https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b4d357c2-6c43-447e-8139-4d2c1ee43325
"Kuka tahansa voi rekisteröidä minkä tahansa ulkomailta tuodun ajoneuvon nimiinsä Suomessa. Trafin ohjeen mukaan katsastuskonttorin ei tarvitse enää kysyä, onko rekisteröijä auton omistaja. Riittää, kun mukana on rekisteriote ja verot maksettu."
Tästä varmaan luovuttiin uuden tietojärjestelmän myötä, joka ei mahdollistanut tuota vanhaa prosessia ja sen muutostyö olisi maksanut 200 miljoonaa euroa, joten siitä päätettiin luopua tietojärjestelmähankinnan yhteydessä.
Trafikomedia
Anonyymi-ap
0
309
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291340
- 1191172
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap101989Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279870- 113867
- 48745
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi20745- 52719
- 29701
- 49619