Minne veisit hänet

Anonyymi-ap

Missä haluaisit viettää aikaa hänen kanssa?

100

1413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuun pimeälle puolelle 🌚. Mistä voit tietää että Kuu ei ole juustoa? Et ole koskettanut etkä maistanut Kuuta, joten et voi siis tietää miten asianlaita on 🙃.

      • Anonyymi

        Luotain laskeutui Kuun "pimeälle puolelle".
        https://yle.fi/uutiset/3-10579801

        Ei ole mozzarella eikä emmentalia eikä edes edamia!

        Mun pitää raastaa jääkaapista puoli kiloa emmentalia pakkaseen!


    • Anonyymi

      Luonnossa.

    • Anonyymi

      Keskelle järveä kalapaikoille

      • Anonyymi

        Tuleeko nainen siis soutamaan kun sinä kalastat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko nainen siis soutamaan kun sinä kalastat?

        Moottorikin on jo keksitty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moottorikin on jo keksitty.

        Putlerilaisella öljyllä! :d


    • Anonyymi

      Ulkona ja sisällä.

      • Anonyymi

        Montako vetoa? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako vetoa? :D

        Hyi sinnuu. Ihan en noin ajatellut kylläkään, mutta arvasin että täällä joku tuohonkin tarttuu :D :P


    • Ihan minne hän haluaisi. 💕

    • Anonyymi

      Kysymys on siinä mielessä hiukan ikävä jos olet varattu. En kyllä samoille seuduille joissa jo käynyt niistä on syvät ja hyvät muistot. Ehkä suomalaiseen savusaunaan

      • Anonyymi

        Kiero mies olet. Mies haluaa naisen saunaan vaun siksi et saa vaatteet naiselta pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiero mies olet. Mies haluaa naisen saunaan vaun siksi et saa vaatteet naiselta pois.

        Ei vaan tutustuminen kulttuuriin


    • Anonyymi

      Mukanani. Niin ettei jalkasi maata tavoittaisi :)

      • Anonyymi

        Pidäthän huolen myös siitä, ettei hän pääse putoamaan korkealta ja satuta siinä itseään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidäthän huolen myös siitä, ettei hän pääse putoamaan korkealta ja satuta siinä itseään?

        Mitä tarkoitat tällä?


    • Anonyymi

      Vartaloni tutkimusmatkalle.

    • Anonyymi

      En tosiaan tiedä. Voi olla, että minulle riittäisi ihan se, että saataisiin olla yhdessä tässä nykyisessä paikassa jossa asustelen. Jatkoja ajatellen voisin viihtyä hänen kanssaan jossiain luonnon helmassa vähän kestävyyttäkin vaativassa paikassa, jossa ei vältämättä olisi edes mukavuuksia.

    • Anonyymi

      Lähdettäisiin miehen kanssa lentämään kuumailmapallolla👋

    • Anonyymi

      Autiorannalla ❤️❤️❤️

    • Anonyymi

      Marjametsään, siellä ei ole kun täti ihmisiä :D

    • Anonyymi

      Unohtuneiden haaveiden luolaani.

      😂😂🤣🤣👵

    • Anonyymi

      Intuitiolla vastaan tähän että veisin hänet Sonnisaareen🙂 (koska hän tunnistaa aihealueen) mutta oikeesti me päätettäisiin asia yhdessä.

      Levollista yötä.
      🙏♡

      • Anonyymi

        Mä voisin tunnistaakkin ja lähteä sun matkaan. Koska pakkaan repun? 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voisin tunnistaakkin ja lähteä sun matkaan. Koska pakkaan repun? 🤗

        Kaksi eräJormaa ⛺️ matkailee...🥰 kiva.
        Jutskataan reppujutut face to face kun nähdään.

        Hyviä unia✨️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi eräJormaa ⛺️ matkailee...🥰 kiva.
        Jutskataan reppujutut face to face kun nähdään.

        Hyviä unia✨️

        Koska nähdään seuraavan kerran? 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska nähdään seuraavan kerran? 🤭

        Ei olla nähty vielä ensimmäistäkään kertaa 😝😏🙂


    • Anonyymi

      Jonnekin rauhalliselle seudulle, jossa saisimme olla vain kahdestaan.... ei muita häiriötekijöitä🤩

    • Anonyymi

      Sänkyyn veisin

      • Anonyymi

        Sähän oot nopean toiminnan mies tai nainen 😂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähän oot nopean toiminnan mies tai nainen 😂.

        Puutteessa oleva nainen


    • Anonyymi

      Minä en halua viettää sen naisen kanssa aikaa missään, koska en ole mitään hänelle. Olen vain joku turha ja salainen ihailija.

      • Anonyymi

        Höpö höpö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö!

        Älä yhtään höpöttele. Totta se on että en ole mitään. Miksi haluaisin viettää aikaani hänen kanssaan, jos en ole hänelle mitään? Ei sellainen ole kivaa kummallekaan. Olkoot paremmassa seurassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä yhtään höpöttele. Totta se on että en ole mitään. Miksi haluaisin viettää aikaani hänen kanssaan, jos en ole hänelle mitään? Ei sellainen ole kivaa kummallekaan. Olkoot paremmassa seurassa.

        Miksi luulet että et ole hänelle mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi luulet että et ole hänelle mitään?

        No ei ole ainakaan syytä epäillä että olisin jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole ainakaan syytä epäillä että olisin jotain.

        Mutta mitkä on ne syyt miksi uskot näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mitkä on ne syyt miksi uskot näin?

        En tiedä. Kai näen itseni vain niin vaikeana ja arkana ja jääräpäisenä, niin en voi ajatella että hän voisi minua pitää arvokkaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Kai näen itseni vain niin vaikeana ja arkana ja jääräpäisenä, niin en voi ajatella että hän voisi minua pitää arvokkaana.

        Nyt pois tuollaiset ajatukset, oot liian ankara itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt pois tuollaiset ajatukset, oot liian ankara itsellesi.

        Jos kaipaamasi mies on kaltaiseni, niin voisit olla hänen oma virustentorjuja. Torjuisit hänen tyhmiä ajatuksia. Kauniita unia.


    • Anonyymi

      Eikö rakkaat viedä aina Old Traffordille? Unelmien teatteriin. Tai no theathre of Dreams. Miten sen nyt haluaa suomentaa. Siellä aika menettää merkityksensä. Sir Alexin mukaan nimettiin aikoinaan Manchester Unitedin "until we score" lisäaika Fergie timeksi.

      • Anonyymi

        Hahaah. No ei united pelkällä lisäajalla pyttyjään voittanut


      • Anonyymi

        Sumusaaren pallokorvat! Hah.:D


    • Anonyymi

      Sellaisessa luontokohteessa, missä kumpainenkaan ei ole aikaisemmin käynyt ja molemmat haluaisivat paikkaan tutustua. Nyt etenkin, kun luonto näyttää parhainta väriloistoa.

      Pidetty viikonloppu olisi oikein kiva yhdessäololle.

      Mies naiselle

      • Anonyymi

        Lähtisin heti. Uskoisin, että meille molemmille luonto ja kaikki siihen liittyvä on tärkeää. Mikä olisikaan parempi paikka tutustua toiseen kuin kaunis hiljainen luonto ympärillä, eikä yhtään häiriötekijöitä, vain me kaksi. > hänelle sinne jonnekin


    • Anonyymi

      Ikeaan tietenkin. (Vinkki)

    • Anonyymi

      Hän veisi mut hullujenhuoneelle tai linnaan.

    • Anonyymi

      Lappiin tietenkin näin syksyllä. Mies sinä olet rakas minulle, älä aina epäile sitä.

      • Anonyymi

        Sinnepä juurikin. Sinäkin olet rakas minulle.

        Mies


    • Anonyymi

      Haluaisin mennä johonkin luontokohteeseen miehen kanssa. Kävellä, tutustua syvemmin ja puhua asiat mitkä on painanut mieltä pitkään. Paljastaa syvimmät ajatukset ja pelot.

      Luonnossa tunnen olevani omimmillani ja pystyn rentoutumaan, en jännitä, en jää etäiseksi. Haluaisin istua nuotion ääressä hänen syleilyssään. Tuntea hänen kätensä ympärilläni ja huulensa huulillani. Kaipaan niin, että itken.

      • Anonyymi

        Niin samaa mieltä kanssasi.☺️


      • Anonyymi

        Oletko tehnyt asian suhteen jotain, että toiveesi totuteutuisivat? Jos mahdollista, niin laita viesti tai soita hänelle, jota ajattelet.

        Niin, kun toisen ihmisen kanssa on mahdollista olla luonnossa, niin kyllähän jutteluiden ja yhdessä olemisen myötä on monesti saanut huomata, kuinka arvokas ja ainutlaatuinen ihminen onkaan.

        Mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tehnyt asian suhteen jotain, että toiveesi totuteutuisivat? Jos mahdollista, niin laita viesti tai soita hänelle, jota ajattelet.

        Niin, kun toisen ihmisen kanssa on mahdollista olla luonnossa, niin kyllähän jutteluiden ja yhdessä olemisen myötä on monesti saanut huomata, kuinka arvokas ja ainutlaatuinen ihminen onkaan.

        Mies

        Ei ole uskallus vielä riittänyt siihen. Miten nämä asiat tekeekin itselleen niin vaikeaksi. Kysymällähän se selviäisi.

        Niin, jotenkin ajattelen, että luonnossa ei ole mitään häiriötekijöitä, olen ns. turvallisella maaperällä 🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole uskallus vielä riittänyt siihen. Miten nämä asiat tekeekin itselleen niin vaikeaksi. Kysymällähän se selviäisi.

        Niin, jotenkin ajattelen, että luonnossa ei ole mitään häiriötekijöitä, olen ns. turvallisella maaperällä 🙂.

        Tsemppiä sinulle, rohkaise itsesi. Tuskin kaivattusi kuitenkaan pahastuu, jos laitat hänelle viestin tai muulla tavoin otat häneen yhteyttä. Ja jos niin kävisikin, että et saisi ajatuksellesi vastakaikua, niin ainakin olet yrittänyt ja tehnyt aloituksen.

        Mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsemppiä sinulle, rohkaise itsesi. Tuskin kaivattusi kuitenkaan pahastuu, jos laitat hänelle viestin tai muulla tavoin otat häneen yhteyttä. Ja jos niin kävisikin, että et saisi ajatuksellesi vastakaikua, niin ainakin olet yrittänyt ja tehnyt aloituksen.

        Mies

        Voi kiitos rohkaisusta! Tilanteestasi tarkemmin tietämättä, toivon että sullekin kääntyy kaikki parhain päin👍.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kiitos rohkaisusta! Tilanteestasi tarkemmin tietämättä, toivon että sullekin kääntyy kaikki parhain päin👍.

        Kiitos vaan. ☺️

        Kun aikaa riittävästi kuluu, niin olen vielä toiveikas, että kaikki kääntyy vielä parhain päin. Aikaa toivottavasti on vaikka kuinka paljon.

        Luonto on se, joka mahdollistaisi keskustelun myös niistä kaikista ikävimmistäkin asioista. Siellä olisimme ainoastaan me kaksin, ei muita. Siellä voi tuntea kaikkea sitä miltä sydämessämme tuntuu. Niin iloa kuin suruakin. Voi halata ja pitää toisesta kiinni. Sitä toivon, että elämä tuo vielä kaiken sen mahdolliseksi.

        Kaipaamani ihminen on minulle tärkeä ja arvokas.

        Mies


    • Anonyymi

      Hautausmaalle siellä pian lepään

    • Anonyymi

      Tiedä kehtaisko sanoa, vaikka se osoittaa mun olevan melko, niin mikä?
      Paikkaan, missä olisi läsnä vain me. Antaa keskustelun soljua, viedä eteenpäin, osoittaen kiinnostusta kuunnellen tarkoin. Katsoa kuin muita ei olis koskaan nähnytkään. Kuinka se näky siinä on juuri se, jota on halunnutkin katsoa. Hymyillä häntä katsoessaan, tarttua kädestä kiinni.

      • Anonyymi

        Minä tunnen yhden romantikon, tai ainakin hän itseään sellaiseksi väittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tunnen yhden romantikon, tai ainakin hän itseään sellaiseksi väittää.

        Kaikissa se romanttinen puoli on. Ei se vaan herää, jos ei herättäjää kohtaa.


    • Anonyymi

      Hotelliin

      • Anonyymi

        Tämä naiselta, (en ap) perustelut: ei häiriötekijöitä, hyvät tyynyt


    • Anonyymi

      Haaveilin siitä, että voitaisi viettää aikaa yhdessä luonnossa, kauniissa paikoissa. Hän on kokenut luontoretkeilijä, minä en niinkään, mutta rakastan luontoa ja yön (tai usemman yön) yli -reissu jonnekin luontokohteeseen on ollut pohdinnassa jo jonkin aikaa. Tämä ei olisi toki se paikka, jossa hänet juuri nyt tahtoisin ensiksi tavata, mutta myöhemmin. No, kaikki nämä haaveet jäivät toteutumatta, joten turha sen tarkemmin miettiä.

      • Anonyymi

        Samoja ajatuksia kanssasi. Kirjoituksessasi on asioita, jotka sopisivat myös itseeni.

        Miksi haaveesi jäi toteutumatta? Oletko jo luovuttanut, etteikö haaveesi vielä joskus toteutuisi?

        Itselläni on samankaltainen tilanne mitä kirjoitit. Olen kuitenkin luottavainen, että tulee vielä päivä, jolloin myös omat haaveeni yhteisistä retkistä luonnossa hänen ( naisen ) kanssaan vielä toteutuvat - matka jäi kesken.

        Luonto on parhaita paikkoja, missä on mahdollisuus kertoa myös syvimmät ajatukset toiselle ihmiselle, mitä ajattelee, mitä tuntee jne. Luonnossa on hyvä liikkua rauhallisesti niin, että kun samalla vaihtaa ajatuksia ja juttelee toisen ihmisen kanssa, niin samalla pystyy aistimaan luonnon rauhallisuuden. Yhden kahden yön reissut oikein kivoja.

        Tsemppiä ja kivaa syksyä sinulle, joka kirjoitit ajatuksesi 17.9.2022 klo 22.13. Jos mahdollista, niin kaupungin lähistöllä oleviin luontokohteisiin kannattaa käydä myös tutustumassa. Siellä on myös hyvä mahdollisuus haaveilla niitä retkiä, jotka haluaisit vielä tehdä. Olen vakuuttunut, että sinun haaveesi tulevat myös toteutumaan.

        Mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoja ajatuksia kanssasi. Kirjoituksessasi on asioita, jotka sopisivat myös itseeni.

        Miksi haaveesi jäi toteutumatta? Oletko jo luovuttanut, etteikö haaveesi vielä joskus toteutuisi?

        Itselläni on samankaltainen tilanne mitä kirjoitit. Olen kuitenkin luottavainen, että tulee vielä päivä, jolloin myös omat haaveeni yhteisistä retkistä luonnossa hänen ( naisen ) kanssaan vielä toteutuvat - matka jäi kesken.

        Luonto on parhaita paikkoja, missä on mahdollisuus kertoa myös syvimmät ajatukset toiselle ihmiselle, mitä ajattelee, mitä tuntee jne. Luonnossa on hyvä liikkua rauhallisesti niin, että kun samalla vaihtaa ajatuksia ja juttelee toisen ihmisen kanssa, niin samalla pystyy aistimaan luonnon rauhallisuuden. Yhden kahden yön reissut oikein kivoja.

        Tsemppiä ja kivaa syksyä sinulle, joka kirjoitit ajatuksesi 17.9.2022 klo 22.13. Jos mahdollista, niin kaupungin lähistöllä oleviin luontokohteisiin kannattaa käydä myös tutustumassa. Siellä on myös hyvä mahdollisuus haaveilla niitä retkiä, jotka haluaisit vielä tehdä. Olen vakuuttunut, että sinun haaveesi tulevat myös toteutumaan.

        Mies

        Kiitos sinulle mukavasta viestistäsi. Ne jäivät toteutumatta, koska havaitsin olleeni yksin tunteideni kanssa. Ja jääneeni niiden kanssa myös yksin. Olisin ollut iloinen ystävyydestäkin, mutta en sellaiseen ketään painosta. Minä valitsen itse ystäväni, muut tekevät tietysti samoin.

        Olen samaa mieltä ajatuksistasi luontoon liittyen. Toki rakkaan ihmisen kanssa on ihana viettää aikaa ihan vaikka kotonakin. Olen ihminen, joka kaipaa ja etsii sisäistä rauhaa, ja kauniin luonnon keskellä sen tavoittaminen edes hetkeksi on helpompaa.

        Toivotan myös sinulle Mies hyvää syksyä. Melko lähelläkin olisi tosiaan paljon kohteita joihin suunnata vaikka yksinkin. Ehkäpä otan lähiaikoina asiakseni tehdä pari tällaista päiväretkeä omin nokkineni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sinulle mukavasta viestistäsi. Ne jäivät toteutumatta, koska havaitsin olleeni yksin tunteideni kanssa. Ja jääneeni niiden kanssa myös yksin. Olisin ollut iloinen ystävyydestäkin, mutta en sellaiseen ketään painosta. Minä valitsen itse ystäväni, muut tekevät tietysti samoin.

        Olen samaa mieltä ajatuksistasi luontoon liittyen. Toki rakkaan ihmisen kanssa on ihana viettää aikaa ihan vaikka kotonakin. Olen ihminen, joka kaipaa ja etsii sisäistä rauhaa, ja kauniin luonnon keskellä sen tavoittaminen edes hetkeksi on helpompaa.

        Toivotan myös sinulle Mies hyvää syksyä. Melko lähelläkin olisi tosiaan paljon kohteita joihin suunnata vaikka yksinkin. Ehkäpä otan lähiaikoina asiakseni tehdä pari tällaista päiväretkeä omin nokkineni.

        Kiva kun pidit kirjoituksestani.

        Kirjoitat kyllä niin samalla tavoin kuin kaipaamani nainen minulle joskus sanoi ja kirjoitti.

        Aina ei tarvitse asioissa edetä ystävyyttä pitemmälle. Ystävyyskin ihmisten välillä on yhtä tärkeää ja arvokasta.

        Minullekin riittäisi ystävyys kaipaamani naisen kanssa.

        Mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun pidit kirjoituksestani.

        Kirjoitat kyllä niin samalla tavoin kuin kaipaamani nainen minulle joskus sanoi ja kirjoitti.

        Aina ei tarvitse asioissa edetä ystävyyttä pitemmälle. Ystävyyskin ihmisten välillä on yhtä tärkeää ja arvokasta.

        Minullekin riittäisi ystävyys kaipaamani naisen kanssa.

        Mies

        Ystävyys on ilman muuta arvokasta. Ensisijaisesti olisin kyllä toivonut juuri häneltä rakkautta. No, taisin jäädä ilman kumpaakaan, eikä nyt auta kuin jatkaa tätä matkaa maan päällä. Onnea sinulle ajattelemasi naisen suhteen, ehkä päädytte ainakin ystävyyteen!


    • Anonyymi

      Aikanaan tuli niin monta vastaan jotka sanoivat myös niin 😂🤣😅

    • Anonyymi

      Äää, en oo koskaan ajatellut, mulle riittänee, kun saan tehdä hänen kanssaan töitä nii kui ennenkin siellä köökissä auttaa ja saan hänen yhden tai kahden katseen takaisin, mä myöhästyin..MÄ TARVIIIIÌIIN HÄNTÄ, ei mene päivääkään, etten ajattelisi sitä aikaa. Mä tajusin sen nii vasta jälkeen. Se on mun toive!!

    • Anonyymi

      Ihan missä vaan. Lopulta, kun sydämet on lähekkäin, ei muulla ole väliä.

      • Anonyymi

        Siis sylikkäin aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sylikkäin aina.

        Ei vaan ihan missä vaan.


    • Anonyymi

      Mun nahkasohvalle halimaan.

      • Anonyymi

        Nahkasohva voi olla aika liukas, kokemusta on 🙂


    • Anonyymi

      Omalle mökilleni. Sytyttäisin takan ja kynttilät. Pyytäisin ottamaan rennosti sohvalla kylmän oluen kera, kun itse laittaisin meille lämpimiä voileipiä ja juustotarjottimen. Jotka nauttisimme hyvän viinin kera. Lämmittäisin saunan ja nauttisimme lämmöstä jutellen ja toisiimme tutustuen. Saunan jälkeen voisimme istua sohvalla kynttilän valossa ja olla vaan. Nukkumaan haluaisin käpertyä hänen kainaloonsa ja tuntea hänen ihonsa lämmön. Aamulla hyvin levänneenä voisin käteni aloittaa tutkimaan hänen niskaansa, selkäänsä... suudella pitkään, kuin tutustuen toisen jokaiseen soluun.

      • Anonyymi

        Huikeita lupauksia, olet ilm nainen. Mutta onko se noin helppoa käydä toisen iholle, ennen tuntemista selkää nuuskimaan? ( en ap. )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huikeita lupauksia, olet ilm nainen. Mutta onko se noin helppoa käydä toisen iholle, ennen tuntemista selkää nuuskimaan? ( en ap. )

        Jos hän olisi mökille jo tullut kanssani ja samaan sänkyyn kaatunut nukkumaan niin tuskin ottaisi pahakseen kosketustakaan. Tutustumista sekin olisi. Hänen nukkuessaan kyllä salaa nuuhkaisisin hänen surffitukkaansa 😍.


    • Jos törmättäisiin ulkona, niin ensin veisin koiran sisälle. Sitten mentäisiin johonkin kahville juttelemaan. Kodin lähellähän on paljon mahdollisuuksia. Sen pidemmälle en ole asiaa miettinyt. Mitään valmiita suunnitelmihan ei kannata rakennella, kun paljon riippuu toisestakin, tunnelmasta ja mielialasta.

    • Anonyymi

      Kiva kysymys!! Mutta ihmisen vieminen kokemuksien ja tuntemuksien saamiseksi on hieman valheellista ja oikea todellisuus saattaa hämärtyä. Ihmisten alkaessa etsimään kiintopisteitä ja matkakohteita, on arkielämässä tyytymättömyyden merkkejä, joita yritetään elvyttää. Rakkaan kanssa on kaikki hyvin, kun hidas herääminen sunnuntaiaamuna, saa iloisen mielen ja yhteisen pyhäpäivän suunnittelun viriämään. Ulkoilu, lempi ruoka ja lempeä yhdessä olo hoitaa viikon työ rasitukset unholaan. Jos kaipaa joskus kaunista yhteistä ihasteltavaa, kannattaa valita karusellin sijasta rauhallinen idylli, missä voi kuull toisen sydämen lyönnit.



      https://youtu.be/eEUMwDwUkWM

      • Anonyymi

        Tosi hyvä tuo vika lause ( en ap)


    • Anonyymi

      Mastomäelle kävelylle.

      • Anonyymi

        Taidat olla M?? Nyt kärähdit. :)))))))))


    • Anonyymi

      Lenkille veisin tämän viisaan ja älykkään naisen, tai pelaamaan tennistä.

      T. Ensimmäinen sinunlaisesi.. olet myös sinä minulle.

    • Anonyymi

      Vien hänet paikkaan missä jokainen päivä on elämisen arvoinen. Paikkaan missä on rakkautta ja ystävyyttä. Paikkaan missä vain hän on se oikea. Paikkaan missä hän saa olla hän. Paikkaan nimeltä koti.

      • Anonyymi

        Ihanasti kirjoitettu


      • Anonyymi

        ❤❤❤❤❤


    • Anonyymi

      On pari ideaa mitä vois toteuttaa.
      Ehkä ne vain odottaa sitä oikeaa kenen kanssa niitä voi alkaa toteuttaa.

      • Anonyymi

        Mulla myös kaikenlaisia välineitä ostettuna. Kunhan sais naisen houkuteltua luolaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla myös kaikenlaisia välineitä ostettuna. Kunhan sais naisen houkuteltua luolaani.

        Pornoluola vai kidutusluola?


    • Anonyymi

      Melkein missä vain. Mieluiten kuitenkin rauhassa kahden nyt tällä hetkellä.

    • Anonyymi

      Mäntyharjulle hirsihuvilaan koe näytöksiin!🤩😍

    • Anonyymi

      ...

    • Anonyymi

      ...

    • Anonyymi

      Halusin lähteä monen päivän hevosvaellukselle Lappiin. Hankalampi yhtälö taitaa olla saada hänet sinne mukaan.

      -heppatyttö

    • Anonyymi

      Ehkä sellaiseen vanhemmillle ihmisille tarkoitettuun tanssipaikkaan, tai ehkä siellä voisimme kohdata ensimmäisen kerran ensi keväänä, puolen vuoden päästä.

      • Anonyymi

        Miksi noin pitkän ajan päästä?


    • Anonyymi

      Eräkämppään keskelle korpea. Ei sisävessaa, ei juoksevaa vettä. Kamina on, eli puiden kantoa ja mökin lämmitystä. Valaistus kynttilöin ja/tai myrskylyhdyin. Ei tv:tä ei radiota. Kaminan päällä hautuu padassa riistapaisti, jonka kanssa kuoripotut ja puolukoita kerätään lisukkeeksi.

    • Anonyymi

      Puiston penkillä.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe