En koksaan enää ole se ihana ihminen joten olkaat hyvä vain

Anonyymi-ap

Tämä yhteiskunta on niin selkeä hyväksikäyttämisyhteiskunta, että ei mitään.
Huolella ne viroissa olevat ämmät veivät jokaisen mahdollisuuden kohotta elämää. Mutta voi, nyt pitäisikin vielä olla se kiltti ja kiva ihminen joka tulee auttamaan, eikös? MUTTA HEI EN OLE YHTÄÄN SELLAINEN KIVA ENÄÄ; OLEN ILKEÄ!

Ne muut ovat niitä kynnysmattoja, minä sentään olen laittanut vastaan enkä suostunut olemaan joku ihme kynnysmatto.

9

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En minä ole tässä se orja vaan ne jotka suostuvat pitämään tätä yhteiskuntaa pystyssä tässä muodossa jossa osalta viedään kaikki. Nyt minulla edelleenkään EI ole mitään!
      Koska olin se mukava ja rehti.

    • Anonyymi

      Olen ollut jossain v..kursseilla ja muissa ja OLIN oikeasti sitä kurssin vetäjää parempi!
      Minulle on tehty vedätys jossa minua yritetään vain käyttää jonain muusana.

      • Anonyymi

        Ja tämän jälkeen systeemattisen estämisen jälkeen edelleen ( paljastaa vedätyksen) kelpasinkin hyvin ja, ja sinne ne minua yrittävät pakottaa HOITAMAAN JOTAIN! Kehitysvammaiset ovat varmasti tämä ryhmä!

        Mutta voih, minä olenkin nykyään erittäin ILKEÄ!
        Myönnän kokevansa suurta halua tökkiä nauloja kehitysvammaisten jalkoihin! Nyt minulla ei olekaan koskaan yhtään mitään töitä, olkaat hyvät! Koska vain minä olen kaikista kauhein!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämän jälkeen systeemattisen estämisen jälkeen edelleen ( paljastaa vedätyksen) kelpasinkin hyvin ja, ja sinne ne minua yrittävät pakottaa HOITAMAAN JOTAIN! Kehitysvammaiset ovat varmasti tämä ryhmä!

        Mutta voih, minä olenkin nykyään erittäin ILKEÄ!
        Myönnän kokevansa suurta halua tökkiä nauloja kehitysvammaisten jalkoihin! Nyt minulla ei olekaan koskaan yhtään mitään töitä, olkaat hyvät! Koska vain minä olen kaikista kauhein!

        Olin erittäin kiva, ahkera, rehti, kauniimpi kuin moni ja sain jatkuvaa estämistä jokaiseen yritykseen opiskella. Ja NIIN kun aina täydet pisteet saatuani OLIN KUITENKIN JOTENKIN KUMMAALLISESTI SYNTI, niin en saanutkaan arvokkaita ominaisuuksiani käyttöön niin, että minäkin saisin jotain.
        Minulla ei ole yhtään sellaista kärsivällisyyttä jota tarvitaan hoitotyössä jossa on kärsivällisyyttä vaativaa hoitoa tarvitseva potilas! Saan aina raivoreagtion jos joku laittaa kenkiä pari minuuttia enemmän. Ei sillä ole mitään väliä sillä minä en joudu sitä tekemään sillä olen ainoa ihminen joka on ILKEÄ tästä lähtien! Kaikki muut saavat tehdä kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin erittäin kiva, ahkera, rehti, kauniimpi kuin moni ja sain jatkuvaa estämistä jokaiseen yritykseen opiskella. Ja NIIN kun aina täydet pisteet saatuani OLIN KUITENKIN JOTENKIN KUMMAALLISESTI SYNTI, niin en saanutkaan arvokkaita ominaisuuksiani käyttöön niin, että minäkin saisin jotain.
        Minulla ei ole yhtään sellaista kärsivällisyyttä jota tarvitaan hoitotyössä jossa on kärsivällisyyttä vaativaa hoitoa tarvitseva potilas! Saan aina raivoreagtion jos joku laittaa kenkiä pari minuuttia enemmän. Ei sillä ole mitään väliä sillä minä en joudu sitä tekemään sillä olen ainoa ihminen joka on ILKEÄ tästä lähtien! Kaikki muut saavat tehdä kaiken.

        Olen aina ollut henkilö joka halua, että asiat tehdään nopeasti! Kaikenlaiset vitkuttelut ovat saaneet minut kokemaan halua heittää seinään kaikki huonekalut! Tämä on se oikea tunne mikä minulle tulee! Se vaatii minulta aina kärsivällisyys harjoitusta ja pakotan itseni olemaan rauhallinen. olen aina ollut tällainen ihminen, temperamenttini on ollut nopea. En sovellu koskaan pitkään kestävään hoitotyöhön!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aina ollut henkilö joka halua, että asiat tehdään nopeasti! Kaikenlaiset vitkuttelut ovat saaneet minut kokemaan halua heittää seinään kaikki huonekalut! Tämä on se oikea tunne mikä minulle tulee! Se vaatii minulta aina kärsivällisyys harjoitusta ja pakotan itseni olemaan rauhallinen. olen aina ollut tällainen ihminen, temperamenttini on ollut nopea. En sovellu koskaan pitkään kestävään hoitotyöhön!

        En kestä olla millään sellaisen ihmisen lähellä jolta menee tuhottomasti aikaa arkisiin asioihin! _Kenellä menee? kehitysvammaiset ovat henkilöitä jotka tarvitsevat vain pitkäjänteisiä ihmisiä jotka eivät koe tarvetta kiireeseen.
        Olen kaikissa ihme testeissä ollut henkilö joka ei sovellu palvelualalle!
        No mitä minulle tyrkyttää joka akka?
        Mitä sitä vi...n akka vaivaa kun se ei älyä mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kestä olla millään sellaisen ihmisen lähellä jolta menee tuhottomasti aikaa arkisiin asioihin! _Kenellä menee? kehitysvammaiset ovat henkilöitä jotka tarvitsevat vain pitkäjänteisiä ihmisiä jotka eivät koe tarvetta kiireeseen.
        Olen kaikissa ihme testeissä ollut henkilö joka ei sovellu palvelualalle!
        No mitä minulle tyrkyttää joka akka?
        Mitä sitä vi...n akka vaivaa kun se ei älyä mitään!

        En tule koskaan tekemään yhtään mitään kiitokseksi sille akkalaumalle joka on torbedoinut minun todelliset, minulle sopivammat yritykseni edistää niitä asioita joita teen paremmin kuin se joku toinen!


    • Anonyymi

      Olen muuttunut erittäin ilkeäksi ihmiseksi joten en sovellu näköjään enää mihinkään.
      Tästä lähtien kovetan viimeisetkin inhimillisyyden tunteet!

    • Anonyymi

      KOSKAAAN!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2082
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      168
      1618
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1302
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1168
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1048
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe