Kannabispsykooseissa hälyyttävä kasvu!

Anonyymi-ap

Ja vihreät ym ajaa kannabiksen vapautusta

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet viinan avulla oman psykoosisi varmasti hankkinut.

• Anonyymi

Kunigasten kuningas alkoholi hakkaa mennen tullen höpöheinän haitat yhteiskunnalle kustannuksillaan. Porttiteoria on vain jenkkiläisen poliitikon aikoinaan lanseerama termi,,,
      Totta on vain se että 50-luvun kannabis oli huomattavasti miedompaa kuin tänäpäivänä.

• Anonyymi

Montako narkkia tiedät ketkä on alottaneet kovista huumeista?

Montako kannabiksella aloittanutta tiedät, jotka siirtyneet kovempiin?

En tiedä yhtään ns.kovista aloittanutta. Mutta kannabiksen kautta koviin siirtyneitä tiedän yli kymmenen.

Jenkkijuttus on höpinää...

Googlaa, viranomaiset ja poliisi uutisissa kertoneet, että kannabis on portti...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montako narkkia tiedät ketkä on alottaneet kovista huumeista?

Montako kannabiksella aloittanutta tiedät, jotka siirtyneet kovempiin?

En tiedä yhtään ns.kovista aloittanutta. Mutta kannabiksen kautta koviin siirtyneitä tiedän yli kymmenen.

Jenkkijuttus on höpinää...

Googlaa, viranomaiset ja poliisi uutisissa kertoneet, että kannabis on portti...

Ja ihan ensin oli toki alkoholi tai tupakka, porttihuumeista pahimmat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ihan ensin oli toki alkoholi tai tupakka, porttihuumeista pahimmat.

Kumpaakin olen käyttänyt mutta vielä olen hengissä eikä mieleeni ole tullut koskaan käyttään mitään höpöruohoa tai muutakaan vastaavaa päänsekoittajaa enkä ole ketään tappanut noiden takia, työuranikin olen tehnyt alusta eli aika nuoresta melkein lapsesta ihan melkein eläkeikään pitempäänkin olisin tehnyt mutta varttuneet eivät olleet muotia juppityöelämässä joten valitettavasti jouduin siitä luopumaan 7 vuotta ennen eläkeikää ihan ilman omaa syytäni.
        Näin ollen eläkkeenikin jäi vähän vajaaksi niin että älkää pottuilko vaan tehkää perässä.

• Anonyymi

älä sitten polttele hölmö vaan juo viisasten juomaa eli virosta tuotua viinaa! T. Pesru

• Anonyymi

Päihteettä Paras elämä, suosittelen😇

• Anonyymi

Juu, uutiset kertoo. Olipa järkyttävää että Vihreet haluis laillistaa noin vaarallisen aineen.
      Laillistaminen olis selkeä viesti lapsille, että on turvallista ja sallittua käyttö.

Monet elämät menee JO nyt pilalle kannabiksen vuoksi, laillistaminen lisäisi vain määrää.

Amfetamiinin käyttö on myös lisääntynyt hälyttävästi Suomessa. Jätevesitutkimukset kertoo.

Jokainen Amfetamiininkäyttäjä on aloitellut kannabiksella, ja jatkanut siitä kovempiin.... Sitäkö halutaan?

Meillä suvussa, tuttavapiirissä, työkavereiden suvuissa löytyy paljon käyttäjiä.

Kyllä käyttäjillä on koko elämä pilalla. Ei työkykyä, ei itsestään osaa huolehtia, eikä asioistaan.

Se on tutuille/ suvulle/ läheisille raskasta, kun menettää jonkun huumeille.Vain harvat eroon pääsee.

Huumeiden käyttö muuttaa ihmisen. Älykkyys, ymmärrys ei ole heillä lähelläkään sitä, mitä oli ennen huumeita. Ja se on pysyvää.

Käyttäjä ei itse edes ymmärrä, mitä on itselleen tehnyt, ja miten on aivotoimintansa pilannut.

Huumeet ovat myrkkyä aivoille .

• Anonyymi

Kannabiksen vastustaminen ja matala äkykkyys kulkevat käsi kädessä.

• Anonyymi

Miksi pääministeri ei antanut ottaa hiuksistaan testiä että olis näkyny vauhdit?

• Anonyymi

Ei se liity mihinkään.
        Eihän se, millä päihtyi, ollut se pääasia.
        Vaan se, ettei ollut lomalla.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Pitää ottaa mallia pääministeristä ja käyttää koksua. Jaksaa aamuun asti ilman krapulaa ja psykooseja. Kun on jo epävakaa neurootikko valmiisti, niin ei haittaa.

• Anonyymi

Tsemppiä valitsemallesi tielle.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kannabispsykoosi on yleisintä niiden keskuudessa jotka eivät ole sitä koskaan edes maistanutkaan, aloittaja hyvä esimerkki.

• Anonyymi

onko kimmoa näkyny?

• Anonyymi

Ihminen on aina halunnut päihtyä aineesta jos toisesta, mitkään kiellot koskaan eivät ole sitä koskaan estäneet.
      Huumesotaa on käyty vuosikymmeniä ympäri maailmaa ja rahaa käytetty/hukattu satoja miljardeja, onko tilanne parantunut???
      Esim. Tuliko suomesta/maailmasta raitis kieltolain aikana!

• Anonyymi

Euroopassa kannabis-Vihreiden sisarjärjestöt ajavat myös lasten hyväksikäytön laillistamista.

Kuka väittää, että talouden tuhoaminen on Vihreiden ainoa päämäärä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      142
      2633
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1967
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1687
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      32
      1546
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      927
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      918
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe