Tämä ymmärrys tulee Jumalalta Israelille ja Israel (jäännös, se osa joka ei ole ottanut antikristusta vastaan) alkaa palvella uudessa liitossa häntä. Tämän ymmärtäminen särkee heidän sydämensä, kuten sen tulisi särkeä meidän sydämet jotka uskomme Herran tulleen ristiinnaulituksi meidän pahain tekojemme tähden. Maailmassa ei ole tapahtunut mitään niin pahaa kuin se mitä Jumalalle Jeesuksessa tehtiin. Siinä iankaikkinen viattomuus ja rakkaus ja totuus pahoinpideltiin ja tuomittiin sen ajan julmimpaan rangaistukseen. Ja Jumalan päätöksellä meidät on armahdettu kun meissä on usko hänen kuolemaansa ja ylösnousemukseensa Jeesuksessa, niin että emme omiin tekoihimme turvaa, vaan Kristuksen tekoihin. Hänen armoonsa ristillä ja uuteen elämään, jonka hän itse meissä vaikuttaa, hänen ylösnousemuksensa kautta.
Sakarja 12:10-12
"... He katsovat minuun jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista. Sinä päivänä pidetään Jerusalemissa suuret valittajaiset, niinkuin olivat Hadadrimmonin valittajaiset Megiddon laaksossa. Ja maa pitää valittajaiset, kukin sukukunta erikseen ... "
Kun Israel ymmärtää lävistäneensä Herran
Anonyymi
0
104
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1541422Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281150Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216849- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57642- 34564
- 52562
- 46550
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187548En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29532