Se, että naiset pääsivät "valtaan" ei koskaan auttanut naisten asiaa

Anonyymi

Tosin kuin luulisi! Päinvastoin lopputulos on päinvastainen sillä naiset kilpailevat aina samoista asioista ( miehistä). Naiset käyttävät valtaansa väärin kuten moni mieskin. he putsaavat kilpailijoilta, usein paremmilta mahdollisuudet!

42

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naiset eivät ole yhtenäinen joukko vaan he käyvät sotaa tosiaan vastaan!

• Anonyymi

En ole naisena koskaan sotinut ketään vastaan enkä riidellyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole naisena koskaan sotinut ketään vastaan enkä riidellyt.

Ota vaikka hiilihanko ja golfmaila, niin helpompi sotia.

• Anonyymi

Suomessa on syntynyt nopeasti valtapoliitikojen suuntaus, johon sisältyy kansalaisten kärsimyksestä nauttiminen. Se on saatava loppumaan.

Näkyy myös median toimijoissa sekä sosiaalisessa mediassa.

• Anonyymi

Naiset jossakin johdossa suosivat useammin miehiä!

• Anonyymi

Sitä luulisi, että asia on toisin, mutta se EI ole!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä luulisi, että asia on toisin, mutta se EI ole!

Kukaan niistä naisista johdossa eivät auta yhtäkään naista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan niistä naisista johdossa eivät auta yhtäkään naista!

He eivät auta koskaan yhtään muuta kuin itseään. Se nainen joka auttaa on joku vapaaehtoinen jossakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He eivät auta koskaan yhtään muuta kuin itseään. Se nainen joka auttaa on joku vapaaehtoinen jossakin.

Se on joku pieni myyjätär joka menee vapaaehtoistoimintaan mukaan!

• Anonyymi

Ne ovat jotain entisiä koulukiusaajia jotka jatkavat tutulla tyylillä!

• Anonyymi

Ne kiusaavat aina toisia jos nämä ovat uhka, että he saattaisivat joskus ehkä päästä johonkin. Jos toisella on parempi vartalo tätä tulee höykyttää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne kiusaavat aina toisia jos nämä ovat uhka, että he saattaisivat joskus ehkä päästä johonkin. Jos toisella on parempi vartalo tätä tulee höykyttää!

Takan aina ikiaikaien biologinen vietti pelata kilpaileva naaras näyttämöltä pois!

Sanna Mariniakin puolustavat MIEHET

• Anonyymi

Naisten peruspiirre on kilpailla miehistä, rahat toiselta ryöstämällä saa paremman miehen! sitä luulisi, että elähtänyt ( siis oikeasti) kurppa ajattelee tosin, mutta ei hän hamuaa yhä seksiä ( varsinkin hän), hän pelaa ulos kauniit, fiksu ja paremmat.
      Tässä vaiheessa hän saattaa siirtyä ahdistelemaan myös naista, mutta tosiasiassa kilpailee miehestä.

• Anonyymi

Kas kun ei koskaan ole edes tullut mieleenkään että miehistä kilpaillaan , ei kaikki naiset kilpaile miehistä jos esim heillä on hyvä ammatti ja kuten usein hyvän näköinenkin , niin ei varmana altistuisi mihkään jahtiin, kun on hyvä itseluottamus niin kuka silloin muka kilpailisi jonkun kanssa. Ihme juttuja , mutta moni kertoilee olosta kokemuksistaan luullen että kaikki ajattelevat samoin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kas kun ei koskaan ole edes tullut mieleenkään että miehistä kilpaillaan , ei kaikki naiset kilpaile miehistä jos esim heillä on hyvä ammatti ja kuten usein hyvän näköinenkin , niin ei varmana altistuisi mihkään jahtiin, kun on hyvä itseluottamus niin kuka silloin muka kilpailisi jonkun kanssa. Ihme juttuja , mutta moni kertoilee olosta kokemuksistaan luullen että kaikki ajattelevat samoin

Näin on.

• Anonyymi

Se kiva nainen ei ymmärrä tätä :(

• Anonyymi

Se kiva nainen on ainoa joka yrittää jotain oikeasti hyvää, häntä ne ämmät puukottavat selkään kierosti hymyillen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se kiva nainen on ainoa joka yrittää jotain oikeasti hyvää, häntä ne ämmät puukottavat selkään kierosti hymyillen!

Kivoja naisia on todella, todella, todella, todella, todella, todella, todella, todella, todella TODELLA vähän!

Tämä oli HÄVIÖNI SYY!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kivoja naisia on todella, todella, todella, todella, todella, todella, todella, todella, todella TODELLA vähän!

Tämä oli HÄVIÖNI SYY!

NAINEN AUTTAA VAIN JOS SIITÄ ON HÄNELLE HYÖTYÄ. Näin minäkin teen vastedes!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

NAINEN AUTTAA VAIN JOS SIITÄ ON HÄNELLE HYÖTYÄ. Näin minäkin teen vastedes!

JOTEN EN TULE AJAMAAN YHDENKÄÄN NAISEN ASEMAA JOS HÄN EI AUTA MINUA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JOTEN EN TULE AJAMAAN YHDENKÄÄN NAISEN ASEMAA JOS HÄN EI AUTA MINUA!

Mieluummin tapaan jossakin virastossa miehen. En huoli sitä naista se ei anna minulle yhtään muuta kuin huonoja juttuja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä oli HÄVIÖNI SYY!

Kun vaan mies osaa olla tasarvoisessa suhteessa niin kyllä kivoja naisia on olemassa

• Anonyymi

Kaikki ne jotkut naiset jotka nyt ovat siellä estämässä muita ovat entisiä koulukiusaajia. Jos otettaisiin selvää... Nyt kaikilla on joku ongelma josta he saavat aina ryövättyä ne säälipisteetkin!

• Anonyymi

Heillä on nyt, kun se on muodikasta joku ongelma, he ovat tottuneet vetämään itselleen hyödyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heillä on nyt, kun se on muodikasta joku ongelma, he ovat tottuneet vetämään itselleen hyödyt.

jos MINä alkaisin nyt puhumaan ongelmista minulle ei sääliä heru! minä kuulun juuri niihin "hammastapurren" on vain selvittävä ihmisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos MINä alkaisin nyt puhumaan ongelmista minulle ei sääliä heru! minä kuulun juuri niihin "hammastapurren" on vain selvittävä ihmisiin.

Meidän täytyy vain selvitä koska meille ei tule koska sellaista apua joka auttaisi meitä.
        En tule koksaan saamaan yhtään mitään! siinä vaiheessa kun jollakin tuleekin yhteiskunnassa vastoinkäymisiä niin silloin niin mielellään haluttaisiin siitä tulla kertomaan MINULLE! Yllättävää kyllä minulla ei riitä voimavarat enää passaamaan!

• Anonyymi

Epäilen olevani erittäin hävettävä. Enkä häpeä sitä, että olin oikeasti kiva ihminen ja olin se parhain monesti ja olin se oikeasti hyväntahtoisin ja hyvin. Oikeasti lukuisista somepäivityksistä huolimatta oikeassa elämässä ne ihmiset eivät olleet yhtään niin kivoja kuin väittävät minulle olleensa!

• Anonyymi

Minun ongelmani on se, että minulle täysin vieras ämmä tarttui minuun täysin järjettömän syytöksen kanssa. Minulla ei taatusti ollut mitään näitä naisia vastaan, ei mitään. Ei mitään tunnesidettä edes. Minulla ei ole ollut mitään tarvetta nokkia ketään. En ole koskaan valinnut sitä naista elämääni.

• Anonyymi

Vain HÄN saa tehdä sen! Muut eivät saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain HÄN saa tehdä sen! Muut eivät saa.

Se ei edes tunne minua, mutta kuvittelee tuntevansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei edes tunne minua, mutta kuvittelee tuntevansa.

Se on sen naisen lempipuuhaa kuvitella tietävänsä muiden asiat paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sen naisen lempipuuhaa kuvitella tietävänsä muiden asiat paremmin.

Minulla ei taatusti ollut mitään negatiivisia ajatuksiakaan sitä ämmää kohtaan. Nykyään kärsin vihaongelmasta jossa haaveilen tappamisella!

• Anonyymi

Sen pikkusieluisuutta potevan tietyssä asemassa olevan virkanaisen pikku päätös voi kaataa perheen talouden pysyvämmin kuin Kokoomus.

• Anonyymi

Syy siihen voi olla se, että hän haluaa hiukan "näpäyttää".

• Anonyymi

Ei nämä akat ole olleet vihollisiani ennen heidän omia tekojaan. He tekivät minusta itse vihollisensa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Ei minun lapseni ole minun viholliseni!

• Anonyymi

Perhesurma on minulle täysin vieras käsite!

• Anonyymi

Ihmistyyppi joka tappaa jonkun perheen ulkopuolisen henkilön on aivan toisenlainen ihminen joka tappaa perheensä.

• Anonyymi

En ole koskaan kokenut tappamisen halua henkilöä kohtaan joka ei ole tehnyt minulle mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole koskaan kokenut tappamisen halua henkilöä kohtaan joka ei ole tehnyt minulle mitään.

Koen tappamisen halua vain henkilöä kohtaan joka on tehnyt vääryyttä perhettäni kohtaan.

• Anonyymi

Kuten SDPn yliviikarit. SDP sorsii naisia, kun kielsivät yliviikaria tekemästä yhtään mitään muuta, kuin kynsien maalaaminen oli sallittua ylijohtajan virassa.

• Anonyymi

Naiset ovat onnistuneet hyvin. Olen pitkän elämäni aikana nähnyt monenlaisia hallituksia. Tässä tilanteessa tuskin olisi miehetkään onnistuneet paremmin. Naisten vahvuus on selkeä puhekyky. Ei tarvitse odottaa, että IS referoi, mitä oikeasti sanottiin

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ökyä! Aki Manninen tykittää Putin-koiran ja mega-kärryn kanssa: "Känni ja kihlat, molemmista..."

Kolme kovaa: Aki Manninen! Putin-koira! Öky-auto! Ja nyt Akilla on todellakin asiaa, sillä hän on kirjoittanut Instassa vaikeistakin asioista elämässä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      5265
    2. No nyt! Vappu Pimiä hehkuttaa tätä "salaista asetta" - Peffa ei reagoi, kun sen sujauttaa alle

No nyt on nokkela "salainen ase"! Pimiä on kyllä aikamoinen pakkaus, energiaa riittää. Hän varmasti herättää vahvoja tunteita suuntaan ja toiseen...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      3580
    3. Iskeekö Venäjä Suomeen?

Mitä mieltä ootte iskeekö Venäjä Suomeen? Pelottaako teitä miten tässä käy? Mä tunnustan että mua pelottaa. Mun äiti sanoi aikoinaan että Venäjältä
      Maailman menoa
      503
      2399
    4. Milloin sä olet viimeksi nähnyt kaipaamasi henkilön?

Mä näin maanantaina pikaisesti naisen.
      Ikävä
      103
      1628
    5. Taas se nähtiin. USA on itse piru

Miksi Venäjää syyllistetään omien kaasuputkiensa räjäyttämisestä, ja miksi radioon päästetään paskiaisia syyllistämään Venäjää, kun mitään ei ole todi
      Kokkola
      145
      1325
    6. Taas kerran, anteeksi

Anteeksi että turhaan huolestuin Vain koska mua aiemmin kaipasit Siitä mun pitäisi tajuta olla onnellinen Mut kiusaajan valheisiin takerruin Ja ihan o
      Romantiikka
      173
      1012
    7. Jari Sillanpää paljastaa huumearjen kiroista: "Kauanko voin ottaa, ennen kuin lähden..."

Karua... Ex-tangokuningas jäi kiinni auton ratista metamfetamiinin eli kristallihuumeen vaikutuksen alaisena v. 2017. Hän sai tuomion ja ehdollista v
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1006
    8. Miksi media haluaa ylläpitää valheellista kuvaa Martinan urheilullisesta tasosta

Martina on nätti ja sanavalmis ihminen, mutta urheilijana aivan kuntotasoa. Hyvän kuvan Martinan tasosta antaa hänen aikansa ja sijoituksensa tänä vuo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      185
      984
    9. Venäjästä tulee hitaasti mutta varmasti supervalta

Venäjä on pikkuhiljaa palautumassa samaan tilaan kuin Neuvostoliiton kulta-aikoina viime vuosisadan puolivälissä. Putin on täydellinen kapteeni ohjaam
      Maailman menoa
      341
      969
    10. Tuijotan yhden ihmisen

wa-kuvaa ja tekisi mieli kirjoittaa sinne pieni viaton viesti: Hyvää viikonloppua X! Tässähän se menee mitä varmimmin väärään osoitteeseen ja laitan s
      Ikävä
      42
      937
    Aihe