Tuota, mikä Sut sai näyttämään kaikki merkit ihastumisesta ja rakastumisesta?
Tulit 10cm päähän, katselit ja tuijotit silmiin jne. Puhuit avoimesti esim. isästäsi.
Tiedän että tunteita oli. Tiedät että tunteita minulla oli.
Mitään ei tapahtunut, vaikka sovittiin yhteydenpidosta, tapahtuuko edes jatkossakaan?
Eikös tässä hukata aikaa kun voisi istua sylissä, suudella ja sängyssä kieriä?
Onko tuo niin kamalaa ettet voi ilmoitella itsestäsi? Laitoin sulle viestiä, mutta vastausta ei tullut. Onko "meidän" juttu ohi jo ennen kuin edes "meitä" olikaan?
Ikävä on, antaisit itsestäsi kuulua. Seuraavakin viikonloppu uhkaa olla tyhjää täynnä sillä vain Sinä voit täydentää mut sanojen kaikissa merkityksissä.
Huoh, Rakkalle...
Mies en ymmärrä
34
789
Vastaukset
- Anonyymi
Evanescence on yksi jonka olisin halunnut Sulle näyttää <3
https://www.youtube.com/watch?v=cu7QvOQKcKk
kuten se DefLeppard jne.
Noh, Sulle sinne jonnekin... kauhulla odotan jos törmään Suhun, - Anonyymi
mulla on alkoholiongelma
- Anonyymi
jotain sen suuntaista olen arvellutkin
- Anonyymi
no enpä usko hänestä... ja kaikilla on omat vikansa... kannattaako jättää "elämä" väliin?
- Anonyymi
Koskaan en ole.isästä puhunut mitään missään, se on varma.
- Anonyymi
No hyvä... siksi kummastelenkin häntä... ei omista vanhemmita kerrota sellaiselle "heitukalle" vain... mutta en voi mitään tilanteelle.
En jää roikkumaan, elämässä mentävä eteenpäin. Hän kyllä säilyy <3:ni
- Anonyymi
Olen rakastunut, ja rakastanut jo pitkään, mutta saan vähän ristiriitaisi signaaleja. Toisaalta mä kuvittelen haistavani sunkin pitävän musta, mutta usein jos mä sanon jotain uskallettua, sä ohjaat nopeasti tilanteen takaisin sopivan kaverilliselle uomalle.
Musta siis tuntuu, että sä pidät musta kaverina, etkä halua muuta. Siksi mä yritän hillitä itseni.- Anonyymi
Mitä uskallettua olisit sitten sanonut? Ehkä hän ihmettelee käytöstäsi kuten minä omani rakkauden kohteeni kanssa...
Itse katsoin hänen huulia viimeisellä kerralla ihan suoraan ajatus mielessä että jees, kaappaisipas tuo nyt syliin ja haluaisin että suutelisi. Halusin kertoa kaiken tarvittavan katseellani. Tein tämän sen jälkeen kun hän tuijotti kahden kesken silmiini "hypnoottiseti". Hän kyllä katsoi ja tarkkaili katsettani. Siitä ei voinut erehtyä mitenkään.
No, elämä on. Aika varmasti olisin Onnellinen hänen kanssaan, sen tietää kemiasta, sanattomasta ymmärryksestä, helposta kommunikaatiosta, huumorista, tunteista, kunnioituksesta, luottamuksesta (joka oli), älykkyydestä, pidimme samoista asioista.
- Anonyymi
Ehkä et ollut vastavuoroisesti ihastunut?
- Anonyymi
Voi olla että miehellä oli enemmän tunteita. Itse kyllä toivoin tapaavani hänet uudestaan ei töiden merkeissä jatkossa...
Kyllä mies tietää vetovoiman, jouduin jopa pyytämään anteeksi kerran vetovoiman takia. Nauroi kuten minäkin...
- Anonyymi
Jos olet laittanut viestiä ja vastausta et ole saanut niin pitäs varmaan ymmärtää että ei kiinnosta. Vai odotatko että mies rautalangasta vääntää että ei kiinnosta?
- Anonyymi
En voi tietää onko nähnyt viestin mutta sovittiin kyllä tapaaminen, eikä silmät valehtele. Ehkä et ole nähnyt rakastuneen ilmettä aiemmin... silmät kertovat totuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi tietää onko nähnyt viestin mutta sovittiin kyllä tapaaminen, eikä silmät valehtele. Ehkä et ole nähnyt rakastuneen ilmettä aiemmin... silmät kertovat totuuden.
Jos olikin niin rakastunut toiseen, että ajatteli sitä jopa sinua katsoessaan?
Silmät ei valehtele, mutta ei myöskään kerro ketä toinen sillä hetkellä ajattelee. - Anonyymi
Siinä se pirteänä vastaamassa johonkin niin selvään trollauksen että naurattaa :D Koetko tunnistavasi esim puheen isukista tms? Huutonaurua!
- Anonyymi
Miten näitä tyhmiä oikein riittää, olet törmännyt pelleen joka tietää miten naista liehittelee ja kun saa haluamansa eli naisella herää tunteita niin on saanut haluamansa eli sen huomion mitä haki. Nämä tietävät nuo elekielen temput ja koittavat niitä matkia. Näillä on useampi nainen kierroksessa, yleensä kokeilevat kaikkien kanssa, ja tekevät sitä kun ovat sairaita päästään saadessaan nautintoa leikkimällä toisella ihmisellä tarkoituksella. Koita jo ymmärtää että tulit vain hyväksikäytetyksi. Hänellä ei ole mitään hyvää syytä miksi et olisi hänestä kuullut jos haluaisi kanssasi tavata.
- Anonyymi
Että halusi saada tunteet heräämään, mutta ilman sitä lakanapainia? Kyllä nyt hyväksikäyttö meni ihan päätyyn saakka . Mistä sinä mies revit nämä kommentit omiin aloituksiisi?
- Anonyymi
Tää on yleistä juu ei kannata lähtee leikkiin mukaan, olet tunteines muuten hukassa.
- Anonyymi
Oliko tämä minulle? Olen pahoillani. Kohtasin toisen ja rakastuin tulisesti.
- Anonyymi
Varattu mies vaan hakenut egobuustia ja sit kipitelly kiltisti vaimon viereen🤦🏼♀️😅.
- Anonyymi
Varattu mies käynyt puhelemassa isäsuhteestaan randomnaisen kanssa?
Yritätköhän nyt hieman liian kieli poskella uskoa näihin provoihin'? :D no ei siinä, ei sulla riemulissulla materiaali kesken lopu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varattu mies käynyt puhelemassa isäsuhteestaan randomnaisen kanssa?
Yritätköhän nyt hieman liian kieli poskella uskoa näihin provoihin'? :D no ei siinä, ei sulla riemulissulla materiaali kesken lopuJa jatkokysymys sinulle- kirjoitteletko kaiken kukkuraksi sieltä kukkulalta hyvin sentimentaalisella tavalla siitä, miten koet jonkun tuhoavan toisten elämiä? Siinä tapauksessa kannattaa varmaan laittaa pillit pussiin jos kokee, että jonkun mustamaalaaminen tuhoaa omaa mainetta, sen sijaan että uhriutuu monen vastaavanlaisen äänellä
- Anonyymi
Ja taas nämä samat spämmerit kirjoittamassa samat stereotypiat joka ketjuun, vaikka ei ole tarpeeksi informaatiota koko ketjussa tehdä MITÄÄN johtopäätöstä!!!!
Te ette olleet paikalla, ettekö tunne näitä ihmisiä. Teillä on omat huonot kokemuksenne ja voi olla, että toistuvat huonot kokemuksenne johtuvat siitä, että haette toistuvasti samaa tyyppiä eri miehistä!!!!!!!!!
😡😡😡😡😡😡😡😡😡 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jatkokysymys sinulle- kirjoitteletko kaiken kukkuraksi sieltä kukkulalta hyvin sentimentaalisella tavalla siitä, miten koet jonkun tuhoavan toisten elämiä? Siinä tapauksessa kannattaa varmaan laittaa pillit pussiin jos kokee, että jonkun mustamaalaaminen tuhoaa omaa mainetta, sen sijaan että uhriutuu monen vastaavanlaisen äänellä
Typerryttävää luettavaa on ollut ja heti siihen emojipelleilyt perään sitten taas nyyHkettä ja edelleen nekin mokellukset ihan minne osoitteeseen sattuu esim maalitusta koskevaan aloitukseen, niin no niinpä niin, mutta ei se mitään dialogia täällä tarkoita.
- Anonyymi
Iskä on pelottava https://youtu.be/y-44PtyrbI0
- Anonyymi
Missä tämä on tapahtunut? Rupes vaan mietityttään. T:Yksi mies...
- Anonyymi
No kyylehän AP, yksi mies varmaan siinä ympäristäsä missä kerroit isästäsi tämän sadun mukaan
- Anonyymi
Minä olen AP.
En ole aamulla, päivällä enkä illalla ehtinyt vastaamaan ,/ kirjoittamaan mitään. Vastaus on... kotonani... Enkä minäkään ole täällä roikkumassa. Eilen vain tuntui niin kummalta, pahalta ja ikävä on...
Kait se on hyväksyttävä että olen menettänyt itselleni Oikean. En ollut oikea hänelle.
- Anonyymi
Hyvä momma trolli(mies), jos äidistään puhuu niin sitten kannattaa skipata koko juttu norman bates- vibat indikoi huonoa
- Anonyymi
Heh heh. On sulla jutut joo.
Puhe isästä oli paikallaan ja arvostan todella sitä mitä hän kertoi.... Onneksi hänen isänsä voisi olla minunkin isä.
Mitä tämä nyt tarkoittaa niin se jääköön minun omaksi tiedoksi. Muulla eikä muilla ole väliä.
Joo, en tiedä enkä halua edes oppia miten tänne kirjoitetaan. Ehkä raapustukseni ovat erikoisia mutta mitä väliä. Taidan ottaa ritolat täältä.
Trolli en ole vaan AP. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh. On sulla jutut joo.
Puhe isästä oli paikallaan ja arvostan todella sitä mitä hän kertoi.... Onneksi hänen isänsä voisi olla minunkin isä.
Mitä tämä nyt tarkoittaa niin se jääköön minun omaksi tiedoksi. Muulla eikä muilla ole väliä.
Joo, en tiedä enkä halua edes oppia miten tänne kirjoitetaan. Ehkä raapustukseni ovat erikoisia mutta mitä väliä. Taidan ottaa ritolat täältä.
Trolli en ole vaan AP.Kyllä sulla oman elämäsi ruuneperi vaan tuota juttua lähtee👍🥱
- Anonyymi
No minä en tätä keksinyt ole, kunhan kysyin kun olen erään kanssa jutellut kaikkea. En kuulu näihin vakio hörhöihin täällä, satuin vaan lukeen.
- Anonyymi
No kuka sä olet? 🙂 Vinkkiä? Kiinnostaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuka sä olet? 🙂 Vinkkiä? Kiinnostaa...
Marko, Lempäälästä....
- Anonyymi
Voinut siinä isästäkin mainita huumassa se on.vähä 50/60
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1686154- 1471714
- 1131508
- 511260
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46914Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96827Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5779- 41739
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219714