https://www.iltalehti.fi/talous/a/6d36c55d-c522-4249-b39b-0c0ca4bf8be8
Noitten KAIKKI omaisuus on takavarikoitava ja hyypiöt laitettava linnaan.
Lundmark ja Kepu-Sipilä eivät halua kommentoida KUPRUAAN!
16
200
Vastaukset 16
- Anonyymi
Ulosottoon ja rautoihin ja HETI!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyyhi kuule tuolla "laatulehdellä" oma ahterisi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepun sielu sai kolhun ja vastavatona Seiskan lomatarina, helpottiko?
- Anonyymi
Sipilä laitettava Valtakunnanoikeuteen!
- Anonyymi
Kesärannan kohukuvat samalla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Q SDP on syöpä!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesärannan kohukuvat samalla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Q SDP on syöpä!!!!!!!!!!
Siis Sipilä tyttären häät Kesärannassa valtion piikkiin.
- Anonyymi
RKP ja kepu osaamista ja yhteistyötä.
- Anonyymi
SDP
tanssia ja bileyötä
ei voi olla välissä työtä
Eduskunnassa Sippilä laitettava vastaamaan teoistaan. Kele mikä huijari ja tampio.
- Anonyymi
Mutta Sipilähän sai oman tulkintansa mukaan turpiinsa kunnolla suojatiellä. Video kertoi toista, ja sen levittäjä sai loparit.
Jos olisi Sipilä ollut kansalaisten edustaja olisi jo saanut monta tuomiota.
- Anonyymi
Ei tietenkään kukaan tunnusta tekojan, olen syytön ja kiistän kaiken. Ei kaveritkaan tunnusta hyökänneenssä Ukrainaan.
- Anonyymi
Millaista kuprua nokialla puuhastellaan? Iso uusi toimitalo ainaskin on rakenteilla.
- Anonyymi
Sipilä oli ehkä tuhoisin ministeri koskaan ja Katainen toisena.
Oikeisto.- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Sipilä ei ehdi, sillä hän on takomassa tulosta sotealueen tietotekniikkaguruna. Talvivaarasta ei ole kuulunut mitään vähään aikaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän50967Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46727
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487