Helluntailaisten kumottu ylöstempaususko

Anonyymi-ap

Seurakunnan ylötempaus ei tarkoita Helluntaiseurakuntaa.
Helluntaiseurakunta koostuu tyhmistä, erittäin tyhmistä, vähemmän viisaista, eriseuraisista, ulkokultaisista, omavanhurskaisista, armovarkaista ja viisaista neitsyistä.

++++
Susista lampaiden turkissa = paimenet.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihanko ne sinun armosi varastavat. Onpa höllässä vauvavalelusynnittömyys, kun armokin jo varastetaan. Joutaakin tuollaisen vuodatuksen jälkeen hokata, että armo on kadonnut. Panetteluhenkesi riisuikin sinut alastomaksi.

      • Anonyymi

        Helluntaipatentti joka asiaan "vauvavalelu".
        Vetää tyhmyyden puolelle.

        Ymmärrys hukassa!
        Aiheena ylöstempaus.


      • Anonyymi

        Osta simävoidetta ja kysy kieliilä möisikö pastorisi silmävoidetta.
        Voi olla hän tyrmää ja kaataa sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta simävoidetta ja kysy kieliilä möisikö pastorisi silmävoidetta.
        Voi olla hän tyrmää ja kaataa sinut.

        "silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit."

        Pastoreista ja paimenista

        Mat. 15:14 Älkää heistä välittäkö: he ovat sokeita sokeain taluttajia; mutta jos sokea sokeaa taluttaa, niin he molemmat kuoppaan lankeavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit."

        Pastoreista ja paimenista

        Mat. 15:14 Älkää heistä välittäkö: he ovat sokeita sokeain taluttajia; mutta jos sokea sokeaa taluttaa, niin he molemmat kuoppaan lankeavat.

        Tarkoitat tuolla varmaan luterilaisen kirkon paimenia, jotka kompuroivat Raamatun opin kanssa ja lankeavat Setan manipuloitavaksi.
        Ylöstempaus on heillekin täyttä hepreaa:
        1. Tess 4
        "Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat tuolla varmaan luterilaisen kirkon paimenia, jotka kompuroivat Raamatun opin kanssa ja lankeavat Setan manipuloitavaksi.
        Ylöstempaus on heillekin täyttä hepreaa:
        1. Tess 4
        "Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin"

        En vaan helluntaikirkon paimenia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntaipatentti joka asiaan "vauvavalelu".
        Vetää tyhmyyden puolelle.

        Ymmärrys hukassa!
        Aiheena ylöstempaus.

        Eihän ylöstempauksesta kannata edes tehdä aloitusta, koska kirjoittajan henki on ilman rakkautta. Täytyy ymmärtää, että sellaisella aloituksella ei ole arvon mittaakaan, vaan ennemmin katsoo peiliin ja puhuu itselleen, mitä Herra minusta ajattelee.
        Vaikka luulee omistavansa sen "armon" ja pelkää armovarkautta, miettii sitä, että mitähän tässä oikein haluaa puhua. Missä sitä armoa ikäänkuin varastetaan, koska kuitenkin pelastustyö on Jumalan kädessä, eikä ihmisen kädessä. Tajuaako kirjoittaja Jumalan valtasuuruutta puheissaan?
        Mutta, toistaa samaa juttua siinä osataan, eikä valmistumista tien etenemisessä ole näkyvissäkään. Missähän ne "sudet ja määritelmäpaimenet oikein ovatkaan?!"

        Putkinäkö uskovaisuudessa on nämä aika yleistä. Se on näkövammaisuuden merkki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta simävoidetta ja kysy kieliilä möisikö pastorisi silmävoidetta.
        Voi olla hän tyrmää ja kaataa sinut.

        Tällainen yhden lauseen saarnaajan toiminta palstalla, ei se kovin kehuttava ole toisten silmissä - samaa jauhantaa - joka ei johda mihinkään, koska jauhalla on vain yksi missio- viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Olisikohan siinä se kuoppa - johon on langennut ja ei pääse eteenpäin.


    • Anonyymi

      Paljonko oli promilleja kun kirjoitit aloituksen ? Sen tiedän, niitä oli.

    • Anonyymi

      Joh.7:33-34 Mutta Jeesus sanoi: Minä olen vielä vähän aikaa teidän kansanne, ja sitten minä menen pois hänen tykönsä, joka on minut lähettänyt. Silloin te etsitte minua, mutta ette löydä; ja missä minä olen, sinne te ette voi tulla. Joh.8:21 Niin Jeesus taas sanoi heille: Minä menen pois, ja te etsitte minua, ja te kuolette syntiinne. Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla. Joh.13:33 Lapsukaiset, vielä vähän aikaa minä olen teidän kansanne. Te tulette minua etsimään, ja niinkuin sanoin juutalaisille: Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla, niin minä sanon nyt myös teille.

    • Anonyymi

      Joh.13:33 Biblia (1776) Rakkaat lapsukaiset, minä ole vielä vähen aikaa teidän kanssanne: teidän pitää minua etsimän, ja niinkuin minä sanoin Juutalaisille: ette taida sinne tulla, kuhunka minä menen, niin minä sanon myös teille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe