Helluntailaisten kumottu ylöstempaususko

Anonyymi-ap

Seurakunnan ylötempaus ei tarkoita Helluntaiseurakuntaa.
Helluntaiseurakunta koostuu tyhmistä, erittäin tyhmistä, vähemmän viisaista, eriseuraisista, ulkokultaisista, omavanhurskaisista, armovarkaista ja viisaista neitsyistä.

++++
Susista lampaiden turkissa = paimenet.

11

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihanko ne sinun armosi varastavat. Onpa höllässä vauvavalelusynnittömyys, kun armokin jo varastetaan. Joutaakin tuollaisen vuodatuksen jälkeen hokata, että armo on kadonnut. Panetteluhenkesi riisuikin sinut alastomaksi.

• Anonyymi

Helluntaipatentti joka asiaan "vauvavalelu".
        Vetää tyhmyyden puolelle.

Ymmärrys hukassa!
        Aiheena ylöstempaus.

• Anonyymi

Osta simävoidetta ja kysy kieliilä möisikö pastorisi silmävoidetta.
        Voi olla hän tyrmää ja kaataa sinut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit."

Pastoreista ja paimenista

Mat. 15:14 Älkää heistä välittäkö: he ovat sokeita sokeain taluttajia; mutta jos sokea sokeaa taluttaa, niin he molemmat kuoppaan lankeavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit."

Pastoreista ja paimenista

Mat. 15:14 Älkää heistä välittäkö: he ovat sokeita sokeain taluttajia; mutta jos sokea sokeaa taluttaa, niin he molemmat kuoppaan lankeavat.

Tarkoitat tuolla varmaan luterilaisen kirkon paimenia, jotka kompuroivat Raamatun opin kanssa ja lankeavat Setan manipuloitavaksi.
        Ylöstempaus on heillekin täyttä hepreaa:
        1. Tess 4
        "Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitat tuolla varmaan luterilaisen kirkon paimenia, jotka kompuroivat Raamatun opin kanssa ja lankeavat Setan manipuloitavaksi.
        Ylöstempaus on heillekin täyttä hepreaa:
        1. Tess 4
        "Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin"

En vaan helluntaikirkon paimenia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntaipatentti joka asiaan "vauvavalelu".
        Vetää tyhmyyden puolelle.

Ymmärrys hukassa!
        Aiheena ylöstempaus.

Eihän ylöstempauksesta kannata edes tehdä aloitusta, koska kirjoittajan henki on ilman rakkautta. Täytyy ymmärtää, että sellaisella aloituksella ei ole arvon mittaakaan, vaan ennemmin katsoo peiliin ja puhuu itselleen, mitä Herra minusta ajattelee.
        Vaikka luulee omistavansa sen "armon" ja pelkää armovarkautta, miettii sitä, että mitähän tässä oikein haluaa puhua. Missä sitä armoa ikäänkuin varastetaan, koska kuitenkin pelastustyö on Jumalan kädessä, eikä ihmisen kädessä. Tajuaako kirjoittaja Jumalan valtasuuruutta puheissaan?
        Mutta, toistaa samaa juttua siinä osataan, eikä valmistumista tien etenemisessä ole näkyvissäkään. Missähän ne "sudet ja määritelmäpaimenet oikein ovatkaan?!"

Putkinäkö uskovaisuudessa on nämä aika yleistä. Se on näkövammaisuuden merkki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällainen yhden lauseen saarnaajan toiminta palstalla, ei se kovin kehuttava ole toisten silmissä - samaa jauhantaa - joka ei johda mihinkään, koska jauhalla on vain yksi missio- viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Olisikohan siinä se kuoppa - johon on langennut ja ei pääse eteenpäin.

• Anonyymi

Paljonko oli promilleja kun kirjoitit aloituksen ? Sen tiedän, niitä oli.

• Anonyymi

Joh.7:33-34 Mutta Jeesus sanoi: Minä olen vielä vähän aikaa teidän kansanne, ja sitten minä menen pois hänen tykönsä, joka on minut lähettänyt. Silloin te etsitte minua, mutta ette löydä; ja missä minä olen, sinne te ette voi tulla. Joh.8:21 Niin Jeesus taas sanoi heille: Minä menen pois, ja te etsitte minua, ja te kuolette syntiinne. Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla. Joh.13:33 Lapsukaiset, vielä vähän aikaa minä olen teidän kansanne. Te tulette minua etsimään, ja niinkuin sanoin juutalaisille: Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla, niin minä sanon nyt myös teille.

• Anonyymi

Joh.13:33 Biblia (1776) Rakkaat lapsukaiset, minä ole vielä vähen aikaa teidän kanssanne: teidän pitää minua etsimän, ja niinkuin minä sanoin Juutalaisille: ette taida sinne tulla, kuhunka minä menen, niin minä sanon myös teille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      159
      3927
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      101
      3674
    3. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      42
      3213
    4. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      22
      2547
    5. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      184
      2248
    6. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?

Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu
      Tv-sarjat
      27
      1447
    7. Kuvaile kaivattuasi kolmella emojilla.

:) 😛😆😱
      Ikävä
      97
      1277
    8. Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa

Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      1127
    9. Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!

Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1111
    10. Jos elämäsi ihminen

on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt
      Ikävä
      69
      1058
    Aihe