Tempauksen jälkeinen elämä ja 1000-vuotinen valtakunta

Anonyymi

Myös helluntailaiset ovat eräänlaisia adventisteja koska he odottavat tempausta samoin kuin adventistit.

Kun helluntailaiset ja adventistit ovat temmattu taivaan pilviin koska he uskovat pelastuvansa tapahtuu vielä sen jälkeen suuria asioita.
Tulevatko helluntailaiset rakentamaan iankaikkista paratiisia maanpäälle?

Käsikirjoitus kronologisesti
1. Liittyminen helluntai/adventtiseurakuntaan jäseneksi kasteen kautta
2. Tempaus
3. 1000-vuotinen valtakunta
4. Paratiisin rakentaminen helluntaipiirustuksilla
5. Iankaikkinen helluntailaisten elämä adventistien kanssa

18

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Adventistit eivät käytä termiä tempaus eikä ylösotto. Nämä ovat kaltaistesi helluntailaisten termejä.

• Anonyymi

Adventisteista ei tosiaan tiedä mitä he tarkoittavat raamatuntulkinnoillaan.
        Heidän jumalansa on sapatti väärän profeetan hengessä.

• Anonyymi

Toisessa tulemisessaan Jeesus vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen.

1234567---

• Anonyymi

Saa nähdä milloin Suomeen tulee herätys ja Seitsemännen Päivän Helluntaikirkko.

• Anonyymi

Helluntailaisten uskonelämän kaksi suurinta pointtia
      1. Helluntaiseurakunnan jäseneksi kasteen kautta
      2. Ylötempaus

• Anonyymi

Siellä ne nuoret helluntaineitsyet tanssivat kultakaupungissa jossa helmiportit pastorien iloksi?

• Anonyymi

Ainoa kohta Raamatusta tanssista.

>>> Ja Herodiaan tytär tuli sisälle ja tanssi, ja se miellytti Herodesta ja hänen pöytävieraitaan. Niin kuningas sanoi tytölle: "Ano minulta, mitä ikinä tahdot, niin minä annan sinulle".
        Ja hän vannoi tytölle: "Mitä ikinä minulta anot, sen minä annan sinulle, vaikka puolet valtakuntaani".
        Niin hän meni ulos ja sanoi äidilleen: "Mitä minä anon?" Tämä sanoi: "Johannes Kastajan päätä". <<<

Vieläkö Helluntaikirkossa naiset tanssivat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>>> Ja Herodiaan tytär tuli sisälle ja tanssi, ja se miellytti Herodesta ja hänen pöytävieraitaan. Niin kuningas sanoi tytölle: "Ano minulta, mitä ikinä tahdot, niin minä annan sinulle".
        Ja hän vannoi tytölle: "Mitä ikinä minulta anot, sen minä annan sinulle, vaikka puolet valtakuntaani".
        Niin hän meni ulos ja sanoi äidilleen: "Mitä minä anon?" Tämä sanoi: "Johannes Kastajan päätä". <<<

"Johannes Kastajan päätä"
        +++ naiset!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suuri Raamatun opettja ja kuin jumala kirjoitti: "Ainoa kohta Raamatusta tanssista.
        >>> Ja Herodiaan tytär tuli sisälle"

• Anonyymi

Helluntailaiset eivät ole alkujaan olleet lainkaan "adventisteja", nykypäivänä saattaa olla toisin, sillä myös hellareihin on tarttunut tuo juutalaiseksi tekeytyminen = Kristuksen kieltäminen monin eri tavoin.

Mm. Jeesuksen ylösnousemuspäivän (Kristittyjen pääjuhla) halveksunta ja sen päivän juhliminen, jolloin Jumala ei tehnyt työtä ja jolloin Kristus oli kuolleena haudassa.

Sapattia viettävät ainoastaan antikristityt, kuten juutalaiset ja eri okkultistit (saatananpalvojat ja noidat) ja valhejuutalaiset / valhekristityt adventistit helluntailaiset.

Ei voi muka palvella samaan aikaan sekä Elävää Jumalaa, mutta samalla myös kuollutta Jumalaa.

Jeesuksessa kristityillä on aina hengellinen ylösnousemus ja työpäivä.

• Anonyymi

Kylläpä on sekavaa sepustusta !

• Anonyymi

Myös nimitys "Tempaus" on epäkunnioittava ja epäpyhä nimitys 1. ylösnousemukselle. Tuollaistakaan termiä ei Raamatun UT:ssa ole.

Hellarit vain opilliseen tapaansa ovat irrottaneet yhden sanan sen laajemmasta yhteydestä ja ovat tehneet siitä yksittäisen opin.

1.Tess. 4: 13-
        13 Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niin kuin muut, joilla ei toivoa ole.
        14 Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan.
        15 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
        16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasuunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
        17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, TEMMATAAN yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
        18 Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.

Ilm. 20:6 Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ENSIMMÄISESSÄ YLÖSNOUSEMUKSESSA; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.

Tapahtuman nimi on Ensimmäinen Ylösnousemus.

Tässä ylösnousemuksessa kuolleet nousevat haudoistaan ja elävät nopeasti "temmataan" ylös Jeesuksen luo. Kuolleita ei "temmata".

Tapahtuma on pyhä, ei mikään helluntailainen, epäpyhä lavashow eri temppuiluineen ja tempauksineen.

• Anonyymi

Nyt tämän ajan Herodiaan tyttäret vaativat vadille Kristittyjen kirkkojen pappeja, jotka kastavat lapsia Jeesuksen omiksi.

Ilm. 12:17

Lohikäärmeen raivo yltyi, ja se lähti sotimaan naisen muita lapsia vastaan, niitä, jotka ovat uskollisia Jumalan käskyille ja Jeesuksen todistukselle.

• Anonyymi

Menehän siitä helluntaikirkkoon temmattavaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menehän siitä helluntaikirkkoon temmattavaksi.

Tytär ja äiti vihasivat Johannen Kastajaa.
        Nyt helluntailaiset vaativat lapsena kastettujen päätä vadille.
        Kysymyksessä on lopunajan lahkolaisuudesta.

• Anonyymi

Vauvakastetut ovat kirjoittaneet, että he eivät lähde ylöstempaukseen. Olen samaa mieltä.

• Anonyymi

Vauvakastetutkin voivat pelastua, jos uskovat Jeesukseen. Silloin heidätkin temmataan muiden uskovien kanssa Jeesuksen luo taivaan häihin seitsemäksi vuodeksi. Tänne jäävienkin on vielä mahdollista pelastua, mutta ei enää yksin armosta, vaan tarvitaan omia tekojakin. Ei saa ottaa sitä merkkiä. Joutuu luultavasti mestatuksi tai kuolee nälkään, kun ei voi ostaa eikä myydä.

• Anonyymi

Ylöstempauksen jälkeisen elämänne voitte viettää vaikka omassa hanurissanne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toni Niemisen lapset otettu huostaan

Heidi Nieminen, Tonin ex vaimo onko kyseessä? Eihän Tonilla ole muiden naisten kans enää niin pieniä lapsia? Eli mitä siellä on tapahtunut? Neljä last
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      3105
    2. Oma kansa ensin?

Mitä tarkoittaa oma kansa ensin? Mihin verrattuna. Muitten kustannuksella? Miten voisimme olla erillään maailmasta? Mikä on se kansa, joka on vauras
      Maailman menoa
      460
      1888
    3. Yllätys! Maajussille morsian -sarjan maajussi ja tangokuningatar v. 2019 Temptation Islandissa!

Oooo, Maajussille morsian kohtaa Tempparit… Aika villiä. Mitä tunteita herättää, aiotko katsoa nyt Temptation Islandia, jos olet katsonut Maajussill
      Tv-sarjat
      13
      1431
    4. Soini lähdössä viemään persuilta ääniä

Soini harkitsee lähtevänsä jo seuraavissa eduskuntavaaleissa ensi keväänä ehdokkaaksi. Myös EU vaalit parin vuoden kuluttua häntä kiinnostavat. Aika m
      Perussuomalaiset
      122
      1375
    5. Taas sun kuvaasi

katselin 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      58
      1030
    6. Bonussyy seuraavan askeleen ottamiselle

Huvittaa jo valmiiksi joidenkin reaktio jos tulevaisuudessa näkevät meidät yhdessä.
      Ikävä
      57
      869
    7. Siivooja Auri Kananen ei hätkähdä "mörskäkoteja": Tuhohyönteisiä, tiskit likoamassa pari vuotta...

Kananen siivoaa järkyttävään kuntoon päässeitä koteja - ja elättää itsensä somesisällöillä. Vastaan on tullut kaikkea maan ja taivaan väliltä: vuosien
      Maailman menoa
      12
      836
    8. Venäjän rintama romahtanut. Lännen pitää alkaa miettiä pilkotaanko venäjä useaksi pikkuvaltioksi

Venäjän rintama näyttää romahtaneen täysin myös Hersonin suunnalla. Asiasta twiittaa muun muassa sotahistorian asiantuntija ja suomenkielistä Ukraina
      Maailman menoa
      183
      820
    9. En oikein tiedä mitä mun pitäisi tehdä

Mies, auttaisitko minua? Sinä olet ihana, mutta toisinaan aiheutat minulle ahdistusta. Olen niin sekaisin ja se on sun syy. Miksi tämä on niin vaikeet
      Ikävä
      68
      785
    10. Persut erotti rokotekriitikon

Turun ”korona­paasaaja” heitettiin ulos perus­suomalaisten ryhmästä: https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000009111451.html?share=b969f2bb00583cc8f0a2
      Maailman menoa
      176
      759
    Aihe