JT sanovat aina, että jokainen tekee vointinsa mukaan. Sitten kun tekee vointinsa mukaan, on huonoa seuraa. Kuka ihme jaksaa läpi koko elämänsä ravata jokaisessa kokouksessa ja kierrellä jatkuvasti ovilla?
Vointinsa mukaan
11
138
Vastaukset
No ei kai kukaan täysjärkinen sitä jt huuhaata jaksa. Paras vain keskittyä Peräilman henkistyttyneeeseen päästelyyn. Sitä jaksaa, vaikkein niin timmissä kunnossa olisikaan. Kunhan vain muistaa, ettei syö mitään sopimatonta. Silloin Peräilmaa ei kehity tarpeeksi, ja siittä ei jessuli yhtään tykkää.
- Anonyymi
Voiminen tekee kaltaisekseen ja ihmisen turmelee.
- Anonyymi
Juu, täytyy olla "hyvin mukana" . Edes huono terveys ei ole mikään selitys.
- Anonyymi
Epäinhimillinen uskonto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäinhimillinen uskonto.
Jeesus lupasi, että hänen kuormansa on kevyt. Vartiotornin kuorma ei selvästikään ole Jeesuksen kuorma. Tulee mieleen pikemminkin fariseukset sääntöineen ja vaatimuksineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus lupasi, että hänen kuormansa on kevyt. Vartiotornin kuorma ei selvästikään ole Jeesuksen kuorma. Tulee mieleen pikemminkin fariseukset sääntöineen ja vaatimuksineen.
JT uskonnossa ei voi olla mukana. Vaatimuksia ja sääntöjä kaikkeen mahdolliseen riittää, pystyi tai ei. Armoa ei anneta missään. Lopulta on pakko vetäytyä pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JT uskonnossa ei voi olla mukana. Vaatimuksia ja sääntöjä kaikkeen mahdolliseen riittää, pystyi tai ei. Armoa ei anneta missään. Lopulta on pakko vetäytyä pois.
Todistajuus voi sopia sellaiselle, joka vierastaa omilla aivoilla ajattelua ja tykkää yhdenmukaisuudesta ja rutiineista, eikä välitä siitä, että yhdenmukaisuus saadaan aikaan pakolla ja pelolla.
- Anonyymi
JT sanoo kaikenlaista muutakin, mikä ei sitten pidäkään paikkaansa. Emme karta emme, kaikki on vapaaehtoista, emme ajattele olevalle ainoita pelastuvia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743278
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161182- 891048
- 103981
- 50933
- 96824
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35811Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap90713Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27690- 48635