahansa. Näin ollen we on paronien syytä kaikki.

        Veivät ilmatkin renkaista. Se hyvä puoli Tripliksen uudessa työssä on, ettei siellä ainakaan renkaita tyhjennetä. Ketähän siellä raidepuolella on vastassa sortamassa pikku-Triplaa?
        Junaparonit? Rautatiekeisarit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veivät ilmatkin renkaista. Se hyvä puoli Tripliksen uudessa työssä on, ettei siellä ainakaan renkaita tyhjennetä. Ketähän siellä raidepuolella on vastassa sortamassa pikku-Triplaa?
        Junaparonit? Rautatiekeisarit?

        Sukupuolioikeusparooni VR.
        Tuo VR:n suku on terrorisoinut Suomen rautateitä liian kauan. Alas se suku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ovat oikeita vastauksia. Voidaan vielä lisätä neron toistuva selittely, valehtelu ym. epämieluisat käytöstavat. Pirkanmaan Tilausliikenteen osalta suoritus oli varsinainen pohjanoteeraus, joka lopulta johti Laurin potkuihin (lähde: henkilö Onnibussin sisäpiiristä). Nyt kun lellikkipoika on poissa kuvioista, odotamme mielenkiinnolla, puuttuuko Tampereen kaupunki viimeinkin ko. yrityksen jatkuviin sopimusrikkomuksiin vai jatkuuko entinen meno. Mielenkiintoista on myös se, kuka lopulta kantaa vastuun sekoiluista. Lähteeni mukaan ostajan ja myyjän välit ovat lievästi sanoen räjähdyspisteessä, eli CapMan on huomannut tulleensa kusetetuksi. Pitkään se kestikin, ennen kuin ymmärsivät tosiasiat.

        "ostajan ja myyjän välit ovat lievästi sanoen räjähdyspisteessä"

        Lähteesi ei taida olla kovin luotettava. PirTil:hän oli vetänyt Tampereen paronit useita kertoja kölin ali. Kyllä se Capmanilla tiedettiin ja sitä kiivaasti arvostettiin ja arvostetaan yhä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veivät ilmatkin renkaista. Se hyvä puoli Tripliksen uudessa työssä on, ettei siellä ainakaan renkaita tyhjennetä. Ketähän siellä raidepuolella on vastassa sortamassa pikku-Triplaa?
        Junaparonit? Rautatiekeisarit?

        No toki se vanha tuttu monopolidinosaurus, VR, jonka bussien pikavuoroliikenteen Lauri jo kolkkasikin! Ja nyt VR yrittää estää Laurin firmaa käyttämästä kansainvälisen liikenteen vaunuja Suomen sisäisillä reiteillä! Saranapuolelta on käytävä sisään raiteillakin. Onneksi Laurilla on siitä jo väkevää kokemusosaamista! Kiitos paronien!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ostajan ja myyjän välit ovat lievästi sanoen räjähdyspisteessä"

        Lähteesi ei taida olla kovin luotettava. PirTil:hän oli vetänyt Tampereen paronit useita kertoja kölin ali. Kyllä se Capmanilla tiedettiin ja sitä kiivaasti arvostettiin ja arvostetaan yhä!

        tappiollisilla tarjouksilla, vai miten tämän kölin ali vetäminen on tapahtunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No toki se vanha tuttu monopolidinosaurus, VR, jonka bussien pikavuoroliikenteen Lauri jo kolkkasikin! Ja nyt VR yrittää estää Laurin firmaa käyttämästä kansainvälisen liikenteen vaunuja Suomen sisäisillä reiteillä! Saranapuolelta on käytävä sisään raiteillakin. Onneksi Laurilla on siitä jo väkevää kokemusosaamista! Kiitos paronien!

        Kylläpä vaan, näinhän se menee. Nyt kun on kumipyöräliikenne pilattu, onkin aika pilata rautapyöräliikenne. Hienoa, pian junallakaan ei pääse kuin kermankuorinta-aikaan tiettyjen kaupunkin väliä. Jos löytyy siis ehjää kalustoa tai kuskeja jotka suostuu ajamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ostajan ja myyjän välit ovat lievästi sanoen räjähdyspisteessä"

        Lähteesi ei taida olla kovin luotettava. PirTil:hän oli vetänyt Tampereen paronit useita kertoja kölin ali. Kyllä se Capmanilla tiedettiin ja sitä kiivaasti arvostettiin ja arvostetaan yhä!

        Hahahaha! Jos alaa tuntematon ostaa tuollaisen kölin alta vetelijän, niin tietäähän sen miten siinä käy.
        Tosin Pirtil veti kölin alta omaa lompakkoansa, mutta kävi tsägä ja pellet pelasti totaaliselta tuholta.
        Turha nyt on vinkua jos huomaavat iskeneensä kätensä shaisseen, jälleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ostajan ja myyjän välit ovat lievästi sanoen räjähdyspisteessä"

        Lähteesi ei taida olla kovin luotettava. PirTil:hän oli vetänyt Tampereen paronit useita kertoja kölin ali. Kyllä se Capmanilla tiedettiin ja sitä kiivaasti arvostettiin ja arvostetaan yhä!

        Capmanin reaktio tähän asiaan eskaloitui punapöksyn nopeana lähtönä konsernista. Mahtoiko olla aikaa edes työpöytänsä putsaamiseen. Lähde asiaan on sataprosenttinen. Poissuljettua ei olisi sekään, että tämän kaupan myyjä ja ostajapuoli tapaisivat vielä oikeudessa. Ensin luonnollisesti yritetään muuta ratkaisua. Tämä PirTilin mätäpaise on nyt puhjennut ja punapöksy siinä ohessa kohdannut äärimmäisen nolon lopun linja-autoalalla. Useimmat tiesivät, että loppu pelleilylle tulee ennemmin tai myöhemmin, mutta hienolla tavalla se tapahtui. Nyt jopa media ja liikennettä tilaava osapuoli eivät enää voi selitellä mustaa valkoiseksi. Bye Bye Punapöksy, kukaan ei jää kaipaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Capmanin reaktio tähän asiaan eskaloitui punapöksyn nopeana lähtönä konsernista. Mahtoiko olla aikaa edes työpöytänsä putsaamiseen. Lähde asiaan on sataprosenttinen. Poissuljettua ei olisi sekään, että tämän kaupan myyjä ja ostajapuoli tapaisivat vielä oikeudessa. Ensin luonnollisesti yritetään muuta ratkaisua. Tämä PirTilin mätäpaise on nyt puhjennut ja punapöksy siinä ohessa kohdannut äärimmäisen nolon lopun linja-autoalalla. Useimmat tiesivät, että loppu pelleilylle tulee ennemmin tai myöhemmin, mutta hienolla tavalla se tapahtui. Nyt jopa media ja liikennettä tilaava osapuoli eivät enää voi selitellä mustaa valkoiseksi. Bye Bye Punapöksy, kukaan ei jää kaipaamaan.

        Lauri Helke on ikuisesti joukkoliikennettä ahkerasti käyttävän kansanosan sankari. Kartellinkaataja, markkinan tervehdyttäjä. Vaikka hän nyt siirtyykin rautatiepuolelle, hänen perintönsä ei kuole. Bussiliikenteen kartellimeininki ei palaa enää koskaan ja kansa saa nauttia halvoista kyydeistä jatkossakin. Kiitos sinulle, Lauri Helke.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri Helke on ikuisesti joukkoliikennettä ahkerasti käyttävän kansanosan sankari. Kartellinkaataja, markkinan tervehdyttäjä. Vaikka hän nyt siirtyykin rautatiepuolelle, hänen perintönsä ei kuole. Bussiliikenteen kartellimeininki ei palaa enää koskaan ja kansa saa nauttia halvoista kyydeistä jatkossakin. Kiitos sinulle, Lauri Helke.

        T. Lauri Helke


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri Helke on ikuisesti joukkoliikennettä ahkerasti käyttävän kansanosan sankari. Kartellinkaataja, markkinan tervehdyttäjä. Vaikka hän nyt siirtyykin rautatiepuolelle, hänen perintönsä ei kuole. Bussiliikenteen kartellimeininki ei palaa enää koskaan ja kansa saa nauttia halvoista kyydeistä jatkossakin. Kiitos sinulle, Lauri Helke.

        Tiedä häntä, onko yhteiskunnan sosialisoima liikenne yhtään parempaa kuin vanhan ajan yrittäjävetoinen valtiovallan säätelemä liikennekään.
        Tiedätkö muuten itsekään mitä tarkoitat tuolla bussiliikenteen kartellimeiningillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri Helke on ikuisesti joukkoliikennettä ahkerasti käyttävän kansanosan sankari. Kartellinkaataja, markkinan tervehdyttäjä. Vaikka hän nyt siirtyykin rautatiepuolelle, hänen perintönsä ei kuole. Bussiliikenteen kartellimeininki ei palaa enää koskaan ja kansa saa nauttia halvoista kyydeistä jatkossakin. Kiitos sinulle, Lauri Helke.

        Kaikki viime vuosina ilman joukkoliikennepalveluita jääneet kansalaiset varmasti ylistävät Lauria? Lauri on joukkoliikenteen suurin sabotoijakautta aikojen. Hän on tehnyt niin suurta vahinkoa toimialalle, että sitä ei edes yhteiskunta verorahoilla pysty paikkaamaan. Hyvä kuitenkin, että pelle on pois sotkemasta asioita nykyistä enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki viime vuosina ilman joukkoliikennepalveluita jääneet kansalaiset varmasti ylistävät Lauria? Lauri on joukkoliikenteen suurin sabotoijakautta aikojen. Hän on tehnyt niin suurta vahinkoa toimialalle, että sitä ei edes yhteiskunta verorahoilla pysty paikkaamaan. Hyvä kuitenkin, että pelle on pois sotkemasta asioita nykyistä enempää.

        Kunpa paronien vastaanotto Onnibussille olisi ollut toisenlainen 2012. Paljon "tuhoa" olisi jäänyt syntymättä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunpa paronien vastaanotto Onnibussille olisi ollut toisenlainen 2012. Paljon "tuhoa" olisi jäänyt syntymättä!

        Ylistäkäämme Lauria
        Ylistäkäämme Lauria
        Ylistäkäämme Lauria
        Ylistäkäämme Lauria
        Ylistäkäämme Lauria
        Ylistäkäämme Lauria
        Ylistäkäämme Lauria
        Ylistäkäämme Lauria
        Ylistäkäämme Lauria
        Ylistäkäämme Lauria
        Ylistäkäämme Lauria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunpa paronien vastaanotto Onnibussille olisi ollut toisenlainen 2012. Paljon "tuhoa" olisi jäänyt syntymättä!

        Kerro nyt miten maamme joukkoliikenneverkoston rapauttaminen olisi vältetty, jos feikki-liikennöitsijöillä olisi ollut toisenlainen vastaanotto? Punapöksyjen tavoitteena oli ajaa muut toimijat konkurssiin, mutta noutaja tulikin itselle, vielä useampaan kertaan. Samalla koko maan joukkoliikenne rapautettiin ja vaikka yhteiskuntakin joutuu rahoittamaan toimintaa enemmän kuin koskaan, palvelutaso on huonoin kautta aikojen. Jokin meni pahasti pieleen punapöksyjen toiminnassa, koska kukaan ei voittanut ja jopa yhteiskunta ja ennen kaikkea joukkoliikenteen käyttäjät hävisivät. Voi jospa maassa olisi ollut ryhdikäs liikenneministeri aikoinaan, niin monelta huonolta asialta olisi vältytty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro nyt miten maamme joukkoliikenneverkoston rapauttaminen olisi vältetty, jos feikki-liikennöitsijöillä olisi ollut toisenlainen vastaanotto? Punapöksyjen tavoitteena oli ajaa muut toimijat konkurssiin, mutta noutaja tulikin itselle, vielä useampaan kertaan. Samalla koko maan joukkoliikenne rapautettiin ja vaikka yhteiskuntakin joutuu rahoittamaan toimintaa enemmän kuin koskaan, palvelutaso on huonoin kautta aikojen. Jokin meni pahasti pieleen punapöksyjen toiminnassa, koska kukaan ei voittanut ja jopa yhteiskunta ja ennen kaikkea joukkoliikenteen käyttäjät hävisivät. Voi jospa maassa olisi ollut ryhdikäs liikenneministeri aikoinaan, niin monelta huonolta asialta olisi vältytty.

        Näinhän se juttu on.
        Reilu puoli vuotta Capmanilta meni, ennen kuin huomasivat kaukoliikenteen Ob-muodossaan olevan mahdotonta ylläpitää.
        Varmastikin Lauri olisi halunnut jatkaa rahan polttamista ja haaveili uusista 2-kerrosbusseista, mutta järki voitti.
        Mielenkiintoista nähdä, ajetaanko kaukoliikenne kokonaan alas vai löytyykö joku typerä ostaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se juttu on.
        Reilu puoli vuotta Capmanilta meni, ennen kuin huomasivat kaukoliikenteen Ob-muodossaan olevan mahdotonta ylläpitää.
        Varmastikin Lauri olisi halunnut jatkaa rahan polttamista ja haaveili uusista 2-kerrosbusseista, mutta järki voitti.
        Mielenkiintoista nähdä, ajetaanko kaukoliikenne kokonaan alas vai löytyykö joku typerä ostaja.

        Tänään Aamulehdessä oli pitkä juttu Punapöksystä. Ei voi kuin ihmetellä journalismin surkeaa tasoa. Tässä tapauksessa toimittaja on ollut suorastaan tyhmä, faktojen tarkistus oli täysin unohtunut. Toinen ja todennäköisempi vaihtoehto on, että toimittelija on ollut Punapöksyn kaveri ja nopeasti piti saada juttu kasaan jolla voitaisiin nopeasti viedä lukijoiden huomio Punapöksyn noloista potkuista muihin asioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään Aamulehdessä oli pitkä juttu Punapöksystä. Ei voi kuin ihmetellä journalismin surkeaa tasoa. Tässä tapauksessa toimittaja on ollut suorastaan tyhmä, faktojen tarkistus oli täysin unohtunut. Toinen ja todennäköisempi vaihtoehto on, että toimittelija on ollut Punapöksyn kaveri ja nopeasti piti saada juttu kasaan jolla voitaisiin nopeasti viedä lukijoiden huomio Punapöksyn noloista potkuista muihin asioihin.

        Jutun journalistinen taso kävi kyllä ilmi lukuisista haastateltavan valokuvista.
        Jutun mukaan kaikki mitä hän tekee ja on tehnyt on se oikea ja kaikkien muiden tekemiset ovat paskaa.
        Kyllä tämä oli potkujenpesujuttu.
        Tulee kyllä huomaamaan raideliikenteen pettymykseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jutun journalistinen taso kävi kyllä ilmi lukuisista haastateltavan valokuvista.
        Jutun mukaan kaikki mitä hän tekee ja on tehnyt on se oikea ja kaikkien muiden tekemiset ovat paskaa.
        Kyllä tämä oli potkujenpesujuttu.
        Tulee kyllä huomaamaan raideliikenteen pettymykseksi.

        Aamulehden journalistinen taso on jo pitkään ollut laskusuunnassa - kuin se kuuluisa lehmän häntä. Tämä juttu oli kuitenkin kaikilta osiltaan varsinainen pohjanoteeraus. Jos toimittaja tietäisi, kuinka paljon virheitä hänen kirjoituksensa sisälsi, saattaisi hieman korvat punoittaa. Kuten joku muukin epäili, luulen minäkin tämän olleen ns. tilausjuttu, jonka tarkoitusperät ovat täysin muut kuin journalistiset tarkoitukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jutun journalistinen taso kävi kyllä ilmi lukuisista haastateltavan valokuvista.
        Jutun mukaan kaikki mitä hän tekee ja on tehnyt on se oikea ja kaikkien muiden tekemiset ovat paskaa.
        Kyllä tämä oli potkujenpesujuttu.
        Tulee kyllä huomaamaan raideliikenteen pettymykseksi.

        Lauri on suurin nimi suomalaisessa joukkoliikenteessä. Eikä se muutu jalkaa polkemalla mihinkään. Nollasta markkinajohtajaksi. Mutta hänen suurin ansionsa on siltikin kartellin ja sukuoikeusjärjestelmän kaatumisen varmistaminen. Ennen kuin hän eläköityy, hän tulee kantamaan liikenneneuvoksen titteliä.


    • Anonyymi

      Risto Ryti patsas on yhä paikallaan. Punapöksy ei, se sai potkut.
      Muahhahhaaa, buahhahhhaaaa, hahahahaaaa, hehheh hee.
      Patsas 1, punapöksy 0.

    • Anonyymi

      Luuletteko että Laurin poistumisen jälkeen mikään muuttuu? Ei. Koiviston Auto jatkaa samalla periaatteella. Muistatteko mitä maksoi matkat Hki-Rovaniemi ennen Onnibusin tuloa? Päälle 100 euroa!! Sitäkö kaipaatte?? Onneksi Onnibus jatkaa samana, eri johtajan kera

      • Anonyymi

        Juuri näin.

        Kuvitelkaa, kuinka röyhkeää bussien hinnoittelu oli kartelliaikana! Helsinki-Tampere -lippu lähenteli jo 30 euroa / suunta, kun Lauri ja Pekka tulivat pelastamaan matkustajat kuin Batman ja Robin.

        Yhä tänään, yli 10 vuotta myöhemmin ja Ukrainan sodan ja inflaation jälkeenkin jopa junalippu Hki-Tre -välile maksaa vähemmän kuin kartellibussilippu 11 vuotta sitten, vaikka sen ostaisi vasta juuri ennen junan lähtöä.

        Olikohan pikkuisen kermaa noissa paronien hinnoissa? Kuka sen kuori? Paronien kartellivirkistysrahasto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin.

        Kuvitelkaa, kuinka röyhkeää bussien hinnoittelu oli kartelliaikana! Helsinki-Tampere -lippu lähenteli jo 30 euroa / suunta, kun Lauri ja Pekka tulivat pelastamaan matkustajat kuin Batman ja Robin.

        Yhä tänään, yli 10 vuotta myöhemmin ja Ukrainan sodan ja inflaation jälkeenkin jopa junalippu Hki-Tre -välile maksaa vähemmän kuin kartellibussilippu 11 vuotta sitten, vaikka sen ostaisi vasta juuri ennen junan lähtöä.

        Olikohan pikkuisen kermaa noissa paronien hinnoissa? Kuka sen kuori? Paronien kartellivirkistysrahasto?

        Silloin oli toimiva bussiliikenne.
        VR:ää en mainitsisi tässä yhteydessä, toisten rahoilla on kiva leikkiä; Punapöksynkin mielestä.
        Mutta jos kansa haluaa, että heitä kuskaillaan laukeamispisteessä olevilla romukasoilla ja ajellaan milloin joku kuljettaja ja auto sattuvat löytymään yhtäaikaa, niin silloinhan se on oikea meininki.
        Onko se 20-30 euroa liikaa luotettavasta bussimatkasta?
        Voin kertoa, ettei niillä parin euron-viitosen lipuilla pidetä yllä noita linjoja ja todisteet tästä on nähty.
        Ei pysty Onnibus, ei pystynyt Savonlinja, ei Pohjolan Liikenne jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin oli toimiva bussiliikenne.
        VR:ää en mainitsisi tässä yhteydessä, toisten rahoilla on kiva leikkiä; Punapöksynkin mielestä.
        Mutta jos kansa haluaa, että heitä kuskaillaan laukeamispisteessä olevilla romukasoilla ja ajellaan milloin joku kuljettaja ja auto sattuvat löytymään yhtäaikaa, niin silloinhan se on oikea meininki.
        Onko se 20-30 euroa liikaa luotettavasta bussimatkasta?
        Voin kertoa, ettei niillä parin euron-viitosen lipuilla pidetä yllä noita linjoja ja todisteet tästä on nähty.
        Ei pysty Onnibus, ei pystynyt Savonlinja, ei Pohjolan Liikenne jne.

        On se liikaa. En ikinä maksaisi tuollaista ryöstöhintaa bussimatkasta. Menen sitten omalla autolla mielummin samaan hintaan Tampereelle ja sillä ei ole aikatauluja! Onnibusin takia aloitin bussin käyttämisen ja jos se poistuu markkinoilta niin alkaa oman auton käyttö. Näin on myös monen muun osalta asia. Ihmiset ovat tottuneet Onnibusin hintoihin eivätkä maksa ryöstöhintoja. Piste! Lopettakaa sitten vaikka koko kaukoliikenne. Asiakkaat puhuvat ja ilman meitä ei ole teitäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se liikaa. En ikinä maksaisi tuollaista ryöstöhintaa bussimatkasta. Menen sitten omalla autolla mielummin samaan hintaan Tampereelle ja sillä ei ole aikatauluja! Onnibusin takia aloitin bussin käyttämisen ja jos se poistuu markkinoilta niin alkaa oman auton käyttö. Näin on myös monen muun osalta asia. Ihmiset ovat tottuneet Onnibusin hintoihin eivätkä maksa ryöstöhintoja. Piste! Lopettakaa sitten vaikka koko kaukoliikenne. Asiakkaat puhuvat ja ilman meitä ei ole teitäkään.

        Paljonko maksat viinapullosta? Tupakasta? Aika lailla ja hyöty on negatiivinen.
        Halpa kinkkukiusaus lounasravintolassa, 10-12 euroa.
        Erikois-Tupla-Cappucino 10 euroa.
        Taksiajelu 50 km, 70-100 euroa.

        Juuri katselin junalippuja Tampere-Helsinki 20-30 euroa.
        Olisiko 20-30 euroa bussimatkasta oikeasti liikaa? Toki jos kyseessä on Onnibus, silloin ei ole varmuuttaa kulkeeko ja jos kulkee pääseekö perille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin.

        Kuvitelkaa, kuinka röyhkeää bussien hinnoittelu oli kartelliaikana! Helsinki-Tampere -lippu lähenteli jo 30 euroa / suunta, kun Lauri ja Pekka tulivat pelastamaan matkustajat kuin Batman ja Robin.

        Yhä tänään, yli 10 vuotta myöhemmin ja Ukrainan sodan ja inflaation jälkeenkin jopa junalippu Hki-Tre -välile maksaa vähemmän kuin kartellibussilippu 11 vuotta sitten, vaikka sen ostaisi vasta juuri ennen junan lähtöä.

        Olikohan pikkuisen kermaa noissa paronien hinnoissa? Kuka sen kuori? Paronien kartellivirkistysrahasto?

        Yrityksen tehtävänä on tehdä liiketoiminnallaan voittoa.
        Sitä voi käyttää vaikka yrittäjän virkistysrahastoon tai sijoittaa takaisin liiketoimintaan esim. ostamalla uusia busseja asiakkaita varten.
        Valtion "yrityksillä" ja Onnibusseilla toimintaperiaate on hieman toisenlainen; siellä pyritään mahdollisimman suureen haitantekoon, kunhan maksajana on joku muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko maksat viinapullosta? Tupakasta? Aika lailla ja hyöty on negatiivinen.
        Halpa kinkkukiusaus lounasravintolassa, 10-12 euroa.
        Erikois-Tupla-Cappucino 10 euroa.
        Taksiajelu 50 km, 70-100 euroa.

        Juuri katselin junalippuja Tampere-Helsinki 20-30 euroa.
        Olisiko 20-30 euroa bussimatkasta oikeasti liikaa? Toki jos kyseessä on Onnibus, silloin ei ole varmuuttaa kulkeeko ja jos kulkee pääseekö perille.

        Noniin, kun viitsii vähän selailla, niin löytyyhän ne halpojen lippujen maksajat.
        Mikkelistä, Pieksämäeltä, Jyväskylästä jne. matkustajat saavatkin maksaa 30-65 euroa matkalipustaan Helsinkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrityksen tehtävänä on tehdä liiketoiminnallaan voittoa.
        Sitä voi käyttää vaikka yrittäjän virkistysrahastoon tai sijoittaa takaisin liiketoimintaan esim. ostamalla uusia busseja asiakkaita varten.
        Valtion "yrityksillä" ja Onnibusseilla toimintaperiaate on hieman toisenlainen; siellä pyritään mahdollisimman suureen haitantekoon, kunhan maksajana on joku muu.

        Miksi valitsisin samanhintaisen bussikyydin oman autoni sijaan?? Sitten pitää keksiä keino millä sitä voittoa tahkotaan niin että se tulee asiakkaallekin halvemmaksi, eikä nyt puhuta mistään muutamasta eurosta. Ei bussiyritys ole mikään hyväntekeväisyyskohde jonka kyytiin matkustajat huvikseen tulevat. Liekö parempi vain laittaa pillit pussiin? Tyhjiä penkkejä saatte kuskata ja se vasta maksaakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valitsisin samanhintaisen bussikyydin oman autoni sijaan?? Sitten pitää keksiä keino millä sitä voittoa tahkotaan niin että se tulee asiakkaallekin halvemmaksi, eikä nyt puhuta mistään muutamasta eurosta. Ei bussiyritys ole mikään hyväntekeväisyyskohde jonka kyytiin matkustajat huvikseen tulevat. Liekö parempi vain laittaa pillit pussiin? Tyhjiä penkkejä saatte kuskata ja se vasta maksaakin!

        Tämäkin on todellisuutta. Joillekin oma auto on se paras vaihtoehto.
        Edullisin se on tuskin koskaan, mutta on muitakin arvoja kuin hinta.
        Näin se menee, että jos bussiin ei riitä matkustajia, niin ei siinä kaikkien kivien kääntämisen jälkeen auta muu kuin lopettaa liikenne.
        Joku haluaa lentää ja maksaa satoja euroja siitä matkasta.
        Kentälle ja kentältä pitää järjestää kyyti, lähtöselvityksessä pitää olla tunti-kaksi ennen koneen lähtöä.


    • Anonyymi

      Lauri on ehkä poissa, mutta hänen muotokuvansa on seinälläni jota kumarran joka päivä! On vain yksi jumala, ja se Jumala on Lauri! Paronit tutiskaa! Jos Onnibus häviää, niin pidämme huolen että koko kaukoliikenne häviää sen mukana!

      • Anonyymi

        Herää pahvi tähän päivään! Lauri mokasi erittäin pahasti ja sai monoa sen seurauksena, eli täysin ansionsa mukaan. Sellainen niljake ei paljoa kumarruksia ansaitse, paitsi tietysti markkinointipäällikkö ylistää omaa jumalaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herää pahvi tähän päivään! Lauri mokasi erittäin pahasti ja sai monoa sen seurauksena, eli täysin ansionsa mukaan. Sellainen niljake ei paljoa kumarruksia ansaitse, paitsi tietysti markkinointipäällikkö ylistää omaa jumalaansa.

        Et kai sä kuvittele että VL paijais Pauskia?, oli Lauria, tai ei Eehei, kuomaseni, Pauskilletulee noutaja, Koskista ei Pauskille heru kun persnettoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herää pahvi tähän päivään! Lauri mokasi erittäin pahasti ja sai monoa sen seurauksena, eli täysin ansionsa mukaan. Sellainen niljake ei paljoa kumarruksia ansaitse, paitsi tietysti markkinointipäällikkö ylistää omaa jumalaansa.

        siihe saakka meni paroonin kans ok, ku sanoin et en piä kartelista, sit meni sukstristii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai sä kuvittele että VL paijais Pauskia?, oli Lauria, tai ei Eehei, kuomaseni, Pauskilletulee noutaja, Koskista ei Pauskille heru kun persnettoo.

        Vastasikohan markkinointipäällikkö nyt väärään kysymykseen? Mikä on Pauski ja miten se liittyy punapöksyn potkuihin? Ja miten Vainion Liikenne liittyy asiaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasikohan markkinointipäällikkö nyt väärään kysymykseen? Mikä on Pauski ja miten se liittyy punapöksyn potkuihin? Ja miten Vainion Liikenne liittyy asiaan?

        Nämä poloiset ovat seonneet kun Triplapöksyn housut putosivat,
        Mutta ehkä heidän mielestään Masi ja Masa, nuo paatuneet paroonit, aiheuttivat Triplahousun potkut? Puhuivat rumia Capmanille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä poloiset ovat seonneet kun Triplapöksyn housut putosivat,
        Mutta ehkä heidän mielestään Masi ja Masa, nuo paatuneet paroonit, aiheuttivat Triplahousun potkut? Puhuivat rumia Capmanille?

        Tuttua punapöksyjen toimintaa. Syy ikäviin asioihin ei ole koskaan itsessä, vaan aina syyllinen löytyy muualta. Peiliin katsominen kerhotalolla selvittäisi monta asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuttua punapöksyjen toimintaa. Syy ikäviin asioihin ei ole koskaan itsessä, vaan aina syyllinen löytyy muualta. Peiliin katsominen kerhotalolla selvittäisi monta asiaa.

        Haha, onkos syyllinen ikinä koskaan löytynyt (omasta mielestä) Lauttasaarentieltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha, onkos syyllinen ikinä koskaan löytynyt (omasta mielestä) Lauttasaarentieltä?

        Kuka syyllinen asuu Lauttasaarentiellä? En ole kuullutkaan, että punapöksyillä olisi siellä jotakin toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä poloiset ovat seonneet kun Triplapöksyn housut putosivat,
        Mutta ehkä heidän mielestään Masi ja Masa, nuo paatuneet paroonit, aiheuttivat Triplahousun potkut? Puhuivat rumia Capmanille?

        Älkää pitäkö Capmanin liikemiehiä täysinä idiootteina. Kun punapöksy tekee ensin kymmenien miljoonien tappiot ja päälle vielä täysin reisille mennyt Pirkanmaan Tilausliikenteen kauppa, niin onko ihme jos talousasioista päättävät ovat tehneet sen ainoan oikean johtopäätöksen? Punapöksyn potkuihin ei tarvittu vinkkejä kanssayrittäjiltä, kyllä punapöksy aivan itse ajoi itsensä nurkkaan. Näin jälkiviisaasti sanottuna, odotin tällaista ratkaisua jo paljon aikaisemmin, mutta hyvä myöhään kuin ei milloinkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää pitäkö Capmanin liikemiehiä täysinä idiootteina. Kun punapöksy tekee ensin kymmenien miljoonien tappiot ja päälle vielä täysin reisille mennyt Pirkanmaan Tilausliikenteen kauppa, niin onko ihme jos talousasioista päättävät ovat tehneet sen ainoan oikean johtopäätöksen? Punapöksyn potkuihin ei tarvittu vinkkejä kanssayrittäjiltä, kyllä punapöksy aivan itse ajoi itsensä nurkkaan. Näin jälkiviisaasti sanottuna, odotin tällaista ratkaisua jo paljon aikaisemmin, mutta hyvä myöhään kuin ei milloinkaan.

        Ikävä kyllä, he vaikuttavat idiooteilta.
        100 miljoonaa on sijoitettu ja tuottoa ei ole odotettavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä, he vaikuttavat idiooteilta.
        100 miljoonaa on sijoitettu ja tuottoa ei ole odotettavissa.

        PirTil on vetänyt paronit kölin ali. Onnibus kuivasi paronien kassat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PirTil on vetänyt paronit kölin ali. Onnibus kuivasi paronien kassat.

        Paronien virkistysrahastotkin Lauri kuivasi! Jos paroneilla olis ollut järkeä päässä, olisivat pyytäneet anteeksi, ja nyt virkistysrahastoissa olis enempi tuohta!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PirTil on vetänyt paronit kölin ali. Onnibus kuivasi paronien kassat.

        PirTil veti itsensä kölin ali ja Onnibus ei pelkästään kuivannut kassaansa vaan kassa vaati kymmeniä miljoonia rahaa sijoittajilta. Ikävä kyllä nämä sijoittajat eivät tajunneet, että tuottoja ei ole odotettavissa. Sekin on hyvin epävarmaa, saavatko edes sijoittamiaan rahoja takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PirTil veti itsensä kölin ali ja Onnibus ei pelkästään kuivannut kassaansa vaan kassa vaati kymmeniä miljoonia rahaa sijoittajilta. Ikävä kyllä nämä sijoittajat eivät tajunneet, että tuottoja ei ole odotettavissa. Sekin on hyvin epävarmaa, saavatko edes sijoittamiaan rahoja takaisin.

        Väitätkö etteivät kuritusvuorot vieneet paroneilta sievoisia summia rahaa? Kyllä takuulla veivät ja juuri siksi he niin kitkeriä ja katkeria ovatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö etteivät kuritusvuorot vieneet paroneilta sievoisia summia rahaa? Kyllä takuulla veivät ja juuri siksi he niin kitkeriä ja katkeria ovatkin.

        Totta kai veivät, kun yksi hullu halusi sugardaddyjen rahpista eroon.
        Mutta siinä se Punapöksy on aito suomalainen, että parempi vaikka maksaa ettei naapuri saisi mitään.
        Mutta mutta, ei ole enää Punapöksyä, ei Pirtiliä. Punaisia dubbeleita näkyy tien poskissa kohtuullinen määrä, tuskin niitäkään kovin kauan.
        Honkanen, Paunu, Penttilä, Vainio jne. ajelevat edelleen, eivätkä ole vielä kerjuulle joutuneet eivätkä köyhyyttä valitelleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai veivät, kun yksi hullu halusi sugardaddyjen rahpista eroon.
        Mutta siinä se Punapöksy on aito suomalainen, että parempi vaikka maksaa ettei naapuri saisi mitään.
        Mutta mutta, ei ole enää Punapöksyä, ei Pirtiliä. Punaisia dubbeleita näkyy tien poskissa kohtuullinen määrä, tuskin niitäkään kovin kauan.
        Honkanen, Paunu, Penttilä, Vainio jne. ajelevat edelleen, eivätkä ole vielä kerjuulle joutuneet eivätkä köyhyyttä valitelleet.

        No mutteihan paronien kyvyillä mitään "sugardaddyja" saisikaan.

        Kysymys kuitenkin on, että eikö paronien olisi ollut fiksumpaa pyytää anteeksi ja nyt olisi sitten pulleampi kassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutteihan paronien kyvyillä mitään "sugardaddyja" saisikaan.

        Kysymys kuitenkin on, että eikö paronien olisi ollut fiksumpaa pyytää anteeksi ja nyt olisi sitten pulleampi kassa?

        Nämä nimittelemäsi paronit eivät tarvinneet eivätkä tarvitse sugardaddyja.
        Eikö sinusta ole omituista että vääristyneellä tavalla ihailemasi henkilö leikki sugadaddyjen rahoilla? Ja miksi? Kaikki on nyt mennyt ja nyt on taas uusi tilanne edessä.
        Ja kuten toisellakin Tamponin perustajalla, alamäki jatkuu ja jyrkkenee Punapöksylle,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö etteivät kuritusvuorot vieneet paroneilta sievoisia summia rahaa? Kyllä takuulla veivät ja juuri siksi he niin kitkeriä ja katkeria ovatkin.

        Mutta mikä oli homman järki, jos paroneilta kului 1X rahaa, mutta onnibussilta itseltään vähintäänkin 5X rahaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mikä oli homman järki, jos paroneilta kului 1X rahaa, mutta onnibussilta itseltään vähintäänkin 5X rahaa?

        Nokun minä olisin halunnut paroniksi!! Ja Risto Ryti-patsaan!! Ja että joku olisi ottanut minut vakavasti!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka syyllinen asuu Lauttasaarentiellä? En ole kuullutkaan, että punapöksyillä olisi siellä jotakin toimintaa.

        Lauttasaarentiellähän oli kartellimafian kerhotalo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PirTil veti itsensä kölin ali ja Onnibus ei pelkästään kuivannut kassaansa vaan kassa vaati kymmeniä miljoonia rahaa sijoittajilta. Ikävä kyllä nämä sijoittajat eivät tajunneet, että tuottoja ei ole odotettavissa. Sekin on hyvin epävarmaa, saavatko edes sijoittamiaan rahoja takaisin.

        Helsingin Bussiliikenne on KA konsernin rahassmpo. Siellä sitä tiliä tehdään ja maksetaan muiden tytäryhtiöiden tappiot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helsingin Bussiliikenne on KA konsernin rahassmpo. Siellä sitä tiliä tehdään ja maksetaan muiden tytäryhtiöiden tappiot

        "Helsingin Bussiliikenne on KA konsernin rahassmpo. Siellä sitä tiliä tehdään ja maksetaan muiden tytäryhtiöiden tappiot"

        Saa sitä tiliä tehdäkin, ennen kuin viime vuoden 44 miljoonaa on lapioitu kasaan.


    • Anonyymi

      Minä kannatan Laurin liiketoimintamallia.

      • Anonyymi

        Samoin. Toivottavasti toimintamalli jatkuu edelleen Capmanin konsernissa!
        Häviää sitten koko roska häiritsemästä joukkoliikennealaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäläislehti: Yli 260 000 miestä on lähtenyt venäjältä

      liikekannallepanon jälkeen. FSB raportoi, että 261 000 miestä lähti maasta keskiviikon ja lauantain välisenä aikana. Mahtaa olla vaikea löytää niitä
      Maailman menoa
      448
      5751
    2. Ex-huippumalli, juontaja Anne Kukkohovi paljastaa: "Olen tosi röyhkeä ja päivän päätteeksi..."

      Anne Kukkohovi on juontanut Koko Suomi -leipoo -ohjelmaa ammattimaisesti jo vuosia. Kansainvälisen uran tehnyt ex-huippumalli tunnustaa itsekin hämmäs
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      3777
    3. Redrama tilittää itsemurha-suunnitelmastaan - Tämä sattuma pelasti: "Minulla oli ollut jo veitsi..."

      Räppäri on kertonut Instassa olevansa Minnesota-hoidossa päihderiippuvuuden takia. Vain elämää -ohjelmassa Redrama paljastaa, että päihderiippuvuus te
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      3526
    4. Miksi "SUOMEN NUORISO" ajetaan suljetulle ?

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ae1cec69-b2b9-4f9d-ae8e-da3b9178e6f4 En ymmärrä, mihin katosi minun nuoruuteni rento Suomi ? 80- ja 90- luvulla S
      Maailman menoa
      314
      3024
    5. Joel Harkimo ei ole tanssinut edes kapakassa "Mitä tuo urpo tuossa heiluu"

      Poliitikko ja yrittäjä Joel "Jolle" Harkimo tippui Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Harkimo pudotti tiukassa treenissä kiloja, mutta hänen "säkkimäise
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      2203
    6. Kyllä minä ihan rakastan sinua

      Vaikka todella hassuahan se on lähes vierasta rakastaa. En voi tälle mitään.
      Ikävä
      67
      1570
    7. Nordstream sabotaasi todennäköisesti Yhdysvaltojen työtä

      Kuten koko Ukrainan sodan provosointi, niin jenkit ovat taas asialla. Kaikessa on lopulta kyse petrodollarin tuomasta valta-aseman säilyttämisestä kei
      Maailman menoa
      443
      1532
    8. Olit ihastunut minuun

      Tiedän sen vain.
      Ikävä
      70
      1433
    9. Anteeks rakas

      Eihän liekkisi muhun sammu ikinä Olet mun ainut onnenkipinä Matka tää on joskus kivinen Ja osaan olla raskas ihminen On päivä tää pilvinen Kun painaa
      Romantiikka
      227
      1359
    10. Paavo Väyrynen tietää mitä pitää nyt tehdä

      Paavo Väyrynen on lopulta Keskustan pelastus - paluuna kotiin! ~ https://www.is.fi/politiikka/art-2000009092830.html - , näin Ilta-Sanomat otsikoi ai
      Maailman menoa
      547
      1277
    Aihe