Maalle vai kaupunkiin ?

Anonyymi-ap

Kummassa haluat asua hänen kanssaan? Näin galluppina........

57

651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maalla asuisin itse. Tosin ei missään ihan korvessa.

      • Anonyymi

        Ei kuulu sulle, eikä muillekaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulu sulle, eikä muillekaan!

        Mikä ei kuulu minulle?


    • Anonyymi

      En lähde hakee mitään angstii jostai perä hikiältä, eli asun mieluummin kaupunki alueella. Tulee ihan kauhun ajatus kun ajattelen jotain pikku maalaiskylää ja syksyiltaa. Ei, kiitos!

      • Anonyymi

        Monet kauhuleffat alkaa sillä tavalla, että ajetaan vahingossa sisäsiittoiseen kylään


    • Anonyymi

      Asun vaimoni kanssa.

    • Anonyymi

      Sekä että jos mahdollista.

    • Anonyymi

      Maalta pääsee kaupunkiin tarvittaessa.

      • Anonyymi

        Kokemuksella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemuksella?

        Kylläpä näin.


      • Anonyymi

        Olen myös haaveillut aina asuvani maalla, josta matkustan kaupunkeihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös haaveillut aina asuvani maalla, josta matkustan kaupunkeihin.

        Kyllä täällä lääniä riittää, asuntokauppa käy kuumana :)


    • Anonyymi

      Asun meren rannalla talvet ja maalla järven rannalla .

    • Anonyymi

      Asua? En ajatellut tähän aikaan aioin poistua täältä tulevaisuudessa.

    • Anonyymi

      Siellä missä molemmat viihtyisivät. 😉

    • Anonyymi

      Lähden sinne yksin

    • Anonyymi

      Maalla asuisimme pienessä punaisessa mummonmökissa onnellisena ja rakastuneina🌷🌼🌻🌺🌹🥀🏵️kukkakedon ympäröimenä ja tietysti meillä olisi paljon eläimiä🐈🐕🐩🐒🐎🐂🐄🐖🐑🐏🐁🐔🐤🐦🐧🐓.

      • Anonyymi

        vähänkö siistiä


      • Anonyymi

        Tää kuulostaa ku mun puheelta, kannatan! 😀


    • Anonyymi

      Jiin kartanoon maalle.

      • Anonyymi

        Tere tulemas.


      • Anonyymi

        Ohi!


    • Anonyymi

      Maalla viihdytään molemmat

    • Anonyymi

      Kun sain mahdollisuuden reilun vuoden verran häneen (naiseen) tutustuttua, niin hänen luonaan kaupungissa olisi hyvä olla. Kerran sain hänen luonaan viettää lähes viikon. Hänestä ja hänen kodistansa hehkui lämpö, jota sain kokea useita kertoja. Aivan upea paikka ympäristöineen ja se meren läheisyys mikä minua viehätti suuresti. Siis kyseisessä kaupungissa voisin asua mielelläni.

      Olen kuitenkin ajatellut, että hän nauttisi myös paikasta "maalla", missä, hänet tuntien, hän voisi toteuttaa kaikkia niitä asioita, mitä hän tykkää tehdä kuten ruohonleikkuuta, viinimarjojen ja mansikoiden sekä kukkien, perunoiden ja juureksien kasvattamista, puiden pilkkomista jne. Kuitenkin hänen toiveidensa mukaan. Useita kertoja viikossa voisimme lämmittää savusaunan, missä saisimme saunavastalla lempeästi toisiamme vihtoa. Maalla on odottamassa häntä jo se punainen talo.

      Eli meillä olisi kaksi paikkaa missä voisimme asustella. Viikolla, kun hän käy töissä, niin silloin kaupungissa ja ajeleisimme sitten viikonloppuisin maalle.

      Olen haaveillut ja myös luottavainen siihen, että haaveeni tulevat vielä toteutumaan, jos ei ihan heti, niin jossain vaiheessa kuitenkin.

      Ihanaa viikonloppua hänelle, kaipaamalleni naiselle sinne kaupungin "sykkeeseen".

      Mies maalta

    • Anonyymi

      En missään jos hän ei rakasta minua ikuisella rakkaudelle. Tiedoksi, naiselle, Mieheltä.

      • Anonyymi

        Naisen rakkauden mitta on miehestä ja kodista huolehtiminen.
        Mies sivusta.


      • Anonyymi

        Miksi epäilet ettei hän rakastaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi epäilet ettei hän rakastaisi?

        Koske me ei olla kasvotusten ja suoraan toisillemme rakkautta tunnustettu koskaan. Sitten vasta voi ihan tosissaan uskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koske me ei olla kasvotusten ja suoraan toisillemme rakkautta tunnustettu koskaan. Sitten vasta voi ihan tosissaan uskoa.

        Ollaanko muuten sitä ilmaistu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaanko muuten sitä ilmaistu?

        Me ei olla ilmaistu.


    • Minä haluaisin asua Espoossa. Kesät maalla menettelee, mutta pimeys, valkoinen värittömyys, kylmyys ja lumityöt talvella ei kiinnosta.

      • Miksi juuri Espoossa?


      • randombypasser kirjoitti:

        Miksi juuri Espoossa?

        Mulla on sydämessä läppävika ja olen siitä Jorvin sairaalan kontrollissa. Ei huvita missään muualla leikkauttaa jos ei ole pakko.


      • lounas.ajatus kirjoitti:

        Mulla on sydämessä läppävika ja olen siitä Jorvin sairaalan kontrollissa. Ei huvita missään muualla leikkauttaa jos ei ole pakko.

        Aaaa, ok. Hämmensi vaan, kun Espoo ei noin ylipäänsä ole mitenkään erityinen paikka, olkoonkin että itse täällä nyt asustelen, muutaman kivenheiton päässä Jorvista :)


      • randombypasser kirjoitti:

        Aaaa, ok. Hämmensi vaan, kun Espoo ei noin ylipäänsä ole mitenkään erityinen paikka, olkoonkin että itse täällä nyt asustelen, muutaman kivenheiton päässä Jorvista :)

        Joo no sitten kun on tekoläppä niin on ihan sama missä asun. Espoossa on vähän liikaa muuttajia kun ovat keksineet että siellä on pääkaupunkialueen suurin kotihoidon lisä.


      • lounas.ajatus kirjoitti:

        Joo no sitten kun on tekoläppä niin on ihan sama missä asun. Espoossa on vähän liikaa muuttajia kun ovat keksineet että siellä on pääkaupunkialueen suurin kotihoidon lisä.

        Espoo on pitkään halunnut mahdollisimman paljon nuoria perheitä lapsineen, niin ovathan ne keinotkin keksineet :)


    • Anonyymi

      EI. MAALLE: Miksi ei, yksi baari, yksi ravintola, muutama kauppa, sisäänpäin lämpiäviä ihmisiä, tietysti joku maalaisjuntti voi olla onnellinen jos saa jonkun kaupungilais naisen houkuteltuun landelle. Tietysti jos muija on menopaussi iässä, urho paljon nuorempi, mutta joku päivä maalais urhon muija on vanha ja urho vielä viriili. Jääkö entinen kaupungi muija yksin vaihdevuosi vaivojen kanssa?

      • Anonyymi

        Vaihdevuosistahan alkaa naisen vallaton elämä petipuuhissa. Ei pelkoa lapsista, eikä ainaisia PMS vaivoja. Vähemmän vaivaa on vaihdevuosista kuin menkoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihdevuosistahan alkaa naisen vallaton elämä petipuuhissa. Ei pelkoa lapsista, eikä ainaisia PMS vaivoja. Vähemmän vaivaa on vaihdevuosista kuin menkoista.

        Estrogeeni tasot kun laskee tulee monesta naisesta sellaisia että sänky hommatkaan ei enää kiinnosta niin paljon, olen sen huomannut ja käytännössä kokenut. Ei auta estrogeeni hoito. On mielialan vaihtelut, kuumat aallot ja kaikkea muuta. Kyllä se niinon että himot häviää monelta naiselta, kun alkaa menopaussi. Tai sitten olen törmännyt vika naisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihdevuosistahan alkaa naisen vallaton elämä petipuuhissa. Ei pelkoa lapsista, eikä ainaisia PMS vaivoja. Vähemmän vaivaa on vaihdevuosista kuin menkoista.

        Mutta ei se sitä pelasta jos on nuorempi mies kaveri, että se kestäs jonkun mummon mukana. Vaikka kuin ei olisi pelkoa lapsista, sehän tässä se tärkein pointti oli. Ei, vaihdevuodet, vaan suhteen kesto jos nainen on paljon miestä vanhempi. Jos nainen on 5 vuotta vanhempi se on jo liikaa. Miten se jos on kymmenen vuotta? Kuinka moni mies katsoo sitä pitkässä juoksussa? Nään aiana tuollaiset suhteet niin, että nainen on vain miehen pano seura ei muuta.


      • Anonyymi

        Tuossa kysyttiin maalle vai kaupunkiin. Maalla ei ole baareja, ravintoloita, eikä kauppoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Estrogeeni tasot kun laskee tulee monesta naisesta sellaisia että sänky hommatkaan ei enää kiinnosta niin paljon, olen sen huomannut ja käytännössä kokenut. Ei auta estrogeeni hoito. On mielialan vaihtelut, kuumat aallot ja kaikkea muuta. Kyllä se niinon että himot häviää monelta naiselta, kun alkaa menopaussi. Tai sitten olen törmännyt vika naisiin?

        Ei vaihdevuodet mitään "himoja" vie. Silloin naisesta tulee kypsempi ja uskaltaa sanoa jos seura ei kiinnosta petille asti. Nuoremmat teeskentelee sosiaalisista syistä. Kiinnostavan miehen kanssa kiinnostaa kaikki asiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei se sitä pelasta jos on nuorempi mies kaveri, että se kestäs jonkun mummon mukana. Vaikka kuin ei olisi pelkoa lapsista, sehän tässä se tärkein pointti oli. Ei, vaihdevuodet, vaan suhteen kesto jos nainen on paljon miestä vanhempi. Jos nainen on 5 vuotta vanhempi se on jo liikaa. Miten se jos on kymmenen vuotta? Kuinka moni mies katsoo sitä pitkässä juoksussa? Nään aiana tuollaiset suhteet niin, että nainen on vain miehen pano seura ei muuta.

        En kyllä tarkoittanut mitään nuorta miestä ja mummoa keskenään. Omanikäinen seura on parasta seuraa kussakin ikävaiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä tarkoittanut mitään nuorta miestä ja mummoa keskenään. Omanikäinen seura on parasta seuraa kussakin ikävaiheessa.

        Aloitus ei koske minkään ruumiinosien roikkumisia


    • Anonyymi

      Kaupunki

    • Anonyymi

      Missä on hän on kotini sielä, mutta hiljalleen olen pohtinut kaupunkia, mutta maalla.. Mies on cain haave joten etsiskelen yksin

    • Anonyymi

      En varmaan lähtis ihan tuntematta jonnekin piilopirttiin maalle josta huuto ei kuulu 😐 Toisaalta eihän miestä kukaan sillon vie, kun sen piilottaa sinne.. 🏚

    • Anonyymi

      Riippuu vähän. Jos suuresta rakkaudesta kyse kai sitä voisi kompromissiin taipua, tulla ns. puoliväliin vastaan.

    • Ittelle tuolla ei ole niin väliä, kumpikin käy, tosin ei kyllä sinällään huvita asua Helsingissä, pienemmät kaupungit käy.

    • Anonyymi

      En lähtisi kovin kauaksi hänestä, mutta tämän päivän juttu ei ehkä ole muuttaa saman katon alle. Puhuin jostain maalle muutosta hänelle. Se taisi olla reagointia hänen puheisiinsa. Hätäännyin siitä, että joku yrittää ohjailla minua ja minun päätöksiäni.

      • Anonyymi

        Ahaa ett sellainen tarina!


    • Anonyymi

      Maalla. En halua kaupunkiin.

    • Anonyymi

      En halua enää maaseudulle. En hänen kanssaan, enkä itsekseni.

    • Anonyymi

      Sopii sekä kaupunki että maaseutu, yhdessähän se sovitaan, missä asutaan.

      • Anonyymi

        Itselläni sama ajatus.

        Sivusta m


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe