Jollain tavalla minusta tuntuu että sinä tiedät

Anonyymi

Sinun näkeminen tuntuu pelottavalta. Kun se tarkoittaa että minun pitäisi myöntää itselleni että sinun kanssasi minun oli hyvä olla .Minusta tuntuu että jos me näkisimme sinä näkisit sen minusta heti. Sinä tiedät sen.

102

2702

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joskus omien tunteiden kohtaaminen on raskasta. Millon olette viimeksi nähneet?

• Anonyymi

Niin on jotenkin sellainen olo. Että siihenkö se kaikki jäi. Sekö oli se onni mikä silloin suotiin. Että hetken sai tuntea olevansa oikeasti rakastettu. Ei sillä milloin nähty ole merkitystä. Ajatukset vain kiusaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on jotenkin sellainen olo. Että siihenkö se kaikki jäi. Sekö oli se onni mikä silloin suotiin. Että hetken sai tuntea olevansa oikeasti rakastettu. Ei sillä milloin nähty ole merkitystä. Ajatukset vain kiusaa.

Se ajatus kiusaa sua elämässä niin pitkään kunnes selvität sen,mitä se on. Se kannattais selvittää,jos pyörii alituiseen mielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse tuntenut samoin jo yhtä henkilöä kohtaan kauan mutta en tiedä romahtaisiko ne pilvilinnat jos olisi mahdollista viettää enemmän aikaa yhdessä? Ehkä olen vain lyhyen onnen arvoinen tai vaihtoehto myös sekin että tunteet syntyivät vaan minussa ja olin hänelle vain huvi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse tuntenut samoin jo yhtä henkilöä kohtaan kauan mutta en tiedä romahtaisiko ne pilvilinnat jos olisi mahdollista viettää enemmän aikaa yhdessä? Ehkä olen vain lyhyen onnen arvoinen tai vaihtoehto myös sekin että tunteet syntyivät vaan minussa ja olin hänelle vain huvi.

Itsekin koittanut ajatella että olin vain hetken huvia hänelle. Oikeastaan rehellisesti mua hävettää että tunnen näin. Kuinka olen jäänyt niin kiinni siihen ihmiseen. Onhan tää nyt aika säälittävää. Siksi minun on aika vaikea sitä edes hyväksyä. Vaikea edes itseni hyväksyä sitä niin saatikkasittenolettaa että se on toiselle ok. Tuntuu että hän voisi murskata minut henkisesti ihan lopullisesti jos menisin tunteitani kertomaan. Pahinta mitä hän voisi tehdä olla ilkeä. Jotenkin tavattoman rikki koko asian suhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsekin koittanut ajatella että olin vain hetken huvia hänelle. Oikeastaan rehellisesti mua hävettää että tunnen näin. Kuinka olen jäänyt niin kiinni siihen ihmiseen. Onhan tää nyt aika säälittävää. Siksi minun on aika vaikea sitä edes hyväksyä. Vaikea edes itseni hyväksyä sitä niin saatikkasittenolettaa että se on toiselle ok. Tuntuu että hän voisi murskata minut henkisesti ihan lopullisesti jos menisin tunteitani kertomaan. Pahinta mitä hän voisi tehdä olla ilkeä. Jotenkin tavattoman rikki koko asian suhteen.

En usko, että olisi ilkeä. Jos hän ei muuten ole ollut ilkeä, ei hän varmaankaan ole ilkeä. Toki, jos on joskus ollut ilkeä, kannattaa ehkä jättää kertomatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko, että olisi ilkeä. Jos hän ei muuten ole ollut ilkeä, ei hän varmaankaan ole ilkeä. Toki, jos on joskus ollut ilkeä, kannattaa ehkä jättää kertomatta.

Ei ole ollut ilkeä oikeastaan ikinä. Niinkuin aloitus on luulen että hän tietää kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ollut ilkeä oikeastaan ikinä. Niinkuin aloitus on luulen että hän tietää kyllä.

Luulo ei ole tiedon väärtti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se että jää jumiin toiseen on säälittävää ja silti hyväksyttävää. Vaikein on hyväksyä itsensä ja tunteensa... pahin mitä on että teet ilmeisesti kuin minä, häpeät ja se näkyy hänelle kun kohtaatte. Ei ne lämpimät tunteen mitkä on. Voisin sano että meidän joka kohtaaminen menee jollain tapaa pieleen enkä tiedä onko se tässä tilanteessa hyväkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se että jää jumiin toiseen on säälittävää ja silti hyväksyttävää. Vaikein on hyväksyä itsensä ja tunteensa... pahin mitä on että teet ilmeisesti kuin minä, häpeät ja se näkyy hänelle kun kohtaatte. Ei ne lämpimät tunteen mitkä on. Voisin sano että meidän joka kohtaaminen menee jollain tapaa pieleen enkä tiedä onko se tässä tilanteessa hyväkin?

Tuttu kuvio tuo itselleni kun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuttu kuvio tuo itselleni kun.

Itsellenikin tarkoitin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellenikin tarkoitin.

Ja sitten kun omat tunteet on jotain megalomaanista koko luokkaa, niin ei tiedä kuinka olisi. Mitä jos tuntee vaan jotain ihan kuin vähän liikaa? Vai mikä on se mittari mikä on sopivissa rajoissa, eikä vielä liikaa? Sitten yrittää olla ihan normaalisti, vaikka se tilanne ei tunnu ihan normaalilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten kun omat tunteet on jotain megalomaanista koko luokkaa, niin ei tiedä kuinka olisi. Mitä jos tuntee vaan jotain ihan kuin vähän liikaa? Vai mikä on se mittari mikä on sopivissa rajoissa, eikä vielä liikaa? Sitten yrittää olla ihan normaalisti, vaikka se tilanne ei tunnu ihan normaalilta.

Ei sovi tähän tilanteeseen. Ymmärrä kuitenkin mitä meinaat. En usko että minun tarvitsisi olla kovin kauaa olla samassa tilassa niin kyllä se minusta näkyisi. Hänestä vaan huokuu sellainen aito välittäminen minua kohtaan kaikessa kanssakäymisessä. Vaikka voi olla se on vaan omia kuvitelmia. Jollain tavalla siitä tulee vaan hyvä olla. Kait se on se tunne mikä koukuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sovi tähän tilanteeseen. Ymmärrä kuitenkin mitä meinaat. En usko että minun tarvitsisi olla kovin kauaa olla samassa tilassa niin kyllä se minusta näkyisi. Hänestä vaan huokuu sellainen aito välittäminen minua kohtaan kaikessa kanssakäymisessä. Vaikka voi olla se on vaan omia kuvitelmia. Jollain tavalla siitä tulee vaan hyvä olla. Kait se on se tunne mikä koukuttaa.

Olet(te)ko rakastunut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sillä on merkitystä, ollaanko nähty irl? Juteltu kasvotusten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sillä on merkitystä, ollaanko nähty irl? Juteltu kasvotusten?

Mun pää hajoaa näistä kysymyksistä. Ei kun hän on mielikuvitusolento. Siksipä se näkeminen vähän jännittää. Mitä mielestäsi tarkoittaa sinun kanssasi minun oli hyvä olla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle kirjoitat? Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miten sina noin ajattelet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhäkö tapailette? Milloin viimeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhäkö tapailette? Milloin viimeksi?

Se oli lauantai

• Anonyymi

Kysymys on tämä, milloin kohtasit hänet viimeksi.

• Anonyymi

Eilen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eilen

Ei ole aloittajan vastaus. Siellä ei nyt ole merkitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Siellä missä nähdään joka päivä.

• Anonyymi

Minä tiedän sen kyllä. Ja niin sen kuuluu mennä

• Anonyymi

Miksi et sitten puhu mitään?

sivusta

• Anonyymi

Siitä sun käyttäytymisestä sai kyllä aivan päinvastaisen kuvan.

• Anonyymi

On varmaan voinut saada vaikka minkä kuvan.

• Anonyymi

Mikä sen asian myöntämisessä tuntuu ikävälle sinusta?

• Anonyymi

Olen taistellut sitä ajatusta vastaan . Olen taistellut niitä tunteita vastaan. Se on mahdotonta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen taistellut sitä ajatusta vastaan . Olen taistellut niitä tunteita vastaan. Se on mahdotonta.

Tuo taistelu voisi selittää paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kun olet varattu ja olet jo aiemmin elämässäsi päättänyt,että ikinä ei erota ,se ei ole ratkaisu. Tiedän,että olet jääräpää. Minkä päätät,sen pidät. Oli mikä oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kun olet varattu ja olet jo aiemmin elämässäsi päättänyt,että ikinä ei erota ,se ei ole ratkaisu. Tiedän,että olet jääräpää. Minkä päätät,sen pidät. Oli mikä oli.

Ei se asia kyllä noinkaan ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkei kannata taistella? Tunteita vastaan on vaikea taistella. Ne on vain hyväksyttävä, käsiteltävä ja päätettävä mitä tekee asian eteen. Tai tekeekö mitään

• Anonyymi

Mikset anna mennä vain? Mitä jos toinenkin tuntee samoin, hänellä on sinun kanssasi hyvä olla?

• Anonyymi

Minä tiedän sen. Annan tilaa ja aikaa, että sitten, kun lopetat taistelun ja hyväksyt tunteesi, voit olla varma päätyneesi ratkaisuusi itsenäisesti ja hätiköimättä.

• Anonyymi

Ihan huippu vastaus. Kunpa kaikki olisivat yhtä ymmärtäväisiä.
        - sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- sivusta

Kaikilla toivoisi olevan näkökyky ympärilleen. ”itsenäisyys”. Tekopyhää lässytystä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- sivusta

En minäkään olisi näin kärsivällinen jos kyseessä olisi joku pikaihastuminen.

• Anonyymi

Mikä osuu sinulle mies parhaiten nähtiin.. eilen, viime vuonna, vuosia sitten viimeksi?

• Anonyymi

Unohtui vaihtoehto tässä kuussa?

• Anonyymi

Noin kuukausi sitten.

• Anonyymi

Soitit jo voi tuohan rek taas rannoilla

• Anonyymi

Sen takia olet kuin pelokas eläin kun vahingossa nähdään?

• Anonyymi

Ei me vahingossa törmäillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei me vahingossa törmäillä.

Tahallaanko sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tahallaanko sitten?

Jos käsiten omia tunteita niin silloin on varmaan ihan sama muiden uteliaiden kannalta että olemmeko nähneet ikinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tahallaanko sitten?

Niin en tiedä onko se tahatonta vai tahallista🤔, sano sinä

• Anonyymi

Pelkään omia tunteita ja sen seurauksia. Sivusta n.

• Anonyymi

Tiedän. Myös minun oli hyvä olla lähelläsi ❤️

• Anonyymi

Nähtiin lauantaina ja välillä musta tuntui, että hän halusi jopa lähelleni ja välillä taas kauemmas. Oltiin monesti tilanteessa jossa hän selkeästi piti läsnäolostani ja välillä oli kuin olisin ollut vaan jaloissa pyörimässä.
      Olen saanut häneltä jyrkän kieltävän vastauksen ja toisaalta taas erittäin lämpimän vastaanoton. En tiedä mitä hän haluaa vai haluaako mitään.
      Mieheltä naiselle.

• Anonyymi

Ei kyllä lauantai liity mitenkään aloitukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä lauantai liity mitenkään aloitukseen.

Olet jo niin sekaisin tästä palstailustasi, ett miehet on naisia ja naiset miehiä, itse olet ilmeisesti mies, eikö nainen, eikö mies, eikö nainen, viesti menee miehelle, eiku naiselle, eiku pässille jne? 🌈Sinä eiku hän kyllä tietää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet jo niin sekaisin tästä palstailustasi, ett miehet on naisia ja naiset miehiä, itse olet ilmeisesti mies, eikö nainen, eikö mies, eikö nainen, viesti menee miehelle, eiku naiselle, eiku pässille jne? 🌈Sinä eiku hän kyllä tietää!

Tiedän kyllä mikä on sukupuoleni ja mikä on hänen. Se ei kuulu tähän mitenkään.

• Anonyymi

Pitäiskö luottaa vaistoon

• Anonyymi

Olette kohdanneet irl?

• Anonyymi

Aloituksessa lukee "sinun kanssasi minun oli hyvä olla. " niin kyllä se ihan oikeasti on tapahtunut.

• Anonyymi

Ei olla oltu kimpassa ensinkään. Mutta näkisin sinusta kyllä mitä mieltä noin yleensäkin olisit mahdollisesta olemisesta.

• Anonyymi

Ei liity sinuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei liity sinuun.

Ei niin. Noin epävarma suhteilu ei olis mahdollinenkaan. Koska juupas eipäs kuluttaa jos mikä.

• Anonyymi

Kamala, ja niin pettävää kuin onkin.

• Anonyymi

Mikä? Minun tunteetko?

• Anonyymi

Jokainen tunne pitää käydä läpi ja pohtia tarkkaa olla valmis uuteen, jos niin on ollakseen. Minulla on aina aikaa sinulle. Olen vierelläsi vaikka olen hiljaa ja annan ajankulua. Mutta huomenna kohtaamme todennäköisesti ja minulle jää ikävä.
      naiselta

• Anonyymi

Ei koske sinuakaan tämä viesti .

• Anonyymi

Erään naisen kanssa oli hyvä olla aikoinaan ja nyt vuosien päästä kaduttaa että päästimme irti toisistamme liian helposti. Toivottavasti löytäisin hänet ikäänkuin uudelleen ja palaisimme toistemme luo mutta turha toivoa sellaista tapahtuvaksi tässä helvetissä. Seuraavaan elämään.

• Anonyymi

Eiköhän se elämä ole tässä ja nyt. Tuskin niitä enemmän on. Täytyy vaan lohduttautua sillä että kuitenkin on muistot.

• Anonyymi

Niin on hyvät muistot, mutta jos jotain haluaa, miehen on oltava mies ja selvitettävä välit naisen kanssa oikeassa elämässä.

• Anonyymi

Kaikki ihmisköysiröykkiöt ei vie Jumalan luo.

• Anonyymi

tiedan jos paasen sinne espanjaan niin sitten tulen sieltä sinun luoksesi

• Anonyymi

Jos tämä olisi minulle, niin sanoisin että unohda nyt minut.
      Lopulta vain satuttaisin. En pysty näkemään sinua,on ongelmia oman pään kanssa.

Tiedät siitä, että tämä on minulta kun en ole yhteydessä muuallakaan.

• Anonyymi

Ei koske sinua

• Anonyymi

Samaa ajattelen. Meillä oli hyvä olla hänen ( naisen ) kanssa. Mutta minua ei pelota yhtään tavata tai jutella kanssasi.

Niin, olen kyllä hyvä tunnistamaan ihmisen tunnetilan, vaikka ihminen kertoisi ihan muuta. Mutta mitäs sillä väliä, vaikka tietäisinkin mitä hän oikeasti tuntee ja ajattelee.

Olen pystynyt saamaan ihmisen avautumaan mm. millaista surua ihminen oli kokenut ja tuntenut. Se oli jopa itsellekin hämmentävä kokemus. Ihmisen olemus ja pienet seikat muun muassa kaavoissa kertoivat, että asiat eivät ole niin kuin hän asioista kertoi. Nykyäänkin kuuntelen ja katson ihmistä, miten hän käyttäytyy keskustellessa, onko esim. jokin asia sellainen, joka on ristiriidassa puheiden ja kehon kielen kanssa. Ehkä kyse on vain iän ja ammatin tuomaa kokemusta. Tietystikään en tee asiasta sen isompaa numeroa ellen huomaa, että keskustelukumppani selkeästi toivoisi jostain asiasta keskustella enemmän.

Alussa hänellä (naisella) oli vaikeuksia myöntää miten asialaita oli, mutta kun juteltiin enemmän, niin se ihmisen todellisen minän paljastamisen jälkeen meistäkin tuli hyviä ystäviä keskenämme. Luulen, että häntäkin helpotti, kun pystyi puhumaan asioista, niin kuin ne oikeasti olivat. Ei tarttenut puheissaan enää kierrellä ja kaarrella. Sen tilanteen jälkeen meidän keskinäinen kunnioitus toisiamme kohtaan vaan vahvistui ja aina silloin tällöin on kiva kysyä kuinka menee ja onkos kaikki hyvin jne.

Mies

• Anonyymi

Joopa joo, sait yliotteen naisesta fiksumpana ja nyt maiskuttelet asialla? Katseleeekohan nainen enää sua kuin ennen myöskään? Sivusta tällainen epähuomiossa vaan. Ei liity mitenkään minuun.

• Anonyymi

Lähelle päästäminen voi viedä aikaa. Joskus liian vahvat tunteet vievät mennessään, aiheuttavat kipua eikä pysty hoitamaan muuta. Siksi joskus on pitänyt ottaa etäisyyttä, vaikka se sattuu. Myös triangeli voi aiheuttaa kipua. Ystävyys säilyy. Kun tunteet selkenevät, on helpompi palata ystävyyteen. Aina ei ole valmis tai halukas vuoristorataan.

• Anonyymi

Jos ihan tarkkoja ollaan niin kerran myönsit sen ihan päin kasvojani. Mitä merkitystä sillä on näenkö tunteesi tai tiedänkö ne?

• Anonyymi

Ei sillä varmaan olekaan merkitystä. Enemmän se minua itseäni satuttaa. Siksipä niitä en ilmi halua tuoda. Olen ehkä yhdessä ollessa voinut sanoa noin. Mutta en sitä muista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sillä varmaan olekaan merkitystä. Enemmän se minua itseäni satuttaa. Siksipä niitä en ilmi halua tuoda. Olen ehkä yhdessä ollessa voinut sanoa noin. Mutta en sitä muista.

Satuttaahan se kun koittaa ne kaikin voimin ja keinoin piilottaa. En usko että se että ne tunteet näkyisikin satuttaisi ketään, edes sinua itseäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satuttaahan se kun koittaa ne kaikin voimin ja keinoin piilottaa. En usko että se että ne tunteet näkyisikin satuttaisi ketään, edes sinua itseäsi.

Onhan ne jo satutaneet. On hän jo satuttutanut minua enemmän kuin kukaan muu milloinkaan. Vain hän voi minua niin satuttaa. Hän saa minut varpailleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan ne jo satutaneet. On hän jo satuttutanut minua enemmän kuin kukaan muu milloinkaan. Vain hän voi minua niin satuttaa. Hän saa minut varpailleen.

Vain tärkeät ihmiset voi satuttaa.. joskus käy niin että tilanteen epävarmuus satuttaa eniten, eikä se henkilö. Molemmat epävarmoja ja arkoja ja lopputulos on epävarmuus ja tunteiden kieltäminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain tärkeät ihmiset voi satuttaa.. joskus käy niin että tilanteen epävarmuus satuttaa eniten, eikä se henkilö. Molemmat epävarmoja ja arkoja ja lopputulos on epävarmuus ja tunteiden kieltäminen.

Eihän se nyt noin mene. Sivusta vaan

• Anonyymi

Mulla on vähän samat fiilikset kuin aloittajalle. Mun historia varmaan kyllä vähän erilainen.

Oman kohteen kanssa ei juurikaan nähty, koska minä blokkasin hänet vuosia sitten. En edes halunnut tutustua, koska jollain tavalla sai minulle ihmeellisiä tunteita aikaiseksi. Näin jälkikäteen ajateltuna pelkäsin tuntea. Minun kaikki suhteet on perustunut turvallisuuden tunteeseen ja huomaan etten ole rakastanut kumppaneitani edes.

No kesällä sattumalta näin tämän ihmisen ja ne hemmetin tunteet tuli. En voinut edes katsoa häntä kunnolla. Nyt en saa häntä mielestäni ollenkaan. Pelkään juurikin tämän seuraavan kohtaamisen olevan sellainen, että hän tajuaa. Miten joku ihminen voi kolahtaa näin kovaa vaikka edellisestä yhteydestä oli vuosia ja ei olla pidetty mitään yhteyttä tässä välissä? Mitä tämä on?

• Anonyymi

Se on rakastumista.

• Anonyymi

Sarkasmia suorastaan....

• Anonyymi

Hänen kanssaan seisoimme siinä, ja siinä oli ihmeellinen hienovarainen asia, kun me kaksi, jotka emme olleet koskaan nähneet toisiamme ennen sitä päivää, ja joiden välillä ei ollut koskaan kuulunut sanan sanaa tai edes kiintymyksen ilmettä, ja silti nyt vaikeuksien tunnin aikana hakeuduimme toistemme seuraan. Olen ihmetellyt sitä sen jälkeen, mutta silloin tuntui luonnollisimmalta, että menisin hänen luokseen niin, ja tunne että hänessä oli myös vaisto kääntyä puoleeni mukavuuden, lohdun ja suojan saamiseksi. Niinpä me seisoimme siinä kuin kaksi lasta, ja sydämessämme oli rauha kaikille pimeille asioille, jotka ympäröivät meitä.

• Anonyymi

Ymmärrän mitä tarkoitat. Minä koin jotain samaa tänä kesänä ja se katse jäi mieleeni pitkäksi aikaa. Sitä oli vaikea tulkita. Kuin samasta asiasta katseilla keskustelua. Mutta tuli lämmin ja turvallinen olo vaikka vähän hämmentynyt.
        Itsellä huomasin vähän yritystä olla reippaampi kuin olinkaan.

• Anonyymi

Näen kyllä, ja myös sen mikä sai kääntymään puoleesi niin impulsiivisella tavalla. Sen surun ja ylimielisyyden linnoituksen joka on turvasatamasi. Olet menettänyt jotain, en tiedä mitä tai kenet. Ja lojaaliutesi on piiloutunut tuon petoksen haavoittamana.

• Anonyymi

Ajattelen että meissä kaikissa on osa joka tietää hyvin missä mennään suhteessa. Se tietää milloin on asioita joita ei voi selvittää. Se tietää milloin on aika sanoa kyllä ja milloin on aika sanoa ei. Se tietää milloin pitää odottaa. Se tietää milloin jokin on päättynyt ja milloin jokin on alkanut. Se osa itsestä tietää milloin toisesta on vastuussa ja se tietää milloin tuo side on purkautunut. Se ei petä itseä eikä toista.

• Anonyymi

Tottakai. Kyseessähän on vain minun tunteeni. Joka ei vaadi yhtään mitään toimenpiteitä toiselta .

• Anonyymi

seurassasi haluaisin olla tuuli joka tanssii vapaasti ympärilläsi

• Anonyymi

Mutta joskus kun olet hetkessä kiinni, se on niin lähellä kasvojasi, todellisuutta, se on painettu niin lähelle sinua, että vain räpyttelet, reagoit ja sitten kohtalosi on päätetty, ja sitten olet tehnyt vain sen, mitä et voinut olla tekemättä, ja silti kohtalosi on päätetty. Olet tehnyt jotain, mitä ei voi ottaa takaisin

• Anonyymi

varauksettoman rakkauden pitäisi olla elämänvoima, joka pakottaa maailman järjestykseen ja kauneuteen, mutta se voi olla yhtäaikaa niin vahvaa ja silti niin täysin voimatonta että miltei särkee sydämen

• Anonyymi

Tämä osuu kyllä, sillä erotuksella. Että koskaan emme ole nähneet, "nähneet". Tiedetään kyllä miltä näytetään, hyvinkin tarkasti.

• Anonyymi

Nauroin tälle kylkä vähän. Mutta ehkä se hyvin tarkasti ei tarkoita sitä mikä siitä tuli mieleen Hahhaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nauroin tälle kylkä vähän. Mutta ehkä se hyvin tarkasti ei tarkoita sitä mikä siitä tuli mieleen Hahhaa..

Mitä tuli mieleen?

• Anonyymi

Halattiinko joskus rokkifestareilla?

• Anonyymi

Menneitä turha haikailla, kun molemmat omat valintansa tehneet, joten parasta vain molempien jatkaa elämäänsä. Sitäpaitsi jälkikäteen muistaa vain suhteen hyvät puolet nostalgisessa valossa, eikä niitä huonoja ja sitä tuskaa ja kärsimysnäytelmää mitä se toisinaan oli. Näin on parempi, usko minua.

• Anonyymi

Halusiko hän tavata sinut?

• Anonyymi

Ei meillä mitään kärsimysnäytelmää ollut.

• Anonyymi

Kuinka voit edes toisen puolesta kirjoittaa yhtään mitään. Et tiedä toisen elämästä. Jos ei ole onnellinen ei ole. Jos kokee ettei koskaan voi olla onnellinen. Niin mitä se sinulle kuuluu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halusiko hän tavata sinut?

Fleurs du mal

• Anonyymi

Tietäjät tietää🙏

• Anonyymi

Tiedän sen mutta miksi olemme kaukana, tavoitettavissa, mutta kaukana. Tuntuu että se tunne valuu sormien välistä vaikkei koskaan katoa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi nainen lyö leikiksi

Olen mies ja kiinnostunut eräästä naisesta. Ollaan juteltu ja tavattukin, ja mielestäni meillä osuu kemiat hyvin yksiin. Nainen osoittaa kyllä kiinnos
      Tunteet
      183
      5775
    2. Miten on mahdollista että kassatyttö on päässyt pääministeriksi

ilman asianmukaista koulutusta ja minkäänlaista pätevyyttä?
      Maailman menoa
      557
      2491
    3. VTV:n exjohtaja Tytti Yli-Viikari haastoi oikeuteen

entisen työantajansa VTV:n koskien irtisanomistaan. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/da065296-dc16-4395-8a57-082d4408a32f
      Maailman menoa
      85
      1765
    4. Selviytyjät: Niko Saarinen avautuu yön piinasta: "Kukaan suomalainen ei ole nähnyt niin paljon..."

Hui, kuulostaa aika ankealta… Nyt oli Nikon vuoro tippua kisasta, mutta hyvin hän veti! Lue Nikon tunnelmat kuvausten jälkeen: https://www.suomi24.
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1221
    5. Sanna otti 5236 euroa suomalaista kohden uutta velkaa koronan varjolla

https://yle.fi/ Sossujen politiikka. Ruotsi velkaantui 1 670 euroa/per nuppi. Ruotsissa kuollut 20 000, Suomessa 6 000. Ruotsin väkiluku on k
      Maailman menoa
      278
      1165
    6. Oma kansa ensin?

Mitä tarkoittaa oma kansa ensin? Mihin verrattuna. Muitten kustannuksella? Miten voisimme olla erillään maailmasta? Mikä on se kansa, joka on vauras
      Maailman menoa
      349
      1158
    7. Naton kannatus Suomessa on hiipunut olemattomiin.

Ovatko aiemmin fanaattisesti natoa kannattaneet tajunneet, että sotajärjestöön liittyminen onkin täysin turhaa, kun itänaapurista ei mitään uhkaa ole?
      Maailman menoa
      235
      769
    8. Martina menestyi Barcelonassa

Martina kävi kisaamassa Espanjan Barcelonassa ja sijoittui hienosti sijalle 7. Pyöräilyssä Martina oli 2 nopein.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      752
    9. Aiotteko tehdä mitään saadaksenne kohteenne

Aiotteko tehdä mitään oikeassa elämässä saadaksenne henkilön jonka perään täällä haikailette vai aiotteko vain ikuisesti kirjoitella tänne?
      Ikävä
      58
      689
    10. Yllätys! Maajussille morsian -sarjan maajussi ja tangokuningatar v. 2019 Temptation Islandissa!

Oooo, Maajussille morsian kohtaa Tempparit… Aika villiä. Mitä tunteita herättää, aiotko katsoa nyt Temptation Islandia, jos olet katsonut Maajussill
      Tv-sarjat
      6
      641
    Aihe