Miltä nyt tuntuu, kun kesän hulina ja ihmisvilinä on kaikonnut ja kaupunki vaipunut normaaliin horroksenomaiseen tilaan ? Mä koen tämän aika meditatiivisena, mutta kyllä silti vähän ahdistaa, kun kävelee Vuorikadulla 18 aikoihin ja ainoastaan pari muuta ihmistä on näkyvissä... Puhumattakaan syrjäkujista.
Syksyn hiljaisuus
6
1231
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvältä tuntuu.
- Anonyymi
Hyvä tilanne. Hanko on taas Hankolaisilla.
- Anonyymi
Ai että oli hyvä mesta 70-luvulla nimittäin disco Angleterre (en ole varma menikö nimi oikein). Siellä oli ilmainen jukeboxi ja CCR:n "have you ever seen the rain" oli just tullu ja todella soi koko ajan kuten muutkin hyvät biisit.
Tultiin Hyvinkäältä (4 jäbää) moikkaa Hankoon muuttanutta frendiä ja nastaa oli!
t.Raimo vm54
- Anonyymi
fisting cafessa kaikki hyvin. lähes jokaisella nyrkki hanurissa
- Anonyymi
Hangossa on ihan parasta se kun tammikuussa voit kävellä arkipäivänä Bulevardin päästä päähän ja usein ei tule ainuttakaan ihmistä vastaan. Se on ihanaa ja jotain jota osaa kaivata vasta sen menetettyään!
- Anonyymi
Ei tunnu miltään. Paitsi ettei ihmispaljous vituta tällä hetkellä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465711Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki532978- 1832625
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102301- 272063
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k122006törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151716- 1451305
- 131207
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611133