Alkukielen käskysana on "mateuteseette" =KÄSKY "opetuslapseuttakaa" kaikki syntiset ihmiset kastamalla heidät nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen.
Matt.28
18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 MENKÄÄ SIIS JA TEHKÄÄ kaikki kansat minun opetuslapsikseni KASTAMALLA heidät
Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen KÄSKENYT teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne JOKA PÄIVÄ maailman loppuun asti."
Kasteessa ihminen hoitaa sen veden osuuden tuomisen kasteeseen ja Jeesus tulee mukaan tuoden Hengen ja verensä voiman mukaan siihen yhteen ja ainoaan kasteeseen.
Ef.4:5 Yksi Kaste, Hen Baptisma. Mitään muita kasteita ei ole olemassa, vaikka kaikkia hurmoskokemuksia lahkolaiset nimittävät harhaanjohtavaksi "kasteikseen", joita he voivat kokea vaikka useampia viikossa, koska ovat vaihtaneet terveen kristinuskon villitsevien henkien ja riivaajien oppien seuraamiseeen.
1. Tim. 4:1
"Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja."
KÄSKYSANA "Mateuteseette"
Anonyymi
1
116
Vastaukset
- Anonyymi
Aloitus on Raamatullista opetusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."672277Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2302182- 1201478
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis201282Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211242En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711200- 1201164
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102969Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73959Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78909