Vointinsa mukaan

Anonyymi-ap

JT sanovat aina, että jokainen tekee vointinsa mukaan. Sitten kun tekee vointinsa mukaan, on huonoa seuraa. Kuka ihme jaksaa läpi koko elämänsä ravata jokaisessa kokouksessa ja kierrellä jatkuvasti ovilla?

11

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ei kai kukaan täysjärkinen sitä jt huuhaata jaksa. Paras vain keskittyä Peräilman henkistyttyneeeseen päästelyyn. Sitä jaksaa, vaikkein niin timmissä kunnossa olisikaan. Kunhan vain muistaa, ettei syö mitään sopimatonta. Silloin Peräilmaa ei kehity tarpeeksi, ja siittä ei jessuli yhtään tykkää.

    • Anonyymi

      Voiminen tekee kaltaisekseen ja ihmisen turmelee.

    • Anonyymi

      Juu, täytyy olla "hyvin mukana" . Edes huono terveys ei ole mikään selitys.

      • Anonyymi

        Epäinhimillinen uskonto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäinhimillinen uskonto.

        Jeesus lupasi, että hänen kuormansa on kevyt. Vartiotornin kuorma ei selvästikään ole Jeesuksen kuorma. Tulee mieleen pikemminkin fariseukset sääntöineen ja vaatimuksineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus lupasi, että hänen kuormansa on kevyt. Vartiotornin kuorma ei selvästikään ole Jeesuksen kuorma. Tulee mieleen pikemminkin fariseukset sääntöineen ja vaatimuksineen.

        JT uskonnossa ei voi olla mukana. Vaatimuksia ja sääntöjä kaikkeen mahdolliseen riittää, pystyi tai ei. Armoa ei anneta missään. Lopulta on pakko vetäytyä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JT uskonnossa ei voi olla mukana. Vaatimuksia ja sääntöjä kaikkeen mahdolliseen riittää, pystyi tai ei. Armoa ei anneta missään. Lopulta on pakko vetäytyä pois.

        Todistajuus voi sopia sellaiselle, joka vierastaa omilla aivoilla ajattelua ja tykkää yhdenmukaisuudesta ja rutiineista, eikä välitä siitä, että yhdenmukaisuus saadaan aikaan pakolla ja pelolla.


    • Anonyymi

      JT sanoo kaikenlaista muutakin, mikä ei sitten pidäkään paikkaansa. Emme karta emme, kaikki on vapaaehtoista, emme ajattele olevalle ainoita pelastuvia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      861
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    Aihe