Helluntailaisten kumottu ylöstempaususko

Anonyymi

Seurakunnan ylötempaus ei tarkoita Helluntaiseurakuntaa.
Helluntaiseurakunta koostuu tyhmistä, erittäin tyhmistä, vähemmän viisaista, eriseuraisista, ulkokultaisista, omavanhurskaisista, armovarkaista ja viisaista neitsyistä.

++++
Susista lampaiden turkissa = paimenet.

11

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihanko ne sinun armosi varastavat. Onpa höllässä vauvavalelusynnittömyys, kun armokin jo varastetaan. Joutaakin tuollaisen vuodatuksen jälkeen hokata, että armo on kadonnut. Panetteluhenkesi riisuikin sinut alastomaksi.

• Anonyymi

Helluntaipatentti joka asiaan "vauvavalelu".
        Vetää tyhmyyden puolelle.

Ymmärrys hukassa!
        Aiheena ylöstempaus.

• Anonyymi

Osta simävoidetta ja kysy kieliilä möisikö pastorisi silmävoidetta.
        Voi olla hän tyrmää ja kaataa sinut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit."

Pastoreista ja paimenista

Mat. 15:14 Älkää heistä välittäkö: he ovat sokeita sokeain taluttajia; mutta jos sokea sokeaa taluttaa, niin he molemmat kuoppaan lankeavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit."

Pastoreista ja paimenista

Mat. 15:14 Älkää heistä välittäkö: he ovat sokeita sokeain taluttajia; mutta jos sokea sokeaa taluttaa, niin he molemmat kuoppaan lankeavat.

Tarkoitat tuolla varmaan luterilaisen kirkon paimenia, jotka kompuroivat Raamatun opin kanssa ja lankeavat Setan manipuloitavaksi.
        Ylöstempaus on heillekin täyttä hepreaa:
        1. Tess 4
        "Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitat tuolla varmaan luterilaisen kirkon paimenia, jotka kompuroivat Raamatun opin kanssa ja lankeavat Setan manipuloitavaksi.
        Ylöstempaus on heillekin täyttä hepreaa:
        1. Tess 4
        "Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin"

En vaan helluntaikirkon paimenia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntaipatentti joka asiaan "vauvavalelu".
        Vetää tyhmyyden puolelle.

Ymmärrys hukassa!
        Aiheena ylöstempaus.

Eihän ylöstempauksesta kannata edes tehdä aloitusta, koska kirjoittajan henki on ilman rakkautta. Täytyy ymmärtää, että sellaisella aloituksella ei ole arvon mittaakaan, vaan ennemmin katsoo peiliin ja puhuu itselleen, mitä Herra minusta ajattelee.
        Vaikka luulee omistavansa sen "armon" ja pelkää armovarkautta, miettii sitä, että mitähän tässä oikein haluaa puhua. Missä sitä armoa ikäänkuin varastetaan, koska kuitenkin pelastustyö on Jumalan kädessä, eikä ihmisen kädessä. Tajuaako kirjoittaja Jumalan valtasuuruutta puheissaan?
        Mutta, toistaa samaa juttua siinä osataan, eikä valmistumista tien etenemisessä ole näkyvissäkään. Missähän ne "sudet ja määritelmäpaimenet oikein ovatkaan?!"

Putkinäkö uskovaisuudessa on nämä aika yleistä. Se on näkövammaisuuden merkki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällainen yhden lauseen saarnaajan toiminta palstalla, ei se kovin kehuttava ole toisten silmissä - samaa jauhantaa - joka ei johda mihinkään, koska jauhalla on vain yksi missio- viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Olisikohan siinä se kuoppa - johon on langennut ja ei pääse eteenpäin.

• Anonyymi

Paljonko oli promilleja kun kirjoitit aloituksen ? Sen tiedän, niitä oli.

• Anonyymi

Joh.7:33-34 Mutta Jeesus sanoi: Minä olen vielä vähän aikaa teidän kansanne, ja sitten minä menen pois hänen tykönsä, joka on minut lähettänyt. Silloin te etsitte minua, mutta ette löydä; ja missä minä olen, sinne te ette voi tulla. Joh.8:21 Niin Jeesus taas sanoi heille: Minä menen pois, ja te etsitte minua, ja te kuolette syntiinne. Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla. Joh.13:33 Lapsukaiset, vielä vähän aikaa minä olen teidän kansanne. Te tulette minua etsimään, ja niinkuin sanoin juutalaisille: Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla, niin minä sanon nyt myös teille.

• Anonyymi

Joh.13:33 Biblia (1776) Rakkaat lapsukaiset, minä ole vielä vähen aikaa teidän kanssanne: teidän pitää minua etsimän, ja niinkuin minä sanoin Juutalaisille: ette taida sinne tulla, kuhunka minä menen, niin minä sanon myös teille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 272
      2698
    2. Ensitreffit alttarilla: Kouvolan komistus Miikka yllättää Henni-vaimon: "Sie oot toivonut sitä..."

Miikka ja Henni on kyllä söpö pari. Onhan siinä romantiikkaa, kun Miikka hurauttaa "valkealla ratsullaan", valkealla pakettiautolla, hakemaan tuoretta
      Ensitreffit alttarilla
      8
      1934
    3. Esko Eerikäinen sai karvaan muiston Martina Aitolehden kanssa tosi-tv:stä: "Pureskelen vieläkin..."

Esko Eerikäinen ja Martina Aitolehti olivat kyllä aikamoinen pari, totta tosiaan. Räväkät persoonat ovat kumpikin monilahjakkuuksia. Eerikäinen on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      1750
    4. Ketkä räjäyttivät Nord Stream I ja II kaasuputket?

Suomessa jo "tiedetään" syyllinen, jos kuuntelemme hurjimpia syytöksiä - jopa 'Mainilan laukaukset' |1 ovat nousseet esille --- .. muualla EU-Euroopa
      Maailman menoa
      370
      1531
    5. Kenellä on suurin motiivi sabotoida Nord Streamin kaasuputkea..

Muistin virkistämiseksi..... https://www.savonsanomat.fi/uutissuomalainen/3180533
      Maailman menoa
      231
      1305
    6. Maajussi Arho lähti tv-sarjaan hälläväliä asenteella - Mieli muuttui: "Oli aika yllätyksellinen..."

Arho on tainnut sulattaa monen tv-katsojan sydämen... Ja ehkä se maajussin sydänkin on sulanut jollekin tietylle morsiolle. Lue Arhon haastattelu: h
      Maajussille morsian
      14
      1130
    7. Anna Puu, 40, julkaisi ennen-jälkeen -kuvat happopistoshoidosta: "Ei ihan hirveesti tee mieli..."

Anna Puu on kertonut Instassa käyneensä kauneusklinikalla. Hän kertoo kärsineensä kaulan juonteista ja paljastaa googlanneensa "kaulan kiristys" -hak
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1101
    8. Uudet Eränkävijät yllättävät: Ex-ammattisotilas, YouTube-tähti, 11-vuotias eräjorma, nuoripari...

Harmi, ettei Äijä-koira ja Aki Huhtanen ainakaan ohjelmatietojen mukaan ole enää mukana ohjelmassa. Mutta onhan tuossa toki ihan hyvä kattaus ja katso
      Tv-sarjat
      10
      1083
    9. Päivän Zieppi

Mikä on Sara-tytön some-vastaisku, kun 7eiska on julkaissut mimmistä kuvan, jossa kaksoisleuka näkyy selvästi? Itkupotkuraivari tulollaan. Jeejee. Onn
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1042
    10. Mitä Alfatv:lle todella kuuluu?

Tämän klo 18.00 Uutisplus AlfaTV:n päätoimittaja Hannu Haukka ja hallituksen puheenjohtaja Andreas Wirth vastaavat kysymyksiin koskien AlfaTV:n tilann
      Luterilaisuus
      245
      792
    Aihe