Mitä ihmettä tapahtuu Mormonin Kirjassa?

Anonyymi-ap

Mormonin kirjassa olevassa Eterin kirjassa kerrotaan seuraavanlainen tapahtuma.

Mietin että mitä tässä nyt oikein tapahtuu ... onko tässä kenties maailmanhistorian ainoa tapaus jossa henkilö nostaa itsensä käsiensä varaan SEN JÄLKEEN kun hänen päänsä on leikattu eroon ruumista?

Eter 15:30, 31

30 Ja tapahtui, että kun Koriantumr oli nojannut miekkaansa levähtääkseen vähän, hän iski Sisin pään poikki.

31 Ja tapahtui, että kun hän oli iskenyt Sisin pään poikki, Sis nousi käsiensä varaan ja vaipui maahan; ja ponnisteltuaan vetääkseen henkeä hän kuoli.

7

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

siinä meni tarina sekasin

• Anonyymi

aika uniikki juttu :-D

• Anonyymi

Kuinka joku voi REHELLISESTI edes uskoa tuollaiseen?

Siinähän tulisi heti esiin kysymyksiä jotka, jos ihminen olisi rehellinen, haluaisi VARMISTAA koska (oikeasti rehellisenä) ei haluasi uskoa mihin vaan vain siksi koska "se tuntuu itselle hyvältä".

Eikä tuo muuten edes ole ainoa hassu juttu siinä kirjassa.

• Anonyymi

Olen ihmetellyt, mikä Mormonin kirjassa on niin pyhää, kun se kertoo näistö verisistä yhteenotoista ja uskottelee, että nöihin taisteleviin kansoihin kuului miljoonittain ihmisiä, joita oli varaa tappaa. Mistä ne kansat tulivat, sillä alun alkaen mormoneja ei ollut kuin se yksi laivue, joka seilasi meren yli Juudeasta.
      Minulle ei ole selvinnyt Mormonien kirjasta edes mikä on se uskonto, jota he palvovat. Minun mielestä he vain tappavat toisiaan.

• Anonyymi

Taiteellista vapautta. Tyypillistä puhtaasti mielikuvitukseen perustuvissa teoksissa kuten juuri Mormonin kirjassa.

Lukijan odotetaan laittavan epäuskonsa syrjään tuollaisia taideteoksia lukiessa.

• Sitä on tutkittu, ja juuri noin tapahtuu tuollaisessa tilanteessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      101
      1600
    2. 210
      1477
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      990
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      969
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      53
      770
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      745
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      695
    8. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      692
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      692
    10. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      686
    Aihe