Hoitajamitoituksen mukaan pitää onnistua yksin?
312 kiloisen vanhuksen siirtäminen yksin hoivakodissa...
11
348
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä täytyy nähdä luonnossa!
- Anonyymi
Tsemppiä vaan hoitajille.
- Anonyymi
No jo on prkl:en potaskaa taas. - Nm. Eikä pidä
- Anonyymi
No niin on. Hoitajamitoituksella ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
Joillakin vain tuntuu olevan niinkin olematon elämä, että ainoan ilon saa idioottimaisilla keskustelupalstan horinoilla. Huvittaisi, ellei olisi niin surullista ja säälittävää.
- Anonyymi
0,7 hoitajaa saa siirrettyä. Laki sanoo.
- Anonyymi
Onneksi lakko loppui niin nyt löytyy lihavuorelle taas nostajia hentoisista sisarista..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi lakko loppui niin nyt löytyy lihavuorelle taas nostajia hentoisista sisarista..
Yrittänet olla vitsikäs. - Nm. Puujalkasi klenkkaa
- Anonyymi
Kuusi raavasta tosi kovakuntoista palomiestä ja silti ihan helvetillinen homma kun sellaista läskivuorta kannetaan sairaalaan.
- Anonyymi
Yeap, ilmeisesti paloauto tarvittiin, koska ambulanssi ei suostunut ottamaan kyytiinsä. - Nm. Kalusto ei kestäisi
- Anonyymi
Nymmunonpakkoruvetalaihruttaankunviimepunnituksessapainooli 480 kiloo. Uskokaa te vaan kaikki paskapuheet hoitsujen työn surkeudesta. Tattis ja moro.
- Anonyymi
Unelmaduuni kun saa harrastaa voimailulajeja töissä eikä mene salimaksuja ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395328- 853812
- 503190
- 113085
- 623065
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t592413Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1481942- 421899
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101855- 181761