Sinä paranet, nyt!

Anonyymi-ap

Sellaiset hurmoshoidot tulisi saada yhteiskunnan seurantaan samoin kuin ne uskonnon varjolla tehtävät parantamiset ja sielunhoidot pitäisi luokitella samaan ryhmään kuin valelääkärinä toimiminen ilman terveydenhoidon ammattitutkintoa.

8

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aloitus on täyttä asiaa.

• Anonyymi

Saatana ei tietenkään tahdo, että Jumala parantaa jonkun ihmisen hänen
      synneistään. Ei hän tahdo myöskään, että Jumala parantaa ruumiillisia sairauksia.
      Hän tahtoo tietenkin, että ihminen sairastaa ja kärsii, ja että lääketehtaat saavat myydä lääkkeitä, joiden kehittäminen on maksanut osakkeiden omistajille satoja miljoonia euroja.

Raamattu ilmoittaa, että tämä maailma ja sen ihmiset ovat Saatanan vallassa.
      Sen tähden maailman ihmiset vastustavat Jumalaa ja Jeesusta Kristusta ihan kaikessa.

Monesti myös uskovien yhteydessä on ihmisiä, jotka vastustavat kaikkea Jumalan toimintaa. Sen he tekevät ymmärtämättömyyttään ja väärän opetuksen seurauksena.

Ketä me palvelemme ja ketä tottelemme ja kenen asiaa viemme eteen päin ratkaisee mitä me puhumme. Jumalan palvelija tuo esille Jumalan tahtoa ja Jumalan sanaa. Saatanan palvelija tuo esille Saatanan tahtoa ja hänen ilmoituksiaan.

• Anonyymi

Joskus Jeesus saa olla mukana uskovien tilaisuuksissa jos istuu hiljaa takapenkissä eikä tee mitään. Mutta sitten on myös tilaisuuksia, joissa Jeesus toivotetaan tervetulleeksi ja Häneltä pyydetään Sanaa sekä myös tekoja ja niitä odotetaan. Silloin Jeesus pääsee esille ja puhuu sekä tekee tahtoaan. Ja Hänen tahto on puhua ja tehdä ihmisille hyvää. Ja tätä tahtoa Saatana vastustaa. Tämä palsta on yksi todiste tälle vastustukselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus Jeesus saa olla mukana uskovien tilaisuuksissa jos istuu hiljaa takapenkissä eikä tee mitään. Mutta sitten on myös tilaisuuksia, joissa Jeesus toivotetaan tervetulleeksi ja Häneltä pyydetään Sanaa sekä myös tekoja ja niitä odotetaan. Silloin Jeesus pääsee esille ja puhuu sekä tekee tahtoaan. Ja Hänen tahto on puhua ja tehdä ihmisille hyvää. Ja tätä tahtoa Saatana vastustaa. Tämä palsta on yksi todiste tälle vastustukselle.

"Jeesus "PÄÄSEE" lähelle . . .

"Minulle on annettu KAIKKI VALTA taivaassa ja maan päällä"
        Matt: 28:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jeesus "PÄÄSEE" lähelle . . .

"Minulle on annettu KAIKKI VALTA taivaassa ja maan päällä"
        Matt: 28:

Ei siellä helluntailaisten kaatolahkoissa mitään Jeesuksia ole lähimaillakaan.

Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.

Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siellä helluntailaisten kaatolahkoissa mitään Jeesuksia ole lähimaillakaan.

Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.

Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

Helluntailaiset ovat kapinassa Jumalaa ja Jeesusta vastaan kieltämällä sanan totuudet heti syntiinlankeemuksestaa alkaen ja joutuvat sitten keksimään niitä omia selityksiään joka paikkaan.
        Helluntailaisten mukaan syntiinlankeemus eli perisynti ei tehnyt heihin mitään vaikutusta a he ovat Jeesuksen kaltaisia täysin synnittömiä heti maailmaan syntyissään.

Eli ihan samat väitteet, mitä käärme puhui naiselle paratiisissa, kun väitti Jumalaa valehtelijaksi, kun Jumala sanoi naiselle, että heti kun siitä kielletystä puusta ihminen syö joutuu perisynnin vuoksi hengellisesti kuolleeseen tilaan ja eroon Jumalasta ja tulee monta muuta kirousta mukanaan ja tulee karkotetuksi kuoleman ja katoavaisuuden alaisena pois paratiisista ja enkeli laitetaan vartioimaan ikuisen elämän puuta miekka kädessä.

• Anonyymi

Kirkon lahkot Luther Säätiö ja STLK kastavat vauvat pakolla kirkon veronmaksajiksi, jotta pride-papit saisivat palkkansa.
      Lisäksi pitää maksaa kymmenykset lahkoille.

• Anonyymi

Koita rauhoittua.
        Sulla menee puurot ja vellit sekaisin, Parhamit, Hitlerit, Putinit ja Pirut, Ollssenit ja Ylivainiot, kymmenykset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7748
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3722
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1160
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      973
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe